شماره‌ی خبر : ‌76516 | تعداد بازدید : 607
دوشنبه 7 تیر ماه 1400 ساعت 11:10

وجود ناظران غیرمحسوس در بازی های هفته پایانی لیگ یک!

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور از وجود ناظران محسوس و البته غیر محسوس در هفته های پایانی مسابقات لیگ دسته یک خبر می دهد.

وجود ناظران غیرمحسوس در بازی های هفته پایانی لیگ یک!

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور از وجود ناظران محسوس و البته غیر محسوس در هفته های پایانی مسابقات لیگ دسته یک خبر می دهد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ فریبرز محمودزاده  در خصوص برگزاری مسابقات لیگ دسته اول و برگزاری همزمان هفته های پایانی بازی‌ها اظهار داشت: به خاطر حساسیتی که در جدول وجود دارد، حداقل 6 تیم کاندیدای صعود هستند، تصمیم بر این شد که بازی‌های هفته پایانی همزمان برگزار شود تا انصاف رعایت شود. همه تیم‌ها هم از برگزاری همزمان مسابقات راضی هستند، شرایط جدول طوری است که برگزاری بازی همزمان تاثیر مثبتی روی مسابقات خواهد داشت.

وی در خصوص اینکه برای فصل آینده لیگ تغییراتی خواهیم داشت، تصریح کرد: نگاه اصلی مردم به لیگ برتر است، سازمان لیگ برای برگزاری بیش از 6 هزار مسابقه در لیگ‌های مختلف تلاش می‌کند. مردم باید در جریان باشند ما پایان مسابقات لیگ یک را 25 تیرماه اعلام کرده بودیم و الان هم تقریبا و با 3 روز اختلاف در همان تاریخ به پایان می‌رسانیم. ما تقویمی که داده بودیم را اجرا کردیم و مثل مسابقات لیگ برتر و حتی مسابقات اروپایی مسابقات را علی‌رغم تمام مشکلاتی که به خاطر کرونا وجود داشت، در همان زمانی که اعلام کرده بودیم به پایان رساندیم. در خصوص نقاط ضعف‌مان باید بگویم که سازمان لیگ معتقد است که نبود زیرساخت‌ها در ورزشگاه‌ها یکی از معضلات مسابقات لیگ یک است. همین مشکلات بخشی از نیروی مسئولان برگزاری را می‌گیرد و این دغدغه‌های سخت‌افزاری و زیرساختاری باعث می‌شود که مسابقات با چالش روبه‌رو شود. جا دارد از کمیته داوران فدراسیون فوتبال تشکر کنیم که در هفته‌های پایانی از داوران باتجربه‌تر استفاده کردند.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول در پاسخ به این سوال که آیا کمیته‌ای وجود دارد تا مسائلی از قبیل شرط‌بندی در مسابقات را رصد کند، خاطرنشان کرد:  حدود 2 ماه قبل کارگروه ویژه‌ای برای مسابقات به ریاست قنبرزاده دبیرکل فدراسیون فوتبال تشکیل شد، ما سعی می‌کنیم هر 10 روز یک بار یا هر دو هفته جلسه‌ای را برگزار کنیم. ناظران محسوس و نامحسوس ما مسابقات لیگ یک را رصد می‌کنند.  همچنین باید بگویم که پرونده‌هایی مفتوح است که مطمئنا این پرونده‌ها به سرانجام خواهد رسید و اگر خطایی از کسی سر بزند قطعا برخورد خواهد شد. ما همه را به فوتبال جوانمردانه دعوت می‌کنیم تا ان‌شاءالله مسابقات لیگ یک به خوبی به پایان برسد. این کارگروه ویژه، مسائلی مربوط به چیدمان ناظران، انتخاب داوران باتجربه‌تر برای مسابقات و همین‌طور پرونده‌هایی که در سیستم انضباطی تشکیل می‌شود و مسائلی که به کمیته اخلاق مربوط می‌شود را رصد می‌کند. باید بگویم که کمیته انضباطی هم سعی کرده در کمترین زمان رای‌هایش را صادر کند.


دوشنبه 7 تیر ماه 1400 ساعت 12:37
از ورود به تبانی شهرداری تبریز و آلومینیوم در فصل قبل مشخصه
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز