شماره‌ی خبر : ‌75857 | تعداد بازدید : 846
سه‌شنبه 23 دی ماه 1399 ساعت 10:07

تاکید بازیکنان مس کرمان بر حفظ صدرنشینی

بازیکنان مس کرمان در پایان بازی روز گذشته خود برابر پارس جنوبیکه منجر به پیروزی دو برصفر این تیم و رسیدن به صدر جدول رقابت های لیگ یک شد، بر حفظ این رتبه در هفته های آتی تاکید کردند.

تاکید بازیکنان مس کرمان بر حفظ صدرنشینی

بازیکنان مس کرمان در پایان بازی روز گذشته خود برابر پارس جنوبیکه منجر به پیروزی دو برصفر این تیم و رسیدن به صدر جدول رقابت های لیگ یک شد، بر حفظ این رتبه در هفته های آتی تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ بازیکنان مس کرمان در پایان بازی با پارس در جمع خبرنگاران از تداوم تلاش تیم تا پایان رقابت ها گفتند.

پیمان میری زننده یکی از گل های مس کرمان در این بازی گفت: آن چیزی را که مربی از من می خواهد را اجرا می کنم و سایر بازیکنان نیز تلاش کرده و زحمت می کشند. خدا من را دوست دارد و اتفاق های خوب برایم رقم می خورد.

میری ادامه داد: انشاالله این صدرنشینی تا پایان فصل ادامه داشته باشد و جشن صعود بگیریم. واقعا جای مس کرمان با این پتانسیل در لیگ برتر خالی است.

بازیکن تهاجمی مس کرمان افزود: تیم هایی جلوی ما بازی می کنند فوتبال بسته ای را ارائه می کنند و قصدشان این است که یک امتیاز بگیرند و بروند و وقتی یک امتیاز کسب می کنند خیلی خوشحال می شوند انگار که ما و بازی را برده اند! و فکر می کنم دلیل آن این باشد که تیم مقابل‌شان مس بزرگ است.

وی بیان داشت: امروز بازی، باز تیم پارس جنوبی سبب شد تا ما بازی خودمان را به آنها دیکته کنیم. بازی کردن مقابل تیم هایی که بسته بازی می کنند نسبت به تیم هایی که بازی، باز ارائه می دهند سخت است.

میری خاطرنشان کرد: خدا را شکر هفته به هفته شرایط تیمی‌مان بهتر می شود و بازیکنان با همدیگر هماهنگ تر می شوند.

وی در پایان در خصوص اینکه در کورس کسب عنوان آقای گلی خواهد ماند گفت: تلاشم را خواهم کرد هدف اول ما صعود به لیگ برتر است و انشا الله در ادامه اگر قسمت باشد دوست دارم در کورس کسب عنوان آقای گلی هم باشم.

محمد رضا پورمحمد دیگر بازیکن تاثیرگزار مس کرمان در این فصل و بازی برابر پارس نیز در خصوص این بازی گفت: خدا را شکر می کنم که امروز هم بازی خوبی مقابل تیم پارس جنوبی جم داشتیم با کمک خدا توانستیم هر سه امتیاز بازی را کسب کنیم و با کسب امتیازات کامل این بازی به صدر جدول صعود کرده و دل مردم و هواداران کرمانی را شاد کنیم.

پورمحمد در پاسخ به این سوال که صدر جدول را در هفته های آینده نیز حفظ خواهند کرد گفت: در بازی قبلی مقابل قشقایی وضعیت زمین ورزشگاه پارس شیراز واقعا بد بود و نتوانستیم بازی خودمان را انجام دهیم شرایط زمین ورزشگاه خانگی مان بهتر است و توانستیم امروز بازی خوب‌مان را ارائه داده و به حریف دیکته کنیم.

مدافع راست مس کرمان افزود: هر بازی برای ما حکم فینال دارد که پرقدرت کارمان را ادامه خواهیم داد انشا الله با حمایت مسئولین، هواداران و مردم کرمان بتوانیم صدر جدول را حفظ کرده و در پایان فصل قهرمانی را جشن بگیریم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو