شماره‌ی خبر : ‌76443 | تعداد بازدید : 982
شنبه 22 خرداد ماه 1400 ساعت 12:43

از باشگاه مس رفسنجان و آقای ربیعی ممنونیم/مجتبی سرآسیایی به کادر فنی مس اضافه شد

سرپرست باشگاه مس کرمان با ابراز تشکر از مسئولین باشگاه مس رفسنجان و محمد ربیعی سرمربی این تیم از حضور کوتاه مدت مجتبی سرآسیابی مربی تیم فوتبال مس رفسنجان در کادرفنی مس کرمان خبر داد.

از باشگاه مس رفسنجان و آقای ربیعی ممنونیم/مجتبی سرآسیایی به کادر فنی مس اضافه شد

سرپرست باشگاه مس کرمان با ابراز تشکر از مسئولین باشگاه مس رفسنجان و محمد ربیعی سرمربی این تیم از حضور کوتاه مدت مجتبی سرآسیایی مربی تیم فوتبال مس رفسنجان در کادرفنی مس کرمان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس، علی رمضانی با بیان اینکه خانواده بزرگ ورزش مس در کنار هم برای موفقیت و اعتلای نام مس تلاش خواهند کرد و بین باشگاههای مسی همیشه ارتباط تنگاتنگ و دوستانه ای وجود داشته است افزود: متاسفانه شرایط نتیجه گیری هفته های اخیر تیم فوتبال مس کرمان چندان مساعد نبوده است و با توجه به اینکه تنها هدف این تیم صعود به لیگ برتر می باشد، مجموعه مس رفسنجان و در راس کادر فنی آنها دوست عزیزم آقای ربیعی لطف کردند و با موافقت خود اجازه دادند تا به صورت کوتاه مدت آقای سرآسیایی در کنار مس کرمان باشند و بدین وسیله از ایشان و باشگاه مس رفسنجان و مدیرعامل محترم این باشگاه جناب مهندس زیندینی تشکر ویژه ایی داریم و مطمئنیم مس رفسنجان همچون همیشه مایه افتخار و مباهات ورزش استان و شرکت ملی صنایع مس ایران خواهد بود.

این باشگاه نیز همچون همیشه که ارتباطات تنگاتنگی با هم خانواده های خود داشته است در کنار باشگاه مس رفسنجان خواهد بود و برای موفقیت و اعتلای نام مس تلاش خواهد کرد.

سرپرست باشگاه مس کرمان با تاکید بر اینکه شش فینال حساس و سرنوشت ساز تا پایان فصل داریم خاطرنشان کرد با تمام توان و اعتقاد به کادرفنی و بازیکنان تیم برای مردم و هواداران مس تلاش خواهیم کرد و امیدواریم همچون همیشه لطف خداوند نیز شامل حالمان شود و ان شاءالله مس کرمان به جایگاه واقعی خود که لیاقت و شایستگی آن را دارد بازگردد.


طرفدار مس
0
0
شنبه 22 خرداد ماه 1400 ساعت 14:51
تورو خدا درمورد جادوگری هم اندیشه کنید.هستن بدخواهانی که از این طریق کاری بخوان بکنن. غیراز اینه سالها قبل بحثش داغ بود؟
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو