شماره‌ی خبر : ‌76336 | تعداد بازدید : 1092
یکشنبه 19 اردیبهشت ماه 1400 ساعت 16:06

مهاجری: برخی رقیبان به جای تخریب، بالا کشیدن خود را یاد بگیرند

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان پس از بازی با خوشه طلایی ساوه گفتگوی تفصیلی با سایت ورزش سه داشت که در آن به موارد مختلفی از تیم مس و بازی های لیگ یک اشاره کرد.

مهاجری: برخی رقیبان به جای تخریب، بالا کشیدن خود را یاد بگیرند

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان پس از بازی با خوشه طلایی ساوه گفتگوی تفصیلی با سایت ورزش سه داشت که در آن به موارد مختلفی از تیم مس و بازی های لیگ یک اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ رضا مهاجری در این گفتگو در رابطه با مسائلی که درصدد ایجاد هجمه و فشار برروی مس کرمان می باشد گلایه کرد.

روی اتفاق فوتبال گل خوردیم

ما شرایط متفاوتی نسبت به نیم فصل اول داریم. توانستیم بازیکنان خوبی را جذب کرده و تیم مان را کامل تر کنیم. نتایجی که کسب کرده ایم به خوبی این موضوع را نشان می دهد. بازی با خوشه طلایی را من می توانم یک اتفاق فوتبالی قلمداد کنم. کمتر پیش می آید که چنین گل استثنایی زده شود و متاسفانه این گل را ما دریافت کردیم. قبل از گل حاکم بازی بودیم.

امیدوارم این اتفاق دیگر تکرار نشود

البته خوشه طلایی یکی از تیم های خوب ماست و با برنامه ریزی به مصاف این تیم رفتیم. توانستیم نقاط قوت شان را کنترل کنیم و از روی نقاط ضعف شان هم به گل برسیم. گل هم زدیم اما متاسفانه آن را آفساید گرفتند. غیبت چند بازیکن هم در کار ما تاثیر گذار بود. اگر بازی را در نیمه اول دیده باشید متوجه خواهید شد که روی یک اتفاق گل خوردیم و امیدوارم که این اتفاق دیگر تکرار نشود.

لیگ یک، لیگ آسانی نیست

لیگ یک، برای تیم هایی که می خواهند صعود کنند، لیگ آسانی نیست. تایید صحبت های من نتایج اخیری است که تیم های پایین جدولی، یقه تیم های بالای جدول را می گیرند. البته روندمان روند خوبی است و بچه ها انگیزه خوبی دارند. وقتی خود بازیکنان همین الان حرص باخت را می خورد یعنی اینکه راه مان را درست می رویم. دیشب هم مساوی استقلال به نفع ما بود ولی نباید به تیم های دیگر نگاه کنیم، ما مس کرمان هستیم.

مس با خیلی از تیم ها فرق می کند

تنها چیزی که به بازیکنانم می گویم این است که شما پیراهن مس را به تن می کنید و نه اینکه بخواهم شخصیت تیمی را زیر سوال ببرم اما این تیم با خیلی از تیم ها فرق می کند. مس در فوتبال ایران یک برند برای خودش است اما متاسفانه به دلایلی در لیگ یک بازی می کند. قطعا جایگاه مس اینجا نیست. نگاه ما و مدیران بالادستی این است که مس در سطح بالاتری حضور یابد. امیدوارم که بچه ها این موضوع را به خوبی درک کنند که اگر این گونه باشد می توانیم بازی های باقی مانده را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

کور خودش و بینای دیگران نباشیم

بحثی که من در مورد داوری دارم، بحث شائبه است. بازی ها به هفته های سخت خود می رسد. نمی خواهم خدای ناکرده داوری را زیر سوال ببرم؛ من خودم هم در تیمم چند بازیکن جوان دارم که آینده فوتبال کرمان هستند. ولی نمی توانم آنها را بسوزانم و در شرایطی قرار بدهم که این بازیکن آینده خود را از دست بدهد. باید از بازیکن جوان آرام آرام استفاده کنم تا یک یا دو سال دیگر بتواند در شرایط سخت فوتبال بازی کند. بالاخره داوری هم همین است. داوران را باید با دقت بگذاریم. در بازی بادران و فجرسپاسی داور با رزومه لیگ برتری گذاشتند و انتظار ما هم این است که در چنین روزهای سرنوشت سازی برای ما هم داوران باتجربه بگذارند. دو هفته است که مدیران یک تیم شیرازی به همجه هایی به تیم ما وارد می کنند. به نظر من بهتر است هر کسی سرش در لاک خودش باشد و سعی کند کار خودش را انجام دهد. این گونه نباشد که کور خودش و بینای دیگران باشد. اینکه تیم هایی چون خیبر و بادران در فوتبال هزینه می کنند من باید خوشحال باشم یا ناراحت؟ قطعا باید خوشحال باشم. من بازیکن ابومسلم و مربی این تیم بودم و الان که نیست ناراحت هستم. الان مس هست و در حال ایجاد یک شرایط خوب است. من از حضور تیم هایی چون گل گهر، مس رفسنجان و فولاد و ... لذت می برم.

به جای تخریب خودمان را بالا بکشیم

وقتی این تیم ها در فوتبال سرمایه گذاری می کنند چرا باید آنها را تخریب کنم من باید سعی کنم خودم را بالا بکشم؟ از این طرف من باید بگویم تیم های نظامی چرا سرباز می گیرند؟ خب شما سربازهایی را که می گیرید نگاه کنید ببینید در همین نیم فصل که از تیم های لیگ برتری جدا شدند به لحاظ رقم قراردادی قبل شان، قراردادشان بالای یک و نیم میلیارد بوده است؛ خب این سربازها که می گیرند یک آپشن بوده که استفاده می کنند و نوش جانشان. این ها زیبنده فوتبال نیست و بهتر است که روی تیم خودمان را مدیریت کنیم. بعد از هجمه هایی که یک تیم شیرازی به ما وارد کرد الان در بازی قبلی ما یک داور جوان بی تجربه شیرازی گذاشتند که تجربه کمی برای قضاوت در لیگ یک داشت و معمولا به عنوان داور چهارم حضور داشت. این همه توقف بازی در بیرون و درون زمین شاهد بودیم. بالاخره یک ناظر داوری باشد که بهتر مدیریت کند و تجربه این ها را داشته باشد. من با آمار می گویم که 11 دقیقه و نیم وقت تلف شده داشتیم ولی متاسفانه داور 5 دقیقه اعلام کرد. این نشان می دهد که توان روزهای سخت را ندارند. کمیته داوران بهتر است که با وسواس در چینش داوران شائبه ها را کمتر کند.

باید از حق مس دفاع کنیم

باشگاه نظر خود را داده و نظرات ما هم مشترک است. قطعا ما باید از حق مس دفاع کنیم. خیلی جاها با مدرک می گویم که ما بیشترین ضربه را از داوری خوردیم. در همین بازی با خوشه طلایی گل سالم ما را در آن زمین خراب آفساید گرفت. مقابل گل ریحان در دقیقه 94 گل خوردیم داور اشتباه کرد. بازی های زیادی بود که ما از داوری ضربه خوردیم. بازی فجر را آنها بردند و مبارک شان باشد، ما هم در بازی برگشت بردیم. مگر وقتی آنها ما را بردند ما هجمه ای به آنها وارد کردیم؟ ما رفتیم شیراز بردیم هجمه ها را ببینید از گزارشگر تا ... نمی دانم وجدانشان کجاست؟ تریبون ملی است و مال همه است. صد بار گزارش بازی ما با فجر را ببینید حتی روی گزارشگر هم تاثیر گذاشتند که مدام می گوید تیم متمول و تیم فلان! پول هست ولی به شمارش هست. همه چیز حساب دارد. این یک شرکت دولتی است که هیئت مدیره دارد، بازرس دارد و برنامه مصوب دارد.

گزارشگر 20 بار این را تکرار می کند ولی شما چه کار به این دارید؟ گزارش تان را بکنید. من اینجا می توانم دفاع کنم. من در تیم هایی که به لحاظ مالی ضعیف بودند کار کردم ولی هیچ گاه تیم های متمول را زیر سوال نبردم. باید با شرایط تیم کنار بیاییم نه اینکه تیم های حریف را زیر سوال ببریم. ما خیلی جاها پول هتل نداشتیم یا لنگ هزینه یومیه بودیم. باید خودمان را قوی کنیم نه اینکه بقیه را زیر سوال ببریم.  بچه ها تمام تلاش شان را می کنند. یک مقدار باید تمرکزمان را بالا ببریم. باید مراقب باشیم و در کرمان فرصت دست فرصت طلبان ندهیم که به اهداف شان برسند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا