شماره‌ی خبر : ‌76875 | تعداد بازدید : 953
چهارشنبه 5 آبان ماه 1400 ساعت 14:31

نشست صمیمانه مدیرعامل محترم شرکت ملی صنایع مس با تیم فوتبال مس کرمان(عکس)

شب گذشته جناب آقای دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل محترم شرکت ملی صنایع مس با اعضای تیم فوتبال مس کرمان در دیداری صمیمانه به گفت و گو نشست.

نشست صمیمانه مدیرعامل محترم شرکت ملی صنایع مس با تیم فوتبال مس کرمان(عکس)

شب گذشته جناب آقای دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل محترم شرکت ملی صنایع مس با اعضای تیم فوتبال مس کرمان در دیداری صمیمانه به گفت و گو نشست.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در این نشست که آقای مهندس احمدی مدیر محترم مجتمع مس سرچشمه و عضو هیات مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران و آقای مهندس احمدیان معاونت محترم منابع انسانی این شرکت نیز مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس را همراهی می کردند، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه مس کرمان نیز حضور داشتند.

آقای دکتر سلاجقه رئیس هیات مدیره باشگاه مس کرمان در ابتدای این نشست با تشکر از توجهات ویژه مدیریت شرکت مس به ورزش، از امکانات خوب تیم های فوتبال مس در کشور سخن گفت و آن را حاصل توجهات ویژه آقای دکترسعدمحمدی به این رشته دانست و آن را در فضای پر از مشکلات باشگاه های ورزشی در فوتبال کشور، یک فرصت بسیار مغتنم عنوان کرد.

آقای سلاجقه با بیان اینکه امکانات زیرساختی در باشگاه های مس در تمام ایران بسیار مطلوب می باشد از نظم و انضباط خوب تیم های مس به خصوص مس کرمان در انعقاد و ثبت قراردادهای بازیکنان خود و تسویه حساب هایش گفت و به دربی هفته قبل دو تیم مس استان اشاره کرد که با وجود یک بازی سنگین و محکم، دو تیم کاملا اخلاق مدار و جوانمردانه برابر یکدیگر بازی کردند.

در ادامه این نشست آقای دکتر کهندل مدیرعامل باشگاه مس کرمان نیز ضمن خیر مقدم به آقای دکتر سعدمحمدی وهمراهان ایشان حضور این بزرگواران را در جمع بازیکنان مس کرمان بسیار روحیه بخش دانست و گفت: خوشبختانه تیم بسیار همگون و یکدستی را در این فصل در اختیار مس کرمان داریم و بازیکنان توانمندی بادقت خاصی زیر نظر سرمربی و کادرفنی تیم جذب شده اند که برای هدف خود عالی و شادی دل هواداران متحدانه تلاش خواهند کرد.

آقای کهندل افزود: هم کادر فنی و هم بازیکنان آینده داری در تیم این فصل حضور دارند که با افتخار در تیم این فصل مس کرمان تلاش خواهند کرد که با درایت آقای حسینخانی سرمربی محترم تیم و با حمایت های باشگاه وهمچنین شرکت ملی صنایع مس اهداف بسیار بزرگی را در سر دارند که برای رسیدن به آن با تمام وجود تلاش خواهند کرد.

در ادامه این نشست آقای دکتر سعدمحمدی به صحبت پرداخت و با تشکر از تلاش های آقای دکتر سلاجقه ریس هیات مدیره و اقای دکتر کهندل مدیرعامل باشگاه بابت فعالیت های آنان در جهت تشکیل این تیم و دیگر تیم های مس کرمان، از سنگینی کار آن ها در باشگاه بزرگ صنعت مس کرمان گفت و از روند خوب کار در باشگاه و شرایط اتحاد و همدلی بین همه ارکان در ماه های اخیر تشکر و قدردانی کرد.

ایشان با استقبال از انتخاب فرزاد حسین خانی به عنوان سرمربی مس کرمان گفت: باید فرصت کار به نسل جدید مربیان داد تا تفکر نو مربیگری در فوتبال کشور ایجاد شود و آقای حسین خانی نیز در گروه همین تفکر جدید فوتبال ایران قرار می گیرد که امیدوارم به بهترین شکل ممکن در مسیر مربیگری خود گام بردارد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس در ادامه به ذکر چند نکته برای موفقیت تیم این فصل پرداختند و گفت: هیچگاه رفاقت درون تیمی خود را در معرض خطر قرار ندهید و نظم و انضباط را با تمام وجود در شاکله کار خود حفظ کنید. اگر هر روز در درون تیم  به خود گوشزد کنید که در کنار تمام مسائل فنی تیم باید تمرکز خود را برروی هدف حفظ کنیم و در تمرینات برای آماده سازی خود به بهترین شکل ممارست بورزیم، قطعا گام برداشتن در طول بازی های سخت لیگ یک برای کل تیم هموارتر خواهد بود.

آقای سعدمحمدی با بیان اینکه نفرات تیم باید روح و جسم خود را  در اختیار تیم قرار دهند گفت: ذات خلقت آدمی به گونه ای است که اگر برای هدف خود تلاش کامل را به خرج دهد قطعا به آن خواهد رسید. حالا که در مسیر فوتبال حرفه ای گام گذاشته اید، سقف آرزوهای خود را تا حد ممکن بالا ببرید و برای رسیدن به این آرزوها هزینه ای از جنس تلاش، تمرکز و صداقت داشته باشید و مطمئن باشید که با این آیتم ها به مقاصد بزرگی خواهید رسید.

ایشان با بیان اینکه مردم کرمان و این شهر شایستگی و پتانسیل بسیار بالاتری از لیگ یک دارند گفت: امشب فقط یک توقع از شما وجود دارد و آن اینکه تلاش خود را با نهایت وجود در طول بازی های فصل به خرج دهید و این را بدانید که اگر تیم پیروز باشد و به هدف خود برسد همه شما پیروز شده اید و اگر خدای نکرده ناکام باشید تمام تیم دچار ناکامی شده است و از همین رو برای هم بجنگید و تلاش کنید.

دکتر اردشیر سعدمحمدی در پایان با آرزوی موفقیت برای تمامی بازیکنان مس کرمان در این فصل گفت: از نظر مدیریتی با حضور آقای کهندل دغدغه ای نداشته باشید و مدیریت شرکت مس را نیز کاملا در کنار خود بدانید و در راستای شادی دل مردم و هواداران و اعتلای خود نهایت تلاش را به خرج دهید. شرکت ملی صنایع مس به زودی جزو ده شرکت برتر دنیا در تولید مس خواهد شد و از نظر بنگاه های اقتصادی نیز به رتبه اول کشور خواهد رسید و از همین رو ورزش این شرکت نیز باید در بالاترین سطح کشور باشد که این مرهون تلاش های شما می باشد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا