شماره‌ی خبر : ‌76938 | تعداد بازدید : 658
شنبه 22 آبان ماه 1400 ساعت 11:00

سرمربی مس نوین: به دنبال فوتبال باکیفیت و معرفی چهره‌‌های جدید خواهیم بود

سرمربی مس نوین می گوید این تیم برای فصل جدید بر اساس هدف گذاری باشگاه عمل خواهد کرد و تمرکز خود را روی معرفی چهره‌های جدید به فوتبال کرمان قرار خواهد داد.

سرمربی مس نوین: به دنبال فوتبال باکیفیت و معرفی چهره‌‌های جدید خواهیم بود

سرمربی مس نوین می گوید این تیم برای فصل جدید بر اساس هدف گذاری باشگاه عمل خواهد کرد و تمرکز خود را روی معرفی چهره‌های جدید به فوتبال کرمان قرار خواهد داد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ محمدرضا عسگری سرمربی مس نوین در خصوص تغییرات این تیم نسبت به فصل گذشته و پروسه ای که برای تشکیل تیم پیش از شروع بازی های فصل جدید لیگ دو طی شد، اظهار کرد: از ابتدا که کار را شروع کردیم از نظر مهره با مشکل روبرو بودیم. به هر حال شاکله اصلی تیم از فصل گذشته از ما جدا شدند و تعدادی از بازیکنان راهی تیم اصلی شدند و تعدادی نیز نتوانستند در تیم ما حضور داشته باشند و ما مجبور شدیم با انجام تست گیری و مشاهده بازیکنان در تمرینات تیم را ببندیم. تعدادی از بچه های بومی و جوان که عمدتا زیر 25 و 23 سال و از دیگر باشگاه های شهر کرمان و استان کرمان هستند به تیم ما اضافه شدند تا بر اساس اهداف باشگاه گام برداریم.

وی افزود: امسال از تیم های امید و جوانان مس فقط یک بازیکن به ما اضافه شد و تیم های پایه بر اساس هدف گذاری باشگاه و نیاز کادرفنی خود، نفرات سال گذشته را حفظ کردند. ما در برخی پست ها احساس نیاز داشتیم و با توجه به اینکه بازیکن با تجربه و با کیفیت در این پست ها نتوانستیم از تست گیری ها به تیم اضافه کنیم، به اجبار چند بازیکن غیربومی جذب کردیم و تیم با بازیکنان جوان و باانگیزه و آینده دار تشکیل شده است.

سرمربی مس نوین در خصوص هدف گذاری این تیم برای فصل جدید گفت: هدف مس نوین جدا از حفظ سهمیه در لیگ دو، نیم نگاهی هم بالای جدول است . هدف گذاری باشگاه این است که این بازیکنان برای لیگ یک و لیگ های بالاتر تجربه کسب کنند و برای شرایط بالاتر آماده شوند و ما نیز بر اساس هدف گذاری باشگاه حرکت خواهیم کرد و در ابتدا به دنبال حفظ سهمیه هستیم و اگر هم شرایط مناسب باشد به بالای جدول و صعود هم نیم نگاهی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه لیگ دو در فصل جدید به شکلی متعادل قرعه کشی و گروه بندی شده است، نظرش را در رابطه با قرعه مس نوین اینطور عنوان کرد: سازمان لیگ در سید بندی جوانب را رعایت کرد و فکر می کنم هر دو گروه در یک سطح قرار دارند. هرچند دوستانی که از لیگ دو شناخت کافی دارند معتقدند که گروه مس نوین دشوارتر است اما به هر حال قرعه سخت یا آسان در طول فصل و با عملکرد تیم ها مشخص می شود و باید ببینیم که چه تیم هایی مدعی ظاهر می شوند. تیم هایی از شمال تا جنوب در گروه ما قرار دارند که هر کدام کیفیت مناسبی دارند و تیمی مثل ون پارس اصفهان با توجه به بودجه خوبی که در اختیار داشت با جذب نفرات مطرح و با سابقه بازی در لیگ برتر وارد لیگ دو شده و این کار را برای ما دشوار می کند. اما مس نوین به دنبال فوتبال با کیفیت است و به حریفان نگاه نخواهد داشت. کادرفنی جوان و متخصصی نیز در کنار ما حضور دارد و امیدواریم جدا از معرفی بازیکن، در معرفی یک کوبل مربی کرمانی هم موفق عمل کنیم.

عسگری در پاسخ به اینکه مس نوین تا چه میزان آماده فصل جدید است، بیان داشت: ما در بازی های تدارکاتی از بچه ها شناخت پیدا کردیم و برای اینکه آن ها را برای حضور در لیگ دو محک بزنیم چند بازی تدارکاتی خوب انجام دادیم. در شیراز با تیم های فجرسپاسی و ایمان سبز بازی کردیم و در استان کرمان هم با تیم های مس رفسنجان، آرمان گهر و مس کرمان بازی های تدارکاتی خوب و مفیدی را انجام دادیم و همچنین تیم های لیگ سه و پایه حریفان تدارکاتی دیگر ما بودند و در مجموع بازی های تدارکاتی به ما کمک کرد تا نسبت به نفرات به شناخت بهتری برسیم.

سرمربی مس نوین در پایان در مورد تیم شهرداری نوشهر حریف اول تیمش در فصل جدید گفت: شهرداری نوشهر بازیکنان با تجربه ای دارد که فصل گذشته با قهرمانی در لیگ سه به لیگ دو صعود کردند. سرمربی این تیم هم آقای بنگر است که روی تیمشان خوب کار کرده اند. شهرداری نوشهر یک تیم فیزیکی است که بازیکنانش تجربه لیگ برتر و لیگ یک دارند و فصل گذشته به صعود این تیم کمک زیادی کردند. قطعا بازی اول ناشناخته است اما بچه های آنالیز ما فیلم های بازی این تیم را تهیه کردند و این تیم را بر اساس فصل گذشته آنالیز کرده ایم و امیدوارم در شروع کار بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم و روز بروز و هفته به هفته برای رسیدن به هدفمان سخت تلاش میکنیم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا