شماره‌ی خبر : ‌76187 | تعداد بازدید : 821
جمعه 6 فروردین ماه 1400 ساعت 17:28

میری: سال 1400 فقط از صعود به من بگو

پیمان میری، وینگر موثر تیم مس کرمان از حضور مجدد در رقابت های لیگ دست یک چندان هم ناراضی نیست.

میری: سال 1400 فقط از صعود به من بگو

پیمان میری، وینگر موثر تیم مس کرمان از حضور مجدد در رقابت های لیگ دست یک چندان هم ناراضی نیست.

او که فصل گذشته در تیم آلومینیوم اراک صعود به رقابت های لیگ برتر را تجربه کرد در ابتدای این فصل با وجود این که میل داشت در سطح اول فوتبال ایران به کار خود ادامه دهد به تیم مس کرمان پیوست و به مرور یکی از مردان کلیدی این تیم در صدرنشینی برای صعود به  لیگ برتر شد.

میری که با 7 گل و 7 پاس گل یکی از موثر ترین چهره های مس در لیگ دسته اول محسوب می شود درباره سال 1399 می گوید: راستش در طول امسال بازی های خوبی را پشت سر گذاشتم چه با تیم آلومینیوم و چه با تیم مس. نکته هم این بود که پارسال تیم مس رقیب اصلی آلومینیوم برای صعود بود ولی امسال به تنهایی و با اختلاف با بقیه تیم‌ها دارد خودش را برای صعود به لیگ برتر آماده می‌کند.

وی ادامه می دهد: البته معنی صحبت من این نیست تیم‌های دیگر از ما پایین تر هستند بلکه همان طور که می‌دانید در لیگ دسته اول مسابقات بسیار فشرده برگزار می‌شود و تیم ها به همدیگر فرصت نفس کشیدن نمی‌دهند ولی به نظر من مس با توجه به شرایط باشگاهی و عزمی که برای صعود به لیگ برتر داردبهتر از بقیه است و اساساً اینکه جای مس کرمان در لیگ دسته اول نیست و باید حتماً در رقابت‌های لیگ برتر حضور داشته باشد چرا که از آن باشگاهی جزو بهترین مجموعه های فوتبال ایران به حساب می‌آید و حضورش در لیگ برتر به فوتبال ایران هم کمک می کند.

میری در پایان افزود: همه این حرف ها زدم که بگویم با من در سال 1400 از صعود صحبت کنید و انشاالله این اتفاق می افتد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا