شماره‌ی خبر : ‌76307 | تعداد بازدید : 704
جمعه 10 اردیبهشت ماه 1400 ساعت 00:53

سختگیری که فقط در کرمان اعمال می شود!رفتار دوگانه ناامید کننده

تیم های فوتبال باشگاه مس کرمان در هفته گذشته در حالی در دو بازی خارج از خانه در شهرهای ارومیه و رشت به میدان رفتند که شاهد یک بی عدالتی محض و سختگیری یک طرفه تمام عیار در کرمان نسبت به شهرهای دیگر بودند.

سختگیری که فقط در کرمان اعمال می شود!رفتار دوگانه ناامید کننده

تیم های فوتبال باشگاه مس کرمان در هفته گذشته در حالی در دو بازی خارج از خانه در شهرهای ارومیه و رشت به میدان رفتند که شاهد یک بی عدالتی محض و سختگیری یک طرفه تمام عیار در کرمان نسبت به شهرهای دیگر بودند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم های مس کرمان و مس نوین در حالی در رقابت های لیگ یک و دو در این دو شهر به میدان رفتند که شاهد حضور جمعیتی فراگیر در ورزشگاه بودند که البته حضوری تاثیرگزار در استادیوم نیز داشتند و در حالی که طبق قانون حضور افراد در ورزشگاه ممنوع است اما حضور این افراد در ورزشگاه با فریادهای جانبی خود، سبب اثرگذاری در بازی ها چه برروی داور و چه برروی تیم میهمان شده بود.

اما نکته قابل توجه این موضوع در این است که در مقابل این شهرها، در شهر کرمان افراد به سخت ترین شکل ممکن وارد ورزشگاه می شوند تا جایی که حتی مقامات مسئول و برگزاری بازی نیز برای ورود خود به مشکل برمی خورند و با کوچکترین صدایی از روی سکوهای ورزشگاه، ناظر مسابقه به سرعت وارد عمل می شود و با عوامل انتظامی حاضر در ورزشگاه شخصا برروی سکوها آمده و یا مبادرت به خروج افراد از استادیوم می کند و یا اجازه بلند شدن صدای نفس را نیز به حاضرین در ورزشگاه نمی دهد...

توجیه این ناظرین محترم نیز اعمال قانون در بازی های فوتبال کشور می باشد که امری مطاع نیز محسوب می شود اما نکته دلسرد کننده و ملال آور این است که چرا رعایت این قانون فقط باید در شهرهایی مثل کرمان باشد و در شهرهایی مثل همین ارومیه که نود دقیقه توهین از روی سکوها نثار داور بازی شد و یا در رشت که هواداران عملا تشویق ایسلندی در ورزشگاه برپا می کنند، اجرای قوانین به یکباره نسبت به کرمان تغییر می کند...؟!!

این موضوع به شدت مایه ناراحتی و ناامیدی از سوی مقامات برگزار کننده بازی هاست و جالب اینکه مقامات فدراسیون که در کرمان با سختگیرانه ترین شیوه های ممکن بازی های فوتبال را برگزار می کنند، در زمانی که در بازی های خارج از خانه مس به عنوان ناظر فدراسیون در کنار زمین هستند، کوچکترین عکس العملی نسبت به اتفاقات روی سکوها ندارند!

این رفتار دوگانه و این تناقض آشکار در بازی های این فصل بارها در بازی های برگزار شده در کرمان و شهرهای دیگر به چشم آمده است و موضوعی است که مدیریت مسابقات را با خدشه مواجه می کند و مقامات برگزار کننده لیگ اگر بنای سختگیری مثل شهر کرمان را در پیش دارند باید در همه شهرها این رویه را حفظ کنند و اگر همانند بازی های تیم های مس در شهرهای دیگر با تسامح نسبت به این موضوع برخورد دارند پس این رفتار عجیب آن ها در کرمان چیست که بارها شخصا خود به روی سکوهای جایگاه ویژه آمده اند و به اخراج و ساکت کردن افراد مبادرت می ورزند؟!

فراموش نکنیم که بازی های تیم سپیدرود در چند هفته به دلیل تست مثبت کرونا اعضای این تیم به تعویق افتاده بود که برای سایر تیم ها از جمله مس نوین مشکل به وجود آورد و در شرایطی که این تیم به طور مستقیم و گسترده ابتلا به کرونا را تجربه کرده است پس حضور این همه افراد متفرقه در کنار آن ها چه معنایی داشته است؟! یا از اساس باید به کرونایی بودن آن ها با دیده تردید نگاه کرد و یا اینکه این تیم با ایجاد چنین شرایطی خود خواسته ابتلا به کرونا را در دستور کار قرار می دهد و مسئولین نیز در این شرایط هیچ عکس العملی نشان نمی دهند!


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو