شماره‌ی خبر : ‌75982 | تعداد بازدید : 868
دوشنبه 20 بهمن ماه 1399 ساعت 20:37

رمضانی: رفتارهای فدراسیون هندبال حرفه ای نیست

سرپرست باشگاه مس کرمان نسبت به رفتارهای فدراسیون هندبال در رابطه با تیم مس کرمان به شدت واکنش نشان داد و این رفتارها را به صراحت عاملی برای عدم تکرار قهرمانی مس کرمان دانست.

رمضانی: رفتارهای فدراسیون هندبال حرفه ای نیست

سرپرست باشگاه مس کرمان نسبت به رفتارهای فدراسیون هندبال در رابطه با تیم مس کرمان به شدت واکنش نشان داد و این رفتارها را به صراحت عاملی برای عدم تکرار قهرمانی مس کرمان دانست.

به گزارش  روابط عمومی باشگاه مس؛ علی رمضانی در رابطه با این موضوع گفت: هیچ وقت فکر نمی کردیم که یک فدراسیون برای قهرمان نشدن یک تیم تا این حد تلاش به خرج دهد و منطق این رفتار فدراسیون و علت آن واقعا برای ما جای سوال دارد!

سرپرست باشگاه مس کرمان افزود: از زمانی که تیم هندبال مس کرمان در گروه مرگ مسابقات لیگ برتر این فصل با رکورد صد در صد پیروزی به دور نهایی صعود کرد تا تقریبا همه مطمئن شوند که عزم هندبال مس کرمان برای تکرار قهرمانی کاملا جزم است و این تیم اصلی ترین گزینه برای قهرمانی است، رفتارهایی را از سوی فدراسیون شاهد هستیم که واقعا جای تعجب و البته تاسف دارد.

رمضانی با بیان اینکه اتفاقات بازی سپاهان و فراز بام این فرصت را برای فدراسیون فراهم کرد که تیم های هم گروه مس را به نفع تیم های مدعی گروه دیگر تضعیف کند گفت: بعد از اتفاقات آن بازی و مشخص شدن تبانی در آن، انتظار هر حکمی از فدراسیون داشتیم به غیر از اینکه تیم هایی که با تمام قوا برابر مس کرمان در دور اول بازی کرده بودند با احکام عجیب و غریب فدراسیون تضعیف شوند و با محرومیت بازیکنانشان به مصاف تیم های گروه دیگر در دور نهایی بروند که از همینجا شائبه علاقه فدراسیون برای قهرمانی تیم های گروه دیگر به وجود آمد.

وی ادامه داد: ای کاش این مسئله تنها در حد شائبه باقی می ماند اما زمانی که پس از این اتفاق، فدراسیون هندبال برای ایجاد حاشیه و تضعیف تیم مس کرمان نیز اقدامات خود را آغاز کرد دیگر کار از شائبه گذشت و مطمئن شدیم که اراده ای برای عدم قهرمانی مس کرمان و هدف گزاری برای قهرمانی تیمی دیگر قطعی است!

رمضانی در رابطه با رفتارهای اخیر فدراسیون با تیم هندبال مس کرمان گفت: در ابتدا خیلی راحت و برخلاف تمام فدراسیون های کشور که در ابتدا سعی در حل اختلاف بازیکن و باشگاه دارند، فدراسیون هندبال رفتاری متفاوت با مس نسبت به همه تیم ها در نظر گرفت و سریع تر از آنچه که تصور کنید مجوز جدایی یکی از مهمترین بازیکنان ما برای پیوستن به رقیب اصلی ما در گروه دیگر را صادر کرد، سپس بحث شبهه انگیز کرونا در تیم ما مطرح شد و چهار بازیکن اصلی تیم ما را در حالی به خاطر کرونا محروم کردند که سخت گیری ایجاد شده تنها برای تیم ما بوده و نتایج تست های تیم مس به شکلی عجیب با همه تیم های حاضر در لیگ مغایرت داشت و این موضوع کاملا غیر عادی بود که چگونه فقط تیم مس کرمان بازیکنانش را در دور نهایی به این دلیل از دست می دهد تا همانند سایر تیم های گروه خود از این طریق در دور نهایی تضعیف شود، ما به صراحت به فدراسیون اعلام کردیم که حاضر به تست گیری مجدد و از همه تیم ها با هزینه باشگاه مس کرمان تحت نظر فدراسیون پزشکی و ورزشی هستیم ولی هیچ پاسخ روشنی در این زمینه به ما ندادند تا تکیه فدراسیون تنها بر تست گیری خودش بازهم جای سوال را ایجاد نماید.

سرپرست باشگاه مس کرمان ادامه می دهد: ای کاش بازهم فقط همین موضوعات برای تیم هندبال مس کرمان وجود داشت، درست بعد از اینکه با همه این اتفاقات تیم ما موفق شد شب گذشته با نیمی از تیم خود، تیم ذوب آهن را شکست دهد، ناگهان مدیریت فدراسیون هندبال برگ جدیدی برای ایجاد مشکل در تیم ما ارائه کرد و به طور اتفاقی و با تصمیمی یکباره و فوری اعلام می کند که روز بعد از بازی سنگین برابر ذوب آهن و درست روز قبل از حساس ترین بازی ما با نماینده کازرون، تیم مس کرمان که انواع و اقسام مشکلات و حاشیه ها در جهت تضعیف برایش ایجاد کرده اند باید بازی عقب افتاده خود را برابر پرسپولیس بهبهان انجام دهد تا دیگر هیچ رمقی برای تیم هندبال مس باقی نگذارند، خنده دار و البته تاسف آورتر آنجاست که ساعتی قبل از بازی با پرسپولیس نیز اعلام می کنند بلافاصله روز بعد ساعت ١١ صبح باید به مصاف نماینده کازرون بروید، آنهم با ٤ بازیکن کمتر! یعنی سه مسابقه در کمتر از ٤٨ ساعت! واقعا شرم آور است!

علی رمضانی ادامه می دهد: سوال بزرگ اینجاست که یک فدراسیون دیگر تا چه اندازه باید تصمیمات مغرضانه اتخاذ کند تا به یک تیم به صراحت اعلام نماید که نباید قهرمان شوید؟! واقعا برای فدراسیون هندبال ایران جای تاسف دارد که بازی های خود را تا این حد زیر سوال ببرد که یک تیم را از مسیر خودش منحرف و این مسیر را برای تیم دیگر هموار نماید. این فدراسیون در طول مسابقات فصل جاری بارها تصمیمات و برنامه های خود را تغییر داده و با این رویه نشانی از عدالت در این تصمیمات دیده نمی شود، قطعا باشگاه مس کرمان در برابر این مسائل به هیچ عنوان سکوت نخواهد کرد و اجازه نمی دهد حق تیم هندبال مس کرمان به همین راحتی اسیر تصمیم گیری های شخصی شود.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو