شماره‌ی خبر : ‌75748 | تعداد بازدید : 861
سه‌شنبه 2 دی ماه 1399 ساعت 14:47

باشگاه مس داستان فاجعه بار چمن ساوه را در کمیته اخلاق پیگیری می کند

باشگاه مس کرمان پیگیری وضعیت فاجعه بار چمن این ورزشگاه را در نهادهای نظارتی از جمله کمیته اخلاق حق خود می داند و با توجه به اینکه نشانه هایی وجود دارد که این چمن به صورتی معنادار کیفیت خود را نسبت به روزهای قبل بیش از پیش از دست داده است، به طور حتم

باشگاه مس داستان فاجعه بار چمن ساوه را در کمیته اخلاق پیگیری می کند

هرچند گرفتن نتیجه در فوتبال مهمترین هدف یک باشگاه می باشد اما به هر نحو نتیجه گرفتن نه تنها برای یک باشگاه که برای کلیت فوتبال یک کشور و چهره آن می تواند زشت و اسفناک باشد!

تیم فوتبال مس کرمان در حالی به ورزشگاه شهر ساوه برای بازی برابر خوشه طلایی پا گذاشت که چمن ورزشگاه این شهر شباهت به هر زمینی داشت غیر از یک زمین فوتبال استاندارد... این ورزشگاه در حالی مجوز میزبانی یکی از بازی های لیگ یک فوتبال ایران را گرفته است که به جای چمن، این زمین مملو از ماسه، خاک و هرچیز دیگری غیر از چمن برای مسابقه فوتبال می باشد.

دیدن وضعیت اسفناک چمن این ورزشگاه برای فوتبال ایران آن هم در سطح رقابت های لیگ یک در حد فاجعه است و نه تنها با سلامت بازیکنان بازی می کند که حتی سلامت یک بازی فوتبال را هم زیر سوال می برد....

تیم فوتبال خوشه طلایی که در هفته های اخیر در کسب نتیجه به مشکل خورده است و دست به تغییر سرمربی خود می زند، ظاهرا گرفتن نتیجه با سرمربی جدید را مهمتر از هر مسئله دیگری دیده است.

مس در حالی امروز با این وضعیت به مصاف تیم تحت هدایت آقای بیتالو می رود که در سال های گذشته نیز متاسفانه رفتار ایشان در برابر مس کرمان نشان از این می داد که گرفتن نتیجه برای ایشان از هر موضوعی مهمتر می باشد.

از همین روست که در زمین چمن ورزشگاه شهر ساوه باید برای عدم انجام یک مسابقه که فوتبال نام دارد، شن و ماسه ریخته شود و این زمین به آب بسته گردد تا بدترین وضعیت را برای یک بازی که به هیچ عنوان نمی توان به آن فوتبال اطلاق کرد، به وجود آید.

باشگاه مس کرمان پیگیری وضعیت فاجعه بار چمن این ورزشگاه را در نهادهای نظارتی از جمله کمیته اخلاق حق خود می داند و با توجه به اینکه نشانه هایی وجود دارد که این چمن به صورتی معنادار کیفیت فاجعه بار خود را نسبت به روزهای قبل بیش از پیش از دست داده است، به طور حتم این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

ضمن اینکه جدا از گلایه ها به میزبان این بازی، این انتظار از سازمان لیگ و نهادهای ناظر نیز می رود که با دیدن چنین شرایطی در دادن مجوزهای خود برای انجام بازی آن هم در سطح لیگ یک دقت بیشتری داشته باشند. مسلما اگر این بازی در مرکز استان مرکزی برگزار می شد شاهد چنین صحنه های زشتی برای فوتبال لیگ یک ایران نبودیم.

گفتنی است که در نیمه اول همین بازی یکی از بازیکنان مس به دلیل پیچیدگی پا راهی بیمارستان شد...


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز