شماره‌ی خبر : ‌77052 | تعداد بازدید : 1561
شنبه 27 آذر ماه 1400 ساعت 18:22

4 طلا و 1نقره از رقابت های قهرمانی کاراته آسیا/درخشش ستاره های کاراته مس کرمان در آسمان آسیا

کاراته کاهای مس کرمان در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور قزاقستان خوش درخشیدند و مدال های رنگارنگ این رقابت ها را بر گردن خود آویختند تا روز طلایی برای باشگاه مس کرمان و کاراته کشور خلق کنند.

4 طلا و 1نقره از رقابت های قهرمانی کاراته آسیا/درخشش ستاره های کاراته مس کرمان در آسمان آسیا

کاراته کاهای مس کرمان در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور قزاقستان خوش درخشیدند و مدال های رنگارنگ این رقابت ها را بر گردن خود آویختند تا روز طلایی برای باشگاه مس کرمان و کاراته کشور خلق کنند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در این رقابت ها که با حضور کاراته کاهای مطرح کشورهای آسیایی برگزار می شود، فاطمه زهرا سعیدآبادی در مسابقات کمیته در رده سنی نوجوانان و در وزن منفی 54 کیلوگرم در دور اول بازی ها سرن ناجا از اردن را با نتیجه 2بر1 شکست داد و در دور دوم مسابقات لونا ستیکا از اندونزی را با نتیجه قاطع 8بر0 شکست داد و در مرحله بعد با پیروزی بر حریف قرقیزستانی خود به فینال راه یافت که در بازی نهایی بازهم موفق به شکست حریف اردنی خود با نتیجه 5بر0 شد تا مدال طلا را برگردن خویش بی اندازد.

ساجده جهانشاهی دیگر کاراته کای تیم مس کرمان که در رقابت های کاتا انفرادی نوجوانان شرکت کرده است در دور اول رقابت ها با کسب امتیاز 23.42 در جایگاه اول گروه خود قرار گرفت تا به فینال صعود کند. این کاراته کا در فینال مسابقات نیز با امتیاز 24.22 بر حریف قزاقستانی خود غلبه کرد تا او نیز به مقام قهرمانی و مدال طلای رقابت ها دست یابد.

اما در بخش پسران و در رقابت های کمیته نوجوانان و در وزن منفی 52 کیلوگرم ابولفضل همدمجو در دور اول رقابت ها با نتیجه 8بر0 همپو بونجاتگ از کشور هند را شکست داد و به دور بعد صعود کرد تا در این دور برابر مهدی المنجم از عربستان قرار بگیرد و این دیدار را نیز با نتیجه 2بر0 پیروز شود تا به فینال رقابت ها صعود کند. در دیدار نهایی کاراته کای مس کرمان علم تایری از کویت را با نتیجه 5بر3 برد تا او نیز به مدال طلا رقابت ها دست یابد.

در رده سنی جوانان و در رقابت های کاتا انفرادی امیر حسین معین الدینی در دور گروهی امتیاز 23.74 را از آن خود کرد تا به عنوان صدرنشین از گروه خود صعود کند تا در فینال رقابت بسیار نزدیکی را با حریف خود از اندونزی داشته باشد و در نهایت با شکستی بسیار نزدیک برابر او مدال نقره را از آن خود کند.

و در نهایت تیم کاتا جوانان مس کرمان در مسابقات تیمی با حضور امیر حسین معین الدینی، ابولفضل شیخ شعاعی و ابولفضل فرامرزپور در دور گروهی رقابت ها امتیاز 23.54 را کسب کرد تا در صدر گروه خود قرار بگیرد و به فینال رقابت ها صعود کند تا در دیدار پایانی برابر حریفان خود از کشور کویت قرار بگیرند که در این رقابت نیز با امتیاز 24.42 به برتری دست یابند و مدال طلا را از آن خود کنند.

گفتنی است اعضای ملی پوش تیم کاراته مس کرمان پیش از اعزام به قزاقستان برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا با حضور در باشگاه مس کرمان با آقای دکتر کهندل مدیرعامل این باشگاه دیدار و گفتگو کردند تا با صحبت های روحیه بخش مدیرعامل باشگاه مس کرمان، با آمادگی کامل روانه این رقابت ها شوند و برای کشور افتخار بی آفرینند.

مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در رده های سنی مختلف تا روز اول دی ماه در کشور قزاقستان برگزار می شود که در روزهای آتی سایر کاراته کاهای کشورمان با افتخار آفرینی فرزندان باشگاه مس کرمان، با روحیه ای بسیار بالا در این مسابقات به مصاف رقیبان خود می روند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو