شماره‌ی خبر : ‌75987 | تعداد بازدید : 747
سه‌شنبه 21 بهمن ماه 1399 ساعت 12:02

معاون فنی باشگاه مس: فدراسیون هندبال با اعتبار نماینده ایران در آسیا بازی کرد

معاون فنی باشگاه مس کرمان معتقد است که اقدامات صورت گرفته به نوعی بازی با اعتبار نماینده ایران در باشگاه های آسیا و تضعیف تیم کشورمان در مسابقات بین المللی برابر رقبای قدرتمند عربی بوده است.

معاون فنی باشگاه مس: فدراسیون هندبال با اعتبار نماینده ایران در آسیا بازی کرد

در پی اتفاقات رخ داده پیرامون تیم هندبال مس کرمان در مرحله نهایی رقابت های لیگ برتر، معاون فنی باشگاه مس کرمان معتقد است که اقدامات صورت گرفته به نوعی بازی با اعتبار نماینده ایران در باشگاه های آسیا و تضعیف تیم کشورمان در مسابقات بین المللی برابر رقبای قدرتمند عربی بوده است.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ رسول نامجو در این باره گفت: از زمانی که تصمیمات فدراسیون هندبال را در رابطه با مرحله نهایی مسابقات دیدیم به نوعی این شائبه برای ما ایجاد شد که قرار است در این فصل اتفاق خاصی برای تعیین قهرمان رخ دهد. خیلی دوست داشتیم که فدراسیون این شائبه را با تصمیم های بعدی خود رفع کند اما زمانی که هرروز حاشیه و داستان جدیدی برای تیم هندبال مس کرمان ایجاد شد دیگر این موضوع از حالت شائبه خارج شد و متاسفانه فدراسیون پیام خود را برای مسابقات امسال به وضح اعلام کرد.

معاون فنی باشگاه مس کرمان افزود: در ابتدا زمانی که بحث تبانی در مسابقات دور اول ایجاد شد می بایست این تیم ها یا به طور کامل حذف می شدند یا تصمیم دیگری اتخاذ می شد تا عدالت از نظر نفری و قدرت تیم ها در دور گروهی و نهایی رقابت ها برای همه بازی ها رعایت می گشت تا در تعیین تیم قهرمان شائبه ای نباشد. اما پس از عدم رعایت این موضوع در ادامه شاهد ایجاد مشکل برای تیم هندبال مس کرمان بودیم که فدراسیون زمینه جدایی بازیکن ملی پوش ما را به راحتی فراهم کرد و پس از آن تست گیری های مشکوک کرونایی در تهران اتفاق افتاد که فقط تیم مس کرمان را متضرر کرد و اجازه ندادند که قضیه تست گیری ها با دقت بیشتر و شبهه کمتری بررسی شود و پس از این موضوع هم برنامه ریزی بازی ها و گذاشتن سه مسابقه در فاصله کمتر از 40 ساعت برای مس نشان می داد که فشار حداکثری بر تیم مس کرمان در جهت عدم تکرار قهرمانی خود وارد شده است.

نامجو ادامه داد: کاملا مشخص است که با این برنامه ریزی و موضوعات پیش آمده قرار نبود تیم هندبال مس کرمان قهرمان شود چراکه تیم مس زمانی که در گروه مرگ مسابقات صد در صد پیروزی را کسب می کند در زمین مسابقه تمام شایستگی خود را برای کسب قهرمانی ثابت کرده است، حالا باید در جایی دیگر جلوی موفقیت این تیم گرفته شود.

وی افزود: این موضوع در خارج از زمین طبق آنچه که اعلام شد رخ داد اما لازم است بگویم که با اتفاقات رخ داده شده فقط تیم هندبال مس کرمان در مسابقات لیگ برتر برای عدم تکرار قهرمانی خود تضعیف نشد بلکه در واقع نماینده ایران در هندبال باشگاه های آسیا تضعیف گردید که ضرر این موضوع را ورزش و هندبال کشور خواهد دید.

معاون فنی باشگاه مس با بیان اینکه تیم هندبال مس کرمان باید تا چندی دیگر در مسابقات باشگاه های آسیا شرکت کند گفت: با اقدامات انجام شده تیم هندبال مس کرمان چه از نظر نفری و چه از نظر آمادگی جسمی و ذهنی با مشکل مواجه شد و حالا در این شرایط باید خود را آماده رقابت با تیم های قدرتمند عربی کند. ای کاش قبل از انجام این کارها توجه می شد که تیم مس کرمان با پرچم جمهوری اسلامی ایران برابر این رقیبان قرار خواهد گرفت و ضربه زدن به تیم مس در نهایت به نماینده کشور در برابر این تیم ها لطمه خواهد زد.

وی در پایان گفت: ای کاش شاهد اتفاقات اخیر برای تیم هندبال مس کرمان نبودیم تا هم لیگ برتر هندبال دچار چالش نمی شد و هم ضرر این موضوع به مسابقات بین المللی پیش رو برای نماینده ایران وارد نمی گشت.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا