شماره‌ی خبر : ‌77389 | تعداد بازدید : 729
شنبه 17 اردیبهشت ماه 1401 ساعت 12:37

سرمربی هندبال مس کرمان: کسب مقام سومی لیگ برتر کار بسیار بزرگی در این فصل بود

سرمربی تیم هندبال مس کرمان کسب عنوان سومی رقابت های لیگ برتر این فصل کشور توسط تیم مس کرمان را کاری بسیار بزرگ و قابل توجه دانست.

سرمربی هندبال مس کرمان: کسب مقام سومی لیگ برتر کار بسیار بزرگی در این فصل بود

سرمربی تیم هندبال مس کرمان کسب عنوان سومی رقابت های لیگ برتر این فصل کشور توسط تیم مس کرمان را کاری بسیار بزرگ و قابل توجه دانست.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ آقای محسن اخگر در پایان رقابت های این فصل گفت: برای ارزیابی رتبه پایان فصل باید نگاه کنیم که تیم چگونه لیگ را آغاز کرد... پیش از شروع مسابقات شرایط تیم به گونه ای شکل گرفت که خیلی ها تیم این فصل را حتی در رتبه های سقوط ارزیابی می کردند و نهایت موفقیت این تیم را در رده های ششم تا هشتم می دانستند.

وی افزود: این موضوع با توجه به مشکلاتی که در زمان نقل و انتقالات و جدایی بسیاری از نفرات سال قبل رخ داد کاملا قابل توجه بود و زمانی که من هدایت تیم را برعهده گرفتن خیلی ها نسبت به سرنوشت تیم هشدار دارند. اما بهرشکل من به تصمیم خودم ایمان داشتم و با جمعی از بازیکنان بی ادعا اما سختکوش و با حمایت های دور جدید مدیریت باشگاه موفق شدیم که در نهایت به جمع چهار تیم برتر مسابقات صعود کنیم و خلاف تمامی نظرات و پیش بینی های طرح شده را در ابتدای مسابقات ثابت کنیم.

آقای اخگر با تشکر از مدیریت باشگاه مس کرمان گفت: در ابتدا جا دارد به نمایندگی از کل تیم از مدیرعامل محترم باشگاه جناب آقای دکتر کهندل و اعضای هیات مدیره کمال تشکر را داشته باشم که با حمایت های خوبی که در این فصل انجام دادند زمینه درخشش تیم را فراهم کردند و ما از نظر حمایت مدیریتی یکی از کم حاشیه ترین سال ها را پشت سر گذاشتیم. و پس از آن به سختکوشی بازیکنان و همکارانم در کادر فنی خسته نباشید و خدا قوت بگویم که در طول بازی های فرسایشی این فصل با تمام وجود تلاش کردند.

سرمربی هندتبال مس کرمان با اشاره به بازی های طولانی و فرسایشی این فصل گفت: نحوه برگزاری مسابقات کار را برای همه تیم ها سخت کرده بود به نحوی که سه وقفه طولانی مدت در جریان مسابقات سبب می شد که ما کار را از صفر آغاز کنیم و گویی سه فصل را در یک فصل برگزار کردیم که این موضوع بسیار چالش برانگیز بود.

اخگر با اشاره به تدارک تیم برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا گفت: بهرحال باید از امروز به تیم هندبال مس کرمان به صورت ملی نگاه شود چراکه ما در ماه های آینده باید آماده رقابت های قهرمانی آسیا شویم و مسابقات باشگاه های آسیا سطحی به مراتب بالاتر از رقابت های ملی دارد چراکه تیم های عربی بازیکنان طراز اول اروپایی را به تیم های خود جذب می کنند و این سطح مسابقات را به شدت بالا می برد.

وی افزود: سعی می کنیم با بهترین تدارک و تقویت تیم در این رقابت ها شرکت کنیم و امیدواریم که همانند سال گذشته در دور گروهی نیز شانس با ما یار باشد و در گروهی قرار بگیریم که فرصت صعود از آن را داشته باشیم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی خیبر و مس