شماره‌ی خبر : ‌76164 | تعداد بازدید : 740
سه‌شنبه 26 اسفند ماه 1399 ساعت 14:47

انتقاد شدید سرمربی تیم فوتبال امید مس کرمان از داوری بازی این تیم با مس رفسنجان

در حالی که مسائل عجیب و غریب لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور آنقدر زیاد شده است که به برنامه های تلویزونی نیز کشیده شده و حتی برخی خواهان تعطیلی این مسابقات تا زمان برخورد با این مسائل عجیب شده اند، سرمربی تیم امید مس کرمان نیز به شدت از اتفاقات بازی ای

انتقاد شدید سرمربی تیم فوتبال امید مس کرمان از داوری بازی این تیم با مس رفسنجان

در حالی که مسائل عجیب و غریب لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور آنقدر زیاد شده است که به برنامه های تلویزونی نیز کشیده شده و حتی برخی خواهان تعطیلی این مسابقات تا زمان برخورد با این مسائل عجیب شده اند، سرمربی تیم امید مس کرمان نیز به شدت از اتفاقات بازی این تیم انتقاد کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ خمید حسین خانی پس از بازی این هفته تیم خود برابر امید مس رفسنجان به شدت از داور این مسابقه که از داوران استان کرمان نیز بود انتقاد کرد.

وی در این باره گفت:بعضی از داوران استان در مسابقات کشوری با نحوه قضاوت های خود، جامعه داوری استان را زیر سوال می برند .

وی با اشاره به نهادهای داوری استان افزود: نمی دانم نقش کمیته و دپارتمان داوری هیئت فوتبال استان کرمان در این باره چیست و آیا در قبال این داوران ضعیف اقداماتی انجام می دهند...؟!نمیدانم پارامتر برای انتخاب کوبل های داوری استان و معرفی به فدراسیون فوتبال بر چه اساسی انجام می گیرد که یک داور بومی از عهده قضاوت عادلانه در دربی امیدهای استان بین مس کرمان و مس رفسنجان بر نمی آید و بسیار ضعیف عمل میکند.

سرمربی امیدهای مس کرمان در ادامه گفت: در این بازی داور مسابقه با تصمیمات خود کاملا حق را را ناحق می کرد و هیچ ارزشی برای پیراهن مقدسی که از جنس قضاوت بر تن کرده بود قائل نبود. از نحوه تصمیمات این داور واقعا متاثر شدم که چگونه با سوت های خود  اعتبار داوری استان کرمان را زیر سوال می برد.

حسین خانی با بیان اینکه سطح داوری استان بسیار بالاتر از آن چیزی است که در این بازی رخ داد می گوید: استان کرمان دارای داوران بسیار قوی بوده و هست ولی بعضی از دوستان فقط نقش داور را بازی می کنند و فقط از داوری کارت دادن را در قبال عملکرد بسیار ضعیفشان خوب انجام میدهند و خود را از این طریق توجیه می کنند .

وی با تاکید بر ورود نهادهای تصمیم گیر داوری استان برای این موضوع افزود: از سرپرست هیات فوتبال استان و کمیته داوران استان عاجزانه استدعا دارم با توجه به فیلم برداری دیدار یاد شده، فیلم بازی را تحویل گرفته و از کوبل داوری این دیدار بخواهند شاهد عملکرد غیر منصفانه خود باشند و دیگر توقع حضور در مقاطع بالاتر کشوری را نداشته باشند.

سرمربی امیدهای مس به صحنه های مورد اعتراض خود اشاره می کند و می گوید: از صحنه های خلق شده تیم امید مس کرمان در محوطه جریمه حداقل سه مورد آنها پنالتی بود و اگر کارشناسان منصف داوری اعلام کنند که عقیده من اشتباه بوده و تصمیم داور درست اخذ شده است باور کنید از دنیای فوتبال خداحافظی میکنم .

حسین خانی افزود: درخواست دوم بنده از سرپرست هیات فوتبال استان این است که در دربی های کلیه رده های سنی فوتبال استان از وجود داوران خارج از استان استفاده شود تا حداقل شاهد این همه بی انصافی و غرض ورزی در عرصه داوری این بازی ها نباشیم .

حسین خانی درپایان گفت: هشت موقعیت منجر به خطای پنالتی مسلم در محوطه جریمه مس رفسنجان بوجود آمد اما در نیمه دوم دریغ از اعلام یکی از این صحنه ها برای پنالتی مس کرمان... اوج بی عدالتی آن شوت بهنام ایزدی بازیکن تیم امید مس کرمان در محوطه جریمه مس رفسنجان بود که با برخورد به دست باز مدافع حریف راه به دروازه پیدا نکرد و مشخص نشد که چرا داور این صحنه واضح را پنالتی نگرفت.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا