شماره‌ی خبر : ‌76351 | تعداد بازدید : 643
شنبه 25 اردیبهشت ماه 1400 ساعت 11:32

مهاجری:استفاده مداوم از داوران کم تجربه در بازی های ما شائبه انگیر است

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان، استفاده مداوم از داوران جوان و کم تجربه را در بازی های مس کرمان شائبه برانگیز دانست.

مهاجری:استفاده مداوم از داوران کم تجربه در بازی های ما شائبه انگیر است

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان، استفاده مداوم از داوران جوان و کم تجربه را در بازی های مس کرمان شائبه برانگیز دانست.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ رضا مهاجری در این رابطه گفت: ما همواره سعی کرده ایم چه در کنار زمین و چه در داخل زمین مسابقه شرایط را برای داور جهت قضاوت آرام فراهم کنیم و اتفاقا اگر تیمی بودیم که با شلوغ کاری به دنبال اثرگزاری برروی داوری می شدیم، از حضور مداوم داوران جوان بیشتر استقبال می کردیم که در واقع اصلا از این دست تیم ها ولو در لیگ یک نیستیم.

سرمربی مس کرمان افزود: برای ما جای سوال دارد که چرا برای تیم صدر جدول به صورت متوالی و پیاپی از داوران جوان و کم تجربه استفاده می شود اما در همان هفته برای بازی تیم های دیگر که حساسیت کمتری دارد از کوبل های لیگ برتری استفاده می کنند.

مهاجری با بیان اینکه داوران جوان در دیدارهای اخیر مس از مدیریت بازی های سنگین این تیم موفق بیرون نیامدند گفت: متاسفانه این داوران جوان علاوه بر اشتباهات متعددی که بر علیه تیم ما داشتند در مدیریت بازی ها و جلوگیری از اختلال در آن ها نیز ناموفق بوده اند که این بیشتر به ضرر تیم ما تمام شده است. لیگ وارد هفته های حساس خود شده است و من امیدوارم برخلاف 5 بازی گذشته، در چینش داوران برای ما به عنوان تیم صدرجدول اتفاقات بهتری رخ دهد.

وی در رابطه با تساوی تیم خود در بازی برابر چوکا در رشت نیز گفت: کاملا به هدف پیروزی به زمین رفتیم و در همان ابتدای کار با موقعیت هایی که داشتیم می بایست به گل برسیم اما برروی یک غافلگیری و ساده انگاری دروازه ما باز شد که این کار را برای ما سخت کرد.

سرمربی مس کرمان افزود: به هیچ عنوان ساده انگاری بچه های تیم خود را در دریافت این گل نمی پذیرم و قطعا در بازی های بعد از نفراتی در زمین استفاده می کنیم که تلاش و جنگاوری بیشتری داشته باشند و به نکاتی که قبل از بازی بیان می کنیم توجه بیشتری داشته باشند.

مهاجری در پایان با بیان اینکه در بازی های پیش رو مس کرمان به روند پیروزی های خود بازخواهد گشت گفت: بچه های ما می دانند که اعتبار چه پیراهنی بر تن آن هاست و قطعا در بازی های بعد به هدف جبران امتیازات از دست رفته چند بازی اخیر به زمین خواهند رفت و به این هدف نیز دست پیدا می کنند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو