شماره‌ی خبر : ‌76279 | تعداد بازدید : 976
چهارشنبه 1 اردیبهشت ماه 1400 ساعت 09:56

بیرانوند: برای صعود هیچ بازی را نباید دست کم گرفت

سجاد بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال مس کرمان معتقد است برای صعود به لیگ برتر هیچ مسابقه ای را نباید دست کم گرفت و تیم باید در هر بازی در بهترین شرایط خود به زمین وارد شود.

بیرانوند: برای صعود هیچ بازی را نباید دست کم گرفت

سجاد بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال مس کرمان معتقد است برای صعود به لیگ برتر هیچ مسابقه ای را نباید دست کم گرفت و تیم باید در هر بازی در بهترین شرایط خود به زمین وارد شود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ سجاد بیرانوند که تلاش می کند سومین صعود خود را از لیگ یک به لیگ برتر با مس کرمان تجربه کند درخصوص پیروزی مقابل فجرسپاسی گفت: متأسفانه یا خوشبختانه هر هفته که جلو می رویم، یک بازی مهم و فینال برای ماست. ولی هر بازی را که می بریم، بازی بعدیش یک دیدار مهم و فینال گونه پیش می آید. خدا را شکر شرایط بد نیست. مدیران باشگاه به همراه مسئولین کارخانه همگی عزمشان را جزم کرده اند که مس کرمان به لیگ برتر صعود کند. چراکه مس کرمان برند شرکت مس است. کل مجموعه باشگاه همگی در تلاش هستند تا این اتفاق رخ بدهد. امیدوارم بعد از 8 سال دل مردم را شاد کنیم.

وی ادامه داد: دیدار هفته بعد مقابل نود ارومیه خیلی برای ما مهم است. آنها تیم خیلی خوبی هستند. امیدوارم اتفاق خوبی رخ بدهد و بتوانیم دست پر به کرمان برگردیم و دل مردم را شاد کنیم.

بیرانوند درخصوص درخشش در دسته اول در این 2 سال گفت: خدا را شکر این لطف شامل حال من شده است که در این 2 سال عضو تیمی بوده ام که به لیگ برتر صعود کرده و امیدوارم امسال هم با مس به لیگ برتر صعود کنیم و خاطره خوبی را برای مردم به جا بگذاریم. جدا از یک سری مسائل که درباره بحث پول گرفتن فوتبالیست ها مطرح می شود که خیلی صحیح نیست، بیشتر این جنبه برای من مهم است که مردم شهرهایی که با تیم آن ها به لیگ برتر صعود کردیم خاطره خوبی از من در ذهن دارند که امیدوارم این اتفاقات در کرمان هم رخ بدهد. من سجاد بیرانوند به تنهایی این کارها را انجام نداده ام و حاصل یک کار گروهی است.

وی درمورد درخشش در بازی هفته گذشته مقابل شاهین بوشهر گفت: شاهین تیم سابق من بود و من شهر بوشهر را خیلی دوست دارم. من خودم بچه لرستان هستم و سالی که در این تیم بودم، مردم این شهر برای من سنگ تمام گذاشتند. در بازی مقابل شاهین لطف خدا شامل حال من شد و زحمات تیم را تکمیل کردم.

دروازه بان مس درخصوص تشابه اسمی با علیرضا بیرانوند گفت: طایفه بیرانوند در لرستان خیلی بزرگ است و تعداد آنها به چندین هزار نفر می رسد و خیلی ها به مرور زمان فامیلی خود را تغییر دادند. آقای علیرضا افتخار ما محسوب می شود و پرچم ما بیرانوندی ها را بلند نگه داشته و فقط با ایشان تشابه اسمی دارم.

وی درخصوص اینکه آیا می تواند درخشش علیرضا را در فوتبال ایران تکرار کند، گفت: من 35 سال سن دارم و در سال 81 تا سال 90 در لیگ برتر بازی کردم. اگر قرار بوده باشد تا الآن کاری انجام بدهم، انجام داده ام. ولی مطمئنا برای هر کاری هیچ وقت دیر نیست. امیدوارم که اتفاق خوبی برای من رخ بدهد و بتوانم سالهای آخر فوتبالم را با خاطره خوشی کنار بگذارم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا