شماره‌ی خبر : ‌76592 | تعداد بازدید : 1036
سه‌شنبه 5 مرداد ماه 1400 ساعت 12:00

صحبت های سرپرست باشگاه مس کرمان در رابطه با حواشی هفته های آخر لیگ یک

سرپرست باشگاه مس کرمان در برنامه شب گذشته فوتبال برتر پشت خط تلفنی آمد و در رابطه با برخی از مسائل لیگ یک و همچنین لیگ دو به صحبت پرداخت.

صحبت های سرپرست باشگاه مس کرمان در رابطه با حواشی هفته های آخر لیگ یک

سرپرست باشگاه مس کرمان در برنامه شب گذشته فوتبال برتر پشت خط تلفنی آمد و در رابطه با برخی از مسائل لیگ یک و همچنین لیگ دو به صحبت پرداخت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ آقای علی رمضانی در این برنامه با تبریک صعود دو تیم هوادار و سپاسی به لیگ برتر گفت: تیم هوادار یکی از شایسته ترین تیم های این فصل لیگ یک برای صعود به لیگ برتر بود و من این موفقیت را به آقای عنایتی سرمربی تیم هوادار که سابقه پوشیدن پیراهن مس کرمان را دارند تبریک می گویم و همچنین برخلاف مصاحبه های مدیرعامل تیم فجر سپاسی که در زمان صدرنشینی تیم مس کرمان در لیگ یک درصدد زیر سوال بردن این جایگاه بود، چنین کاری انجام نمی دهم و این صعود را به تیم سپاسی و همه مردم شیراز تبریک عرض می نمایم.

سرپرست باشگاه مس کرمان در رابطه با موضوع این برنامه که اتفاقات عجیب لیگ یک را مورد بررسی قرار داده بود گفت: فساد در لیگ یک وجود دارد و من یه یک مورد از آن به صراحت اشاره می کنم که به بازی رفت تیم مس کرمان برابر هوادار در تهران برمی گشت.

وی افزود: چهار هفته قبل از آن مسابقه، برخی افراد که البته سمتی در فدراسیون ندارند به ما صراحتا اعلام کردند که آقای کرمانشاهی داور بازی شما و هوادار است و اگر قصد دارید در این بازی کار برای شما در بیاید با ما همکاری کنید!

سرپرست باشگاه مس کرمان با بیان اینکه چهار هفته بعد دقیقا همین داور برای بازی انخاب شد گفت: این موضوع ارتباطی با تیم هوادار ندارد اما عده ای در لیگ یک حضور دارند که این بازی ها را تحت تاثیر فعالیت های خود قرار می دهند و من در آن زمان خیلی صریح و واضح این اقدامات را به مقامات نظارتی فدراسیون فوتبال گزارش کردم اما به واسطه اتفاقات بازی مس و هوادار، بنده را سه جلسه از حضور در ورزشگاه محروم کردند!!

رمضانی افزود: من خیلی صریح در این باره با مقامات نظارتی صحبت کردم و حتی اسامی افرادی که از ما برای تاثیرگزاری در اتفاقات لیگ یک درخواست همکاری کرده بودند را نیز خیلی سفاف به مقامات اعلام کردم اما محرومیت من حاصل این ماجرا بود.

وی با بیان اینکه تیم مس کرمان در این فصل از رقابت های لیگ یک بیشترین تعداد هفته صدرنشینی و حضور در رتبه های صعود را داشت و همچنین چندین هفته تنها با تفاضل گل در رده سوم قرار داشت و این نشان می دهد که تیم مس کرمان شایسته صعود بود، در رابطه با بیانیه باشگاه بادران به واکنش پرداخت.

سرپرست باشگاه مس در این باره گفت: ما پس از پیروزی بر خیبر در خرم آباد، شانس کامل صعود داشتیم و با پیروزی بر هوادار در کرمان حتی می توانستیم قهرمان لیگ یک شویم اما صادقانه بگویم که در بازی با هوادار ما 5 بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم ونتوانستیم از نظر فنی حرفی برای گفتن در این بازی داشته باشیم و هوادار برابر ما خیلی بهتر بازی کرد.

رمضانی با بیان اینکه آقای کاظمی به عنوان سرمربی مس کرمان آدم کوچکی در فوتبال ایران نیست و آبروی خود را ساده به دست نیاورده است و اصلا قشنگ نبود که مدیران باشگاه بادران به دلیل اختلافات قبلی با ایشان در بیانیه خود این چنین هدایت ایشان در تیم مس را با تهمت روبرو کنند و شکست ما را در بازی که خود می توانستیم از طریق آن صعود کنیم به مسائل غیر واقعی مرتبط کنند و کار باشگاه بادران در نوشتن چنین بیانیه ای واقعا زشت و غیر اخلاقی بود.

ایشان در ادامه صحبت های خود به مسائل لیگ دو و تیم فوتبال مس نوین نیز اشاره کرد و گفت: با همان قدرت و دقتی که در بازی های گروه دو لیگ دو ورود شده است باید بازی های گروه یک نیز مورد بررسی قرار گیرد و ما بر اساس اتفاقات رخ داده در بازی ویستاتوریبن و امید گناوه، مستنداتی به کمیته اخلاق ارسال کردیم که جا دارد این موضوع برای پایمال نشدن حق تیم مس نوین در لیگ دو نیز کاملا مورد بررسی قرار گیرد.

سرپرست باشگاه مس کرمان در پایان گفت: ما چه در فصل قبل که با تفاضل گل صعود نکردیم و چه در این فصل که اتفاقاتی خارج از مسائل فنی مانع صعود مس کرمان شد هیچگاه از اصولی که بر آن معتقدیم و شرکت مس برای ما روشن کرده است کوتاه نیامده ایم و بر آن نیز همچنان تاکید داریم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو