شماره‌ی خبر : ‌76246 | تعداد بازدید : 889
دوشنبه 23 فروردین ماه 1400 ساعت 23:54

مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس: صعود مس کرمان به لیگ برتر خستگی را از تن من خارج می کند

مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران به همراه جمعی از مقامات باشگاه مس کرمان در اردوی پیش از بازی تیم فوتبال مس کرمان برابر تیم شهرداری آستارا با اعضای این تیم دیدار و گفتگو صمیمانه ای را ترتیب دادند.

مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس: صعود مس کرمان به لیگ برتر خستگی را از تن من خارج می کند

مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران به همراه جمعی از مقامات باشگاه مس کرمان در اردوی پیش از بازی تیم فوتبال مس کرمان برابر تیم شهرداری آستارا با اعضای این تیم دیدار و گفتگو صمیمانه ای را ترتیب دادند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در این نشست علاوه بر دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس، آقایان محمد جواد خلیلی مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس، علی رمضانی سرپرست و نادعلی اسماعیلی و ایرج کهندل از اعضای هیات مدیره به همراه جمعی دیگر از مقامات باشگاه مس کرمان حضور داشتند.

در این دیدار صمیمانه ابتدا بازیکنان مس کرمان به صحبت پرداختند و ضمن تشکر از مجموعه مس بابت فراهم کردن بهترین شرایط برای فوتبال آن ها در این فصل، دغدغه ها و نظرات خود را برای ادامه مسیر مسابقات لیگ دسته اول و صعود به لیگ برتر عنوان کردند.

در ادامه دکتر سعدمحمدی ضمن تمجید از تلاش مجموعه مس کرمان بابت صدرنشینی در بازی های لیگ یک، بر ادامه تلاش آن ها با همتی همه جانبه و یکدلی و یک رنگی تمام عیار تاکید نمود.

دکتر سعدمحمدی در این زمینه گفت: همه ما با فضای فعلی جامعه آشنا هستیم و می دانیم صعود به لیگ برتر چه شادی بزرگی به جامعه مردم کرمان وارد می کند و تا چه میزان نشاط این اتفاق می تواند به مردم این دیار انرژی برساند. از همین رو فارغ از هر مسئله ای همه ما موظف هستیم برای این شادی تلاش کنیم و زمانی که بدانیم این هدف مقدس در راس دیدگاه ما وجود دارد تا چه اندازه به ثمر نشاندن این تلاش برای ما دلچسب تر خواهد بود.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس گفت: من از نزدیک تمامی مسائل و بازی های تیم فوتبال مس کرمان را دنبال می کنم و به جرات می توانم بگویم صعود مس کرمان به لیگ برتر یکی از مسائلی است که خستگی کار را از تن من خارج می کند. مطمئن باشید حمایت شرکت مس برای این اتفاق از تیم فوتبال مس کرمان وجود دارد اما این اتوبان باید دو طرفه باشد و همانند آنچه که تا امروز رخ داده است، ما در مجموعه شرکت مس نیز تلاش همه جانبه شما را برای تحقق امر صعود به لیگ برتر ببینیم.

وی خطاب به بازیکنان مس کرمان با بیان اینکه این مجموعه برای رسیدن به موفقیت باید مثل یک خانواده متحد باشد گفت: به هیچ عنوان تحت تاثیر مسائل حاشیه ای و موضوعاتی که می تواند ذهن شما را از هدف و صعود به لیگ برتر غافل کند قرار نگیرید و بدانید که تنها با تمرکز کامل برروی هدف خود به آن دست پیدا می کنید از همین رو اجازه ندهید که هیچ موضوعی سبب غفلت شما برای هدفتان شود.

دکتر سعدمحمدی فوتبال را رشته ورزشی غیرقابل پیش بینی خواند و به بازیکنان مس کرمان توصیه کرد که در تمامی بازی ها با توان کامل به میدان بروند و در مسابقات لیگ یک هیچ تیمی را در هیچ کجای جدول دست کم نگیرند تا در طول مسیر صعود خود به مشکل برنخورند.

مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس افزود: فضای فوتبال را به خوبی می شناسم و در این فوتبال از صعود مس کرمان به جام باشگاه های آسیا تا صعود مس سرچشمه و مس رفسنجان به لیگ برتر را در زمان حضورم در شرکت مس به چشم دیده ام و می دانم تلاش شما قطعا به شادی مردم منجر خواهد شد و در ادامه شما را برابر خود و خانواده هایتان و هوادارنی که چشم به کار شما دارند سرافراز می کند. نه فقط صعود مس کرمان به لیگ برتر که موفقیت مس رفسنجان در لیگ برتر و صعود مس شهربابک و مس نوین به لیگ یک نیز از اهداف فوتبالی شرکت مس محسوب می شود تا از این طریق یکی از رسالت های مهم اجتماعی خود را در بعد فوتبال که یک مسئله کاملا اجتماعی است جامه عمل بپوشانیم.

در ادامه آقای مهاجری سرمربی تیم فوتبال مس کرمان از حمایت های همه جانبه مدیریت شرکت مس از تیم فوتبال مس کرمان تشکر نمود و از تلاش تمام عیار اعضای این تیم برای تحقق صعود مس کرمان به لیگ برتر گفت.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز