شماره‌ی خبر : ‌75818 | تعداد بازدید : 1873
سه‌شنبه 16 دی ماه 1399 ساعت 10:08

علی تهامی پدیده جدید بزرگسالان مس: خوشحالم که پاسخ این اعتماد را دادم

در بازی مس کرمان برابر قشقایی شیراز، یکی از اتفاقات مهم حضور علی تهامی در ترکیب ثابت مس کرمان بود که با 21 سال سن در قلب دفاع تیم مس در این بازی خارج از خانه به میدان رفت.

علی تهامی پدیده جدید بزرگسالان مس: خوشحالم که پاسخ این اعتماد را دادم

در بازی مس کرمان برابر قشقایی شیراز، یکی از اتفاقات مهم حضور علی تهامی در ترکیب ثابت مس کرمان بود که با 21 سال سن در قلب دفاع تیم مس در این بازی خارج از خانه به میدان رفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تهامی که از محصولات آکادمی باشگاه مس کرمان محسوب می شود و در تیم های رده سنی این باشگاه به صورت سلسله مراتب بازی کرده است، در این فصل به عنوان یکی از بازیکنان سهمیه در کنار تیم بزرگسالان مس قرار گرفت و در بازی با قشقایی در ترکیب یازده نفره قرار گرفت.

رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال مس کرمان پس از مصدومیت حسین حیدری و عظیم گوک، با درخششی که از تهامی جوان در تمرینات دیده بود، به او اعتماد کرد و این بازیکن را در ترکیب تیم مس قرار داد تا به همراه آرمان اکوان زوج قلب دفاعی مس را تشکیل دهند که اتفاقا در بازی برگزار شده برابر قشقایی در شیراز بسیار خوب هم بازی کردند.

علی تهامی پس از اولین بازی رسمی خود با پیراهن بزرگسالان مس کرمان می گوید: زمانی که قرار شد در ترکیب تیم قرار بگیرم، اول از همه با خودم گفتم که باید جواب این اعتماد را در زمین مسابقه بدهم و خوشحالم که در پایان بازی زمانی که رضایت کادر فنی تیم را از بازی خودم دیدم متوجه شدم جواب این اعتماد را دادم.

تهامی با بیان اینکه انجام اولین بازی رسمی با پیراهن تیم بزرگ مس کرمان استرس های خاص خودش را دارد گفت: بهرحال من باید به عنوان یک فوتبالیست در هر شرایطی بهترین عملکرد خود را برجای بگذارم. فرق نمی کرد که بازی در کرمان باشد یا شیراز و یا برابر قشقایی باشد یا هر تیم دیگری... منکر استرس خود در ابتدای بازی نمی شوم اما اجازه هم ندادم این استرس سبب شود که عملکردم با افت مواجه گردد.

مدافع جوان مس کرمان از آرمان اکوان زوج خود در خط دفاع نیز تشکر می کند و می گوید: ما در تمرینات پیش فصل بیشتر با حسین حیدری و عظیم گوک بازی کرده بودیم و از آنجا که اکوان دیرتر به تیم اضافه شده بود کمتر در کنار او تمرین کرده بودم اما خوشحالم که در اولین بازی در کنار او بازی کردم چراکه خیلی خوب تجربیاتش را در زمین در اختیار من گذاشت و به سرعت در جریان مسابقه با یکدیگر هماهنگ شدیم.

تهامی با بیان اینکه هر زمان بازی به او برسد بازهم بهترین نمایش خود را با بیشترین تلاش نشان خواهد داد گفت: مهم پیروزی تیم و صعود به لیگ برتر است و من چه در داخل زمین و چه روی نیمکت برای این هدف به همراه تیم تلاش خواهیم کرد.

علی تهامی که برادر کوچکتر حسین تهامی بازیکن سابق بزرگسالان مس و فعلی مس نوین می باشد می گوید: حسین در سال 95 تجربه دیروز من را داشت و در اوج جوانی در ترکیب ثابت تیم قرار گرفت و می دانست این شرایط تا چه اندازه برای یک بازیکن خاص است. او اولین کسی بود که بعد از بازی با من تماس گرفت و با من صحبت کرد.

تهامی با خنده ادامه می دهد: حسین بازی را ندیده بود و قصد داشت به خاطر گل خورده تیم در این بازی من را دعوا کند که به او گفتم گل با شوت از راه دور به ثمر رسیده است و دفاع آخر تیم مقصر نبوده است.

گفتنی است قرار گرفتن امیر طاهر و علی تهامی که دو بازیکن جوان و آینده دار باشگاه مس کرمان می باشند، در این بازی در کنار هم یکی از اتفاقات به شدت دلگرم کننده برای آکادمی باشگاه مس کرمان و محصولات آن بود.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز