شماره‌ی خبر : ‌76029 | تعداد بازدید : 726
سه‌شنبه 28 بهمن ماه 1399 ساعت 13:11

غریبی: شرمنده هواداران و هم بازی ها شدم و پنالتی از دست رفته را جبران می کنم

هافبک مس کرمان از هواداران مس و اعضای تیم بخاطر هدر دادن پنالتی برابر رایکا عذرخواهی کرد و از تمام تلاش خود برای جبران آن گفت.

غریبی: شرمنده هواداران و هم بازی ها شدم و پنالتی از دست رفته را جبران می کنم

هافبک مس کرمان از هواداران مس و اعضای تیم بخاطر هدر دادن پنالتی برابر رایکا عذرخواهی کرد و از تمام تلاش خود برای جبران آن گفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ میلاد غریبی در مورد تساوی تیمش مقابل رایکا گفت: بازی بسیار‌ خوبی رقم خورد، اما شرایط زمین اصلا ایده‌آل نبود. بیشتر‌ بازی فیزیکی بود، اما در همین شرایط تیم ما خوب کار کرد و ‌موقعیت‌های زیادی به وجود آورد، اما متاسفانه موقعیت‌های‌مان  تبدیل به گل نشد.

او در خصوص از دست دادن پنالتی در این دیدار ابراز کرد: به دست آمدن پنالتی زحمت بچه‌ها بود که متاسفانه نتوانستم زحمات‌شان را ثمربخش کنم و سه امتیاز حساس را بگیریم. پنالتی را خراب کردم و خودم خیلی ناراحت شدم، اما افتخار  می‌کنم در تیمی هستم که بچه‌های همدلی داریم. بعد از پنالتی بچه‌ها به من روحیه دادند و مردم کرمان نیز بعد از بازی ما را خیلی شرمنده کردند. دوست داشتم پنالتی را گل کنم تا بچه‌ها خوشحال شوند، اما جا دارد از همین جا از آنها معذرت‌خواهی کنم. امیدوارم در بازی‌های بعدی جبران کنم، از همه مردم خوب کرمان که همیشه ما را حمایت کردند ممنون هستیم.

مهاجم مس کرمان درمورد دیدار بعدی با خیبر خرم‌آباد گفت: بازی خیلی مهمی است و برای تیمی که انگیزه صعود دارد، همه بازی‌ها حکم فینال را خواهد داشت. ما تلاشمان را می‌کنیم و همیشه زحمت می‌کشیم. ان‌شاالله همراه با نتیجه باشد. رفاقت داخل تیم ما موج می‌زند و برای همین قضیه تیم ما در صدر جدول است.غریبی درمورد اینکه شانس صعودشان به لیگ برتر عنوان کرد: امیدوارم تلاش‌های ما جواب بدهد و به لیگ برتر صعود کنیم. به نظر من تیم بسیار لایقی هستیم و کادرفنی و بازیکنان خوبی داریم. بچه‌های ما فوق‌العاده هستند و شاید ضعیف‌ترین بازیکن از دید من، خودم باشم؛ افتخار می‌کنم کنار بچه‌های مس بازی می‌کنم و از آنها یاد می‌گیرم. امیدوارم در آخر کار همه خوشحال باشیم. با اطمینان به راهمان ادامه می‌دهیم و خدا به ما نظر کند.

او اضافه کرد: از آقای صالح و مهابادی تشکر می‌کنم. این دو عزیز کمکم کردند من برگردم و دوباره فوتبال بازی کنم. شرایط سختی به‌خاطر مصدومیتم گذراندم. آقای مهابادی خیلی برای من زحمت کشید و همچنین آقای مهاجری که حتی بعد از خراب کردن پنالتی باز هم به من لطف داشت. من قدردان مربیانم هستم و ان‌شاالله بتوانم کمک‌های آنها را جبران کنم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز