شماره‌ی خبر : ‌75853 | تعداد بازدید : 990
دوشنبه 22 دی ماه 1399 ساعت 09:48

نشست صمیمانه مربیان آکادمی باشگاه مس کرمان با مدیران باشگاه(عکس)

شب گذشته مربیان تیم های مختلف آکادمی باشگاه مس کرمان با مدیران این باشگاه نشست صمیمانه ای برگزار کردند تا در رابطه با مسائل مختلف تیم های پایه باشگاه مس کرمان مطالب خود را عنوان کنند.

نشست صمیمانه مربیان آکادمی باشگاه مس کرمان با مدیران باشگاه(عکس)

شب گذشته مربیان تیم های مختلف آکادمی باشگاه مس کرمان با مدیران این باشگاه نشست صمیمانه ای برگزار کردند تا در رابطه با مسائل مختلف تیم های پایه باشگاه مس کرمان مطالب خود را عنوان کنند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در این نشست علاوه بر سرپرست باشگاه مس کرمان، معاونین فنی و مالی باشگاه و مدیران آکادمی آن نیز حضور داشتند.

در این جلسه آقایان عبدالرشیدی، مجید طاهری، ایمان فرحبخش، علی رضا چوبداری، رضا ناظمی، رضا محمدی، جابر حبیبی و وحید محمدی به نمایندگی از آکادمی و تیم های رده های سنی خود صحبت ها و موضوعات مد نظر خود را مطرح کردند.

در ادامه این نشست آقای رمضانی سرپرست باشگاه با توجه به صحبت های مطرح شده در این نشست گفت: عمده مشکلات در حال حاضر نه فقط در باشگاه مس کرمان که در تمام ورزش ایران بحث مالی می باشد و طبیعی است که عمده چالش مسائل مالی در ورزش ایران خود را در ورزش و تیم های پایه نشان دهد.

وی افزود: با وجود مشکلات بزرگی که در این زمینه دچار هستیم اما همواره رویه باشگاه مس کرمان سعی بر حفظ و اداره تیم های پایه خود در بالاترین سطح مسابقات کشور بوده است که سبب شده باشگاه مس کرمان یکی از فعال ترین آکادمی های فوتبال در کشور و در بالاترین سطح رقابت ها در همه رده های سنی را داشته باشد که حاصل زحمات شما عزیزان می باشد و قطعا در این میان کمبودهایی وجود دارد که باید با بررسی کارشناسی، آن ها را مرتفع کرد.

آقای رمضانی با بیان اینکه مهمترین هدف آکادمی باشگاه بازیکن سازی و تربیت مربی است افزود: برای ما کسب رتبه در جدول در الویت بعدی قرار دارد اما اینکه بازیکنان به صورت سلسله مراتب از طریق آکادمی باشگاه مس در فوتبال کرمان و کشور و به خصوص در تیم بزرگسالان مس به بالاترین سطح برسند برای ما در راس اهداف قرار دارد.

سرپرست باشگاه مس کرمان اتحاد و همدلی را بین اعضای کادرهای فنی و کلیت تیم های پایه باشگاه مس کرمان امری لازم دانست و تاکید کرد: مطمئن باشید با اتحاد بیشتری که بین جامعه مربیان باشگاه مس که بهترین های مربیگری در کرمان می باشند، حاصل شود، فوتبال کرمان به بهترین جایگاه ها برای خود دست خواهد یافت و سود آن بیش از پیش به بازیکنان کرمانی و استعدادهایی که باید کشف شوند خواهد رسید.

وی صعود تیم فوتبال بزرگسالان مس کرمان به لیگ برتر با بهترین اتفاق ممکن برای تیم های پایه باشگاه مس توصیف کرد و گفت: یکی از بزرگترین لطماتی که تیم های پایه باشگاه در چند سال اخیر خورده است عدم حضور تیم فوتبال مس کرمان در لیگ برتر بوده است... به طور قطع شما عزیزان در تیم های پایه بهتر از من آگاه هستید که شما نیز در صعود این تیم به لیگ برتر نقش مهمی ایفا می کنید و انشاالله امسال با یک همت همه جانبه و همدلی که در کنار هم ثابت خواهیم کرد، این مهم را برای فوتبال باشگاه مس کرمان رقم خواهیم زد.

آقای رمضانی در پایان عنوان کرد: درصدد هستیم با مصوباتی که از هیات مدیره می گیریم برای تیم های پایه و بازیکنان آن ها چه به صورت تیمی در صورت برآورده کردن اهداف مد نظر و چه به صورت انفرادی در صورت دعوت به تیم های ملی پاداش های ویژه در نظر بگیریم و مطمئن باشید دغدغه های طرح شده در این جلسه کاملا مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

 


دوشنبه 22 دی ماه 1399 ساعت 12:32
تیپ برخیشون جوریه که من نشناخته میگم از اینا هیچی درنمیاد
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا