شماره‌ی خبر : ‌76354 | تعداد بازدید : 716
شنبه 25 اردیبهشت ماه 1400 ساعت 12:45

هیچ موضوعی نباید تمرکز کرمان را برای صعود مس برهم بزند

یکی از مهمترین مولفه ها برای تیم های موفق و قهرمان، رفتار و برخورد آن ها در زمانی است که با چالش مواجه می شوند و اینکه تا چه میزان آن ها برای گذر از این شرایط رفتار حرفه ای از خود نشان دهند.

هیچ موضوعی نباید تمرکز کرمان را برای صعود مس برهم بزند

یکی از مهمترین مولفه ها برای تیم های موفق و قهرمان، رفتار و برخورد آن ها در زمانی است که با چالش مواجه می شوند و اینکه تا چه میزان آن ها برای گذر از این شرایط رفتار حرفه ای از خود نشان دهند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در جریان لیگ های فرسایشی و با تعداد بازی های بالا، حتی بزرگترین تیم های دنیا نیز در چند هفته برای کسب پیروزی دچار مشکل می شوند و درست در همین رخنه هاست که رقبا و البته آن هایی که خواهان منحرف کردن مسیر موفقیت آن تیم هستند، فعالیت خود را به اوج می رسانند.

نشان دادن رفتار در زمان پیروزی و شادی و سرخوشی ناشی از آن یک موضوع طبیعی و کاملا قابل پیش بینی است، اما حرفه ای گری و برخوردی منطقی و عقلانی درست در زمان چالش ها و جای خالی پیروزی است که باید کاملا مشهود شود.

تیم مس کرمان پس از شکست خانگی هفته قبل خود برابر خوشه طلایی دقیقا در همین بوته آزمایش قرار گرفته است و درست در همین مقطع همانطور که پیش بینی می شد، سروکله بسیاری از موانع که در صدد زمین زدن مس کرمان هستند نمایان کرد...

آن ها که می دانند مس کرمان به لحاظ فنی و توان بازیکنانش و همچنین همدلی حداکثری که برای صعود این تیم به لیگ برتر در کرمان وجود دارد، شاید فرصت زیادی برای استفاده از موقعیت های این چنینی نداشته باشند و از همین روست که در روزهای اخیر همه آتش خود را برای استفاده از این موقعیت برپا کنند که البته ذات طبیعی رفتار این رقیبان و بدخواهان صعود مس کرمان است.

اما در مقابل آنچه که مس را از این آتش به سلامت عبور می دهد، برخورد حرفه ای و منطقی کرمانی های عاشق صعود مس و البته پیکره اصلی تیم است که باید کمترین توجهی به این موضوعات نداشته باشد و با مدیریت فکری و رفتاری خود و کسب یک پیروزی شیرین در بازی آینده، به حاشیه سازی های چند روز اخیر برای خود یک نقطه پایان بگذارد.

با نگاهی به جدول لیگ یک کاملا مشخص می شود که موعد اشتباه برای همه تیم های لیگ یک در مقطعی وجود دارد و همینک مس همچنان صدر جدول و رتبه های صعود را با فاصله ای خوب نسبت به تیم های سوم به قبل در اختیار دارد، یعنی اینکه مس کرمان اصلا نباید در باد حاشیه سازی های این هفته ها قرار بگیرد و با پیروزی در بازی بعد مثل برق و باد از گزند آن نیز به سلامت رد شود و البته که همه کرمانی های عاشق مس این فرصت را برای این تیم فراهم می کنند.

مس در بازی با چوکا از هر نظر توان فنی خود را نشان داد و ثابت کرد که جای نگرانی از بابت این مسئله وجود ندارد و بازی برتر این تیم ثابت می کرد که با یک ریکاوری ذهنی و جمع تر شدن حواس ها چه در موقعیت ندادن به حریف و چه در استفاده از موقعیت های گل، مس کرمان همچنان با اختلاف، شایسته ترین تیم برای قهرمانی در لیگ یک است.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا