شماره‌ی خبر : ‌77117 | تعداد بازدید : 672
سه‌شنبه 21 دی ماه 1400 ساعت 13:54

سرمربی مس نوین: حرکت ما بر اساس هدف گذاری برای تیم ماست

سرمربی مس نوین معتقد است بازیکنان جوان این تیم با کسب تجربه بیشتر در نیم فصل اول، قادر خواهند بود که در نیم فصل دوم به نتایج بهتری برسند.

سرمربی مس نوین: حرکت ما بر اساس هدف گذاری برای تیم ماست

سرمربی مس نوین معتقد است بازیکنان جوان این تیم با کسب تجربه بیشتر در نیم فصل اول، قادر خواهند بود که در نیم فصل دوم به نتایج بهتری برسند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ محمدرضا عسکری سرمربی مس نوین در خصوص روندی که این تیم در این فصل بازی‌‌های لیگ دسته دوم طی کرده است، گفت: واقعیت این است که نتایج مورد قبول ما نیست و انتظار داشتیم در بازی های خانگی نتایج بهتری کسب کنیم. اما باید یک واقعیت دیگر را پذیرفت که مس نوین تغییرات زیادی متحمل شده و یک کار جدید و تفکر جدید برای کسب نتیجه نیاز به زمانی به مراتب بیشتر از دو یا سه ماه دارد و کسب نتیجه در کوتاه مدت امکان پذیر نیست و باید حوصله بیشتری به خرج بدهیم. هرچند که خواسته باشگاه مس از مس نوین، آماده سازی بازیکن برای تزریق به تیم اصلی است و بازیکنان جوان برای آینده باید در فضای بالاتر قرار بگیرند تا تجربه کافی به دست آوردند که این مسئله قطعا تبعات خاص خود را خواهد داشت.

وی افزود: هر باشگاهی که تیم های پایه خوبی دارد باید تیمی هم مثل مس نوین تشکیل بدهد تا بازیکنان جوان با فضای بازی در رده بزرگسال آشنا شوند. تیم مس نوین امسال با نظر مربیان اهل فن و دانش استان جمع شده است و بازیکنان ما از نظر فنی در سطح خوبی قرار دارند اما از نظر تجربه باید به آن ها زمان داد و قطعا نقاط ضعفی وجود دارد که باید مرتفع شود. این نکته را نباید فراموش کرد که مس نوین در سال های اخیر همواره در برخی پست ها با مشکل روبرو بوده و به همین دلیل چه در فصل گذشته و چه در این فصل نیاز به حضور بازیکنان غیربومی در برخی پست ها احساس شد.

سرمربی مس نوین با بیان اینکه رفته رفته بازیکنان جوان این تیم وارد ترکیب می شوند، اظهار کرد: بازیکنان سطح اول مبلغ بالایی می خواهند و به همین دلیل تیم هایی مثل ما دچار مشکل می شوند.  در چنین شرایطی به بازیکنان جوان بها دادیم و مطمئن هستم که برخی از این بازیکنان آینده درخشانی خواهند داشت. به بازیکن متولد 82 در لیگ دو بازی دادیم و دیگر بازیکنان جوان نیز رفته رفته در ترکیب قرار می گیرند و باید از فرصتی که در اختیارشان قرار می گیرد، نهایت استفاده را داشته باشند و جای خود را در ترکیب تثبیت کنند.قطعا اشتباه وجود دارد که اشتباه در فوتبال اجتناب ناپذیر است.

عسکری ادامه داد: توقع داشتیم در جمع 6 تیم بالای جدول قرار بگیریم. متاسفانه برخی امتیازات برای ما به راحتی از دست رفت وگرنه در بالای جدول حضور داشتیم. با این حال فاصله امتیازی تیم ها نزدیک است و هنوز زمان زیادی باقی مانده و فکر می کنم در نیم فصل دوم عیار واقعی تیم ها مشخص خواهد شد و ما نیز سعی می کنیم روند بهتری پیدا کنیم.

سرمربی مس نوین در خصوص سطح بازی های لیگ دو در این فصل نیز گفت: قبلا هم گفته ام که تیم های همگروه ما در یک سطح قرار دارند و به جز دو سه تیم که بازیکن 600 میلیونی در ترکیب خود دارند، سایر تیم ها اختلاف سطح ندارند. به هر حال بازیکن گرانقیمت در یک لحظه کار خود را انجام می دهد و بازی را به سود تیم خود تمام می کند و این اختلاف قیمت قطعا در نتایج بروز پیدا می کند.

وی درباره داوری های این فصل نیز بیان داشت: من از سوت های این فصل گلایه دارم. هیچ زمانی به خاطر اعتراض از کنار زمین اخراج نشدم اما در این فصل سوت ها به گونه ای بوده که فقط برخی تیم ها راضی بوده اند و برخی دیگر از تیم ها مثل مس نوین از نحوه قضاوت ها گلایه دارند. برخی داوران کاملا تحت تاثیر حرف نیمکت ها قرار می گیرند و این باعث ضرر برخی تیم ها می شود. امیدوارم در ادامه شاهد قضاوت های بهتری باشیم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو