شماره‌ی خبر : ‌77241 | تعداد بازدید : 701
چهارشنبه 11 اسفند ماه 1400 ساعت 15:56

تمجید سرمربی مس نوین از عملکرد شاگردانش در بازی شمال

سرمربی مس نوین با ستایش عملکرد بازیکنانش در بازی مقابل شهرداری نوشهر، از برنامه این تیم برای شکست دادن شاهین بندرعامری در کرمان صحبت کرد.

تمجید سرمربی مس نوین از عملکرد شاگردانش در بازی شمال

سرمربی مس نوین با ستایش عملکرد بازیکنانش در بازی مقابل شهرداری نوشهر، از برنامه این تیم برای شکست دادن شاهین بندرعامری در کرمان صحبت کرد.

سرمربی مس نوین درباره پیروزی شیرین خارج از خانه مقابل شهرداری نوشهر در شروع نیم فصل دوم گفت: بازی بسیار زیبایی بود. کیفیت زمین، هوای خوب و همچنین کیفیت فنی هر دو تیم باعث شد بازی جذابی را شاهد باشیم.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ احمد نخعی پس از پیروزی 2بر1 مس نوین برابر شهرداری نوشهر گفت: می دانستیم که کار سختی در شمال داریم چون جایگاه شهرداری نوشهر همانند مس نوین اینجای جدول نیست و این تیم کادرفنی و بازیکنان خوبی در اختیار دارد که این کار را برای ما سخت می کرد.

وی افزود: با این حال در طول هفته با توجه به آنالیزی که از حریف داشتیم تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و بر طبق آنالیز هم توانستیم به حریف ضربه بزنیم. دو گل در نیمه دوم به حریف تحمیل کردیم که فکر می کنم گل دوم یکی از تاکتیکی ترین گل هایی بود که در فوتبال ایران به ثمر رسیده است. در نیمه دوم باید باهوش بازی می کردیم و با برنامه وارد زمین شدیم و فکر می کنم تلاش مثال زدنی بازیکنان باعث شد نتیجه را حفظ کنیم. البته ناگفته نماند که واکنش های خوب محمد خاکسارپور دروازه بان تیم هم در برخی صحنه ها باعث نجات دروازه شد. با این حال از بازیکنانم به خاطر اینکه تلاش جانانه ای انجام دادند تا به پیروزی برسند تشکر می کنم و این برد را به آن ها تبریک می گویم.

سرمربی مس نوین درباره بازی بعدی مقابل شاهین بندرعامری در کرمان گفت: طبیعتا بازی سختی خواهد بود. شاهین در صدر جدول قرار دارد و از بازیکنان خوبی در ترکیبش سود می برد که دو بازیکن این تیم سابقه بازی در مس را دارند. آقای کریمیان هم با توجه به نتایجی که کسب کرده نشان داده پتانسیل بالایی در مربیگری دارد ولی ما هم مس نوین هستیم و نتایج اخیرمان خوب بوده و بازیکنانی داریم که به خودباوری رسیده اند. پیش بینی می کنم بازی سختی باشد اما از جانب کادرفنی و بازیکنان قول می دهم که نهایت تلاشمان را برای انجام یک بازی خوب و روان به کار ببندیم و با برنامه ریزی که برای تمرینات داریم، امیدوارم نتیجه به سود ما رقم بخورد.

نخعی در مورد روند حرکتی مس نوین در نیم فصل دوم هم اظهار داشت: باید شخصیت تیمی مس نوین را نشان بدهیم. تمام فکر من و اعضای تیم این است که بر اساس سیاست باشگاه عمل کنیم و برای حفظ سهمیه در لیگ دو و استفاده از ظرفیت های بومی قطعا تلاش می کنیم و امیدوارم با کسب رتبه ای بسیار خوب، سهمیه کرمان در لیگ دو حفظ شود. نمی خواهم فشار روانی به تیم وارد شود اما نیم نگاهی نیز به بالای جدول خواهیم داشت و باید ببینیم شرایط در ادامه به چه شکل خواهد بود.

سرمربی مس نوین با قدردانی از حمایت های باشگاه مس از این تیم عنوان کرد:  امیدوارم با فوتبال زیبایی که به نمایش خواهیم گذاشت و همچنین کسب نتایج خوب پاسخگوی زحمات مدیران باشگاه باشیم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز