شماره‌ی خبر : ‌76453 | تعداد بازدید : 1165
یکشنبه 23 خرداد ماه 1400 ساعت 09:59

مهاجری: می خواهیم همان تیم بی رحم و صدرنشین باشیم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در گفتگوی تفصیلی که با پایگاه خبری ورزش سه انجام داد در رابطه با آخرین شرایط این تیم و اتفاقاتی مثل اضافه شدن مجتبی سرآسیایی به کادر فنی آن صحبت کرد.

مهاجری: می خواهیم همان تیم بی رحم و صدرنشین باشیم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در گفتگوی تفصیلی که با پایگاه خبری ورزش سه انجام داد در رابطه با آخرین شرایط این تیم و اتفاقاتی مثل اضافه شدن مجتبی سرآسیایی به کادر فنی آن صحبت کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ رضا مهاجری در این گفت و گو و در رابطه با مسائل مختلف به صحبت پرداخت:

نتایج قابل دفاع نیست ولی همه متفق القول دنبال جبرانیم

شروع صحبت های ما با رضا مهاجری در رابطه با شرایط مس کرمان بود و او در واکنش به این سوال بیان کرد: « ببینید شرایط در حال حاضر دو بخش است. متاسفانه اصلا نتایج قابل دفاع نیست. نمی‌خواهم بگویم برای خودم جای سوال دارد. در واقع تلاشی که باید برای کسب پیروزی باشد، وجود نداشت، اما پس از صحبت‌هایی که با بچه‌ها داشتیم، همه متفق القول به این نتیجه رسیدیم که باید تلاش بیشتری انجام دهیم و برای اعتبار خودمان بجنگیم. تیمی که در 5 بازی 13 امتیازی می گیرد و دو برد مقابل رقبای مستقیمش یعنی فجر در شیراز و شاهین در بوشهر می آورد. می تواند در 6 بازی باقی مانده هم همین همیت و عزم را تکرار کند..»

الان باید دل‌هایمان را به هم نزدیک کنیم

مربی با سابقه لیگ برتر که پس از سال ها دوباره قدم به لیگ یک گذشته، در ادامه حرف هایش را از سر گرفت و توضیح داد: « الان وقت آن نیست که به خیلی از مسائل ورود کنیم. الان باید روحی و روانی کار کنیم و دل هایمان را به هم نزدیک کنیم. بچه ها می خواهند این نتایج را جبران کنند. می خواهیم این همیت و همدلی را معنا کنیم تیمی که از 28 هفته 20 هفته صدر جدول بوده، نباید با این شرایط روبرو شود. برای خودم هم حتی این شرایط بی سابقه بوده است. الان نه قصد توجیه داریم نه هیچ چیز دیگری. اتفاق خوبی که افتاده، حمایت خوب مس و هواداران است، که سر تمرین آمدند و صحبت کردند و از تیم و بچه ها حمایت کردند.»

نشان دادیم مجموعه مس می تواند یک خانواده باشد

بخش بعدی صحبت های رضا مهاجری در مورد اضافه شدن مجتبی سرآسیایی مربی تیم فوتبال مس رفسنجان به اردوی مس کرمان بود و او در واکنش به این موضوع گفت: « این موضوع ارزش زیادی دارد و نشان داد که مجموعه مس می تواند یک خانواده باشد. گاهی فشار می آوردند که بین مس رفسنجان و مس کرمان اختلاف وجود دارد، ولی می بینید که چنین شایعاتی به هیچ وجه صحت ندارد. اضافه شدن آقای سرآسیایی به مجموعه مس کرمان، بزرگی تیم مس رفسنجان را نشان می دهد. همیشه دوست داشته ام با توجه به ظرفیتی که در کرمان وجود دارد، این استان قطب فوتبال ایران بشود و این توان را دارد. اتفاقاتی که افتاد، نشان داد حرف هایی که در مورد مجموعه بزرگ مس  زده می شود، فرافکنی است و می خواهند مس را با این کارها به حاشیه ببرند.»

ارزش کار مس رفسنجان در این مقطع بیشتر مشخص شد

رضا مهاجری با تشکر از مسئولان باشگاه مس رفسنجان ادامه داد: « جا دارد از آقای زیندینی، آقای علیزاده و آقای ربیعی تشکر کنم. ما یک مقدار همکارانمان را در طول فصل از دست دادیم و در شرایطی که لیگ به خاطر بازی های تیم ملی تعطیل است، از باشگاه مس رفسنجان درخواست داشتیم که به صورت موقت و برای یک دوره زمانی کوتاه در کنار ما باشند و خوشبختانه با درخواستی که داشتیم، موافقت شد. احساس می کنم اضافه شدن آقای سرآسیایی می تواند به کسب نتایج بهتر برای مس کرمان کمک کند و از ایشان هم ممنونم که دعوت را لبیک گفتند. شاید با توجه به شرایطی که در مس رفسنجان وجود دارد، با این تصمیم خودشان را هم تحت فشار بردند و همینجاست که این کار ارزش بیشتری پیدا می کند. وقتی در این مقطع این کار را می کنید، نباید این کار گم بشود. در واقع هدف ورزش همین چیزها است. در این شرایط سخت شاید خود محمد ربیعی تحت فشار است. مربی با نتیجه کار می کند و وقتی به هر دلیلی نتیجه نمی گیرید، تحت فشار افکار عمومی قرار می گیرید. وقتی در این شرایط این کار را می کنید، جای احترام زیادی دارد و من واقعا خوشحالم که در این مجموعه کار می کنم.»

باید فردی اضافه می شد که شناخت داشت

مهاجری سپس در واکنش به این سوال که اضافه شدن آقای سرآسیایی چقدر می تواند به بهبود شرایط در کرمان کمک کند، اضافه کرد:« بالاخره اگر به این نتیجه می رسیدیم که نمی تواند کمک کند، این کار را نمی کردیم. من سه سال با ایشان در پدیده همکاری داشته‌ام؛ آن زمان آقای سرآسیایی قائم مقام باشگاه و سرپرست تیم بودند و من سرمربی؛ در آن مقطع همکاری بسیار خوبی با هم داشتیم. در شرایط فعلی باید کسی می آمد که شناخت می داشت و از بین گزینه هایی که داشتیم، آقای سرآسیایی تنها کسی بود که می توانست در این مقطع به ما کمک کند. به نظرم می تواند در بخش روحی به بهبود شرایط تیم کمک کند.»

اگر احساس می‌کردم نمی توانم کمک کنم، می رفتم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان با اشاره به اینکه اگر احساس می کرد، نمی تواند کمک کند، از جمع نارنجی پوشان کرمانی جدا می شد، توضیح داد:« من در این سال هایی که مربیگری می‌کنم، همیشه برای کار خودم ارزش قائل شده‌ام. اگر احساس می کردم نمی توانم کمک کنم، جدا می شدم. البته باید از مدیران مس هم به خاطر نگاه خوب و حمایتی که دارند تشکر کنم. درست است تیم نتیجه نگرفته و در واقع من نتیجه نگرفته ام، ولی داوری‌ها هم شرایط سختی برای ما رقم زده اند. من خودم گفتم هر وقت نتوانم کمک کنم، می روم؛ بازی با پارس جنوبی تیم را جمع و جور کردیم و از دقیقه 1 در زمین حریف خلق موقعیت کردیم. در دقیقه 23 آن پنالتی را گرفتند که همه در موردش می دانند و تیم ما به دلیل شرایطی که داشت، تحت فشار قرار گرفت. این یک نمونه است که شاید اگر بخواهم به موارد دیگر اشاره کنم، می گویند مهاجری فرار رو به جلو کرده است.»

می‌خواهیم دوباره همان تیم بی‌رحم و صدرنشین باشیم

مهاجری با اشاره به پتانسیل باشگاه مس کرمان ادامه داد:« در نساجی هم آقای حدادیان لطف داشتند و اصرار داشتند بمانم، ولی با توجه به شرایط جسمانی ای که داشتم می دانستم شرایط مهیا نیست. اینجا هم اگر احساس می کردم کار پیش نمی رود، می رفتم ولی الان همه با هم متحد شده ایم که ببریم؛ این را بچه ها در گذشته ثابت کرده اند. وقتی شما سپاسی را در شیراز می بردید و شاهین و آستارا را در خانه اشان؛ یعنی توانایی دارید. نتایج این تیم تا سه هفته آخر نشان داده که تیم ظرفیت مورد نیاز را دارد و فقط باید تمرکز داشته باشیم. می‌خواهیم دوباره برگردیم و به همان تیم بی رحم و صدرنشینی تبدیل شویم که پیش از این بودیم و ان شاالله با همت تمامی اعضای مجموعه این مهم قابل دسترس است.»


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز