شماره‌ی خبر : ‌76256 | تعداد بازدید : 838
چهارشنبه 25 فروردین ماه 1400 ساعت 10:29

علی نژاد: برای صعود مس کرمان بازهم گل می زنم

در روزی که بابا محمدی با زدن گل هفتم خود در رقابت های لیگ یک، یک قدم دیگر به صدر جدول گلزنان نزدیک شد، محمد علی نژاد بازیکن جدید مس کرمان که در نیم فصل دوم پیراهن این تیم را بر تن می کند، زننده گل دوم تیم خود از روی شلیک زیبایش به قلب دروازه شهرداری

علی نژاد: برای صعود مس کرمان بازهم گل می زنم

در روزی که بابا محمدی با زدن گل هفتم خود در رقابت های لیگ یک، یک قدم دیگر به صدر جدول گلزنان نزدیک شد، محمد علی نژاد بازیکن جدید مس کرمان که در نیم فصل دوم پیراهن این تیم را بر تن می کند، زننده گل دوم تیم خود از روی شلیک زیبایش به قلب دروازه شهرداری آستارا بود.

محمد علی نژاد در خصوص این بازی گفت: هیچ حریف آسانی در لیگ یک وجود ندارد و همه بازی ها سخت است به خصوص در نیم فصل دوم. خوشبختانه ما در این دیدار هم با اشتیاق پیروزی بازی کردیم و همدل بودیم. بعداز زدن دو گل هم به خوبی بازی را اداره کردیم. طبیعی بود حریف موقعیت هایی را روی دروازه ما ایجاد کند که خوشبختانه دروازه بان و هم چنین مدافعان ما روز خوبی را پشت سر گذاشتند. همانند دیدار با شاهین شهرداری بوشهر. در خصوص گلی هم که زدم باید بگویم بعد از اینکه داور به سود ما اعلام خطا کرد حسی به من گفت که این ضربه را تبدیل به گل خواهم کرد که خوشبختانه این چنین هم شد. من کار خاصی انجام ندادم و تنها زحمات بچه ها را تکمیل کردم. پاس گل دادن و گل زدن را دوست دارم چرا که این منجر به نتیجه تیم می شود و برای صعود مس باز هم گل می زنم. البته اگر در صحنه ای پاس گل دادن من به تیم برای نتیجه گیری کمک کند این کار را انجام خواهم داد.

بازیکن تیم مس کرمان در خصوص اینکه آیا با این روند صعود مس کرمان قطعی شده است یا نه؟ گفت: نه فعلا هیچ چیز قطعی نشده است. 14 هفته دیگر تا پایان بازی ها باقی مانده  و پای امتیازات زیادی در میان است. ما زمانی می توانیم از صعود قطعی مس حرف بزنیم که واقعا به این مهم دست پیدا کرده باشیم. تا آن موقع حرف زدن از صعود مس اشتباه است. واقعیت این است ما اکنون تنها صدر جدول را در اختیار داریم و هنوز به لیگ برتر صعود نکردیم. پس دلیلی برای خوشحالی کردن وجود ندارد.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز