شماره‌ی خبر : ‌77348 | تعداد بازدید : 1074
سه‌شنبه 30 فروردین ماه 1401 ساعت 17:06

سرمربی مس نوین: روند تیم من را خوشحال می‌کند

سرمربی مس نوین می‌گوید روند تیمش دیرهنگام شکل گرفته اما همین شکل گیری نیز باعث رضایتش شده است.

سرمربی مس نوین: روند تیم من را خوشحال می‌کند

سرمربی مس نوین می‌گوید روند تیمش دیرهنگام شکل گرفته اما همین شکل گیری نیز باعث رضایتش شده است.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ مس نوین مقابل ون پارس نقش جهان، تیم رده دوم جدول و یکی از مدعیان جدی گروه ب در لیگ دو به تساوی یک بر یک خانگی رسید که اگر بازیکنان این تیم کمی در دقایق پایانی نیمه اول هوشیارتر بودند و گل تساوی را دریافت نمی‌کردند، شاید در نیمه دوم اتفاقات مثبت دیگری نیز برای مس نوین رخ می‌داد.

احمد نخعی اما با وجود تساوی خانگی، بابت نمایشی که تیمش مقابل ون پارس ارائه داد رضایت دارد. سرمربی مس نوین در مورد بازی گفت: به جرأت می گویم که این بازی یکی از زیباترین بازی های این فصل لیگ دو بود که هر دو تیم سطح بالایی از خود نشان دادند. هم ما و هم ون پارس به دنبال انجام فوتبال زیبا بودیم و تمرکزمان فقط به داخل زمین معطوف بود و همین باعث شد بازی جذابی را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: ون پارس تیم بسیار خوبی است و من فکر می کنم امسال یکی از تیم های صعود کننده به لیگ یک باشد و در ادامه برای آن ها آرزوی موفقیت دارم. اما درباره تیم خودم بگویم که به اعتقاد من شکل گیری مس نوین هفته به هفته بهتر می شود و هرچند این شکل گیری دیر اتفاق افتاده اما اینکه تیم ما توانست مقابل تیم رده دوم جدول نمایش خوبی داشته باشد و برای سه امتیاز تلاش کند برای من رضایت بخش است.

نخعی در خصوص 7 بازی باقی مانده اظهار داشت: همین که تیم ما شکل گرفته و روند خوبی دارد باعث می شود که من نسبت به آینده کاملا امیدوار باشم. بازیکنان ما توانایی بالاتری دارند و به خودباوری بیشتری رسیده اند. به همین دلیل در بازی های آینده چه در خانه و چه در خارج از خانه برای کسب سه امتیاز حاضر خواهیم شد تا صاحب جایگاهی شایسته در پایان فصل شویم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو