شماره‌ی خبر : ‌75699 | تعداد بازدید : 914
یکشنبه 23 آذر ماه 1399 ساعت 17:30

بهانه گیری یا مطالبه گری؟! مسئله این است!

وقتی که سوت پایان مسابقه زده می شود نتیجه ثبت شده برروی تابلو حاصل نهایی کار شما قلمداد می گردد و خیلی بعید و نادر است که این نتیجه قرار باشد با پایان مسابقه تغییر کند.

بهانه گیری یا مطالبه گری؟! مسئله این است!

وقتی که سوت پایان مسابقه زده می شود نتیجه ثبت شده برروی تابلو حاصل نهایی کار شما قلمداد می گردد و خیلی بعید و نادر است که این نتیجه قرار باشد با پایان مسابقه تغییر کند.

با همین نتیجه ثبت شده نیز عملکرد یک تیم در زمین مسابقه به پایان می رسد اما آنچه که پس از پایان بازی هیچگاه به اتمام نمی رسد حرف و صحبت هایی است که بعد از مسابقه برجای می ماند.

البته که این صحبت ها نمی تواند نتیجه مسابقه را تغییر دهد اما قطعا در ادامه عملکرد یک تیم می تواند موثر باشد به خصوص زمانی که نتیجه به ناحق برای یک تیم ثبت شده باشد.

در فوتبال ایران متاسفانه فضای خارج از زمین آن به گونه ای رقم خورده است که هرچه مطالبه گری و اصرار بر اثبات اشتباهات رخ داده برای شما کمتر باشد، رسیدگی و جبران این اشتباهات نیز کمتر رخ می دهد و به نوعی تیم های ساکت بیشتر در مظان رخ دادن تکرار اشتباهات هستند.

همین است که پس از پایان یک بازی فوتبال، رقابت دیگری آغاز می شود که تیم ها و هوادارانشان اشتباهات و اشکلات رخ داده بر علیه خود را فریاد می کشند و این مطالبه را داشته باشند که از تکرار آن ها جلوگیری شود.

شاید پس از نتیجه باخت که ماحصل بیشتر این اشتباهات باشد، عده ای گمان کنند که تیم ها به دنبال بهانه گیری و توجیه برای شکست خود هستند که البته هیچ بهانه ای نمی تواند نتیجه شکست را عوض کند اما صحبت و تاکید بر موضوعات منطقی و اشتباهاتی که عاقلانه عنوان می شود، می تواند از بروز دوباره آن ها و ایجاد زمینه بیشتر برای شکست از طریق تکرار آن ها جلوگیری کند.

اگر پس از نتایجی که به کام مس کرمان نیست  دلایلی مثل بی تجربگی داروان و اشتباهات آن ها و مطالبه برای استفاده بیشتر از داوران باتجربه تر عنوان می شود و یا مطالبه گذاشتن ناظری می گردد که تمرکز نیمکت را در دقایق حساس بهم نزند و یا بر کاستی ها برگزاری مسابقه تاکید می گردد نه بر مبنای بهانه گیری برای توجیه شکست که دقیقا برای عدم تکرار آن ها در بازی های آینده است.

این کاریست که در تمام فوتبال ایران روا می باشد و حالا که بسیاری از تیم های فوتبال ایران از بی منطق ترین دلایل برای اشتباهات به ضرر خود استفاده می کنند و پای وزیر وکیلی که در زمین مسابقه حضور ندارند به نتایج خود باز می کنند، منصفانه نیست که اعتراضات منطقی مس کرمان را به شرایط برگزاری مسابقه و نتیجه حاصل از آن را به حساب بهانه گیری گذاشت.

اتفاقا مس و هوادارانش باید اشتباهات و کاستی های رخ داده بر علیه خود را فریاد بکشد و اتفاقا در کرمان هم همه در کنار بیان این اعتراضات منطقی قرار بگیرند نه اینکه این بیان اعتراضات را دلیلی بر بهانه جویی آن کنند.

مطالبه گری های شدید در برخی تیم ها و شهرها سبب شده است که کمترین اشتباهات برای آن ها رخ دهد و این حاصل مطالبه گری تمام مردم شهر و هواداران آن تیم بوده است و دقیقا همین رویه ای است که سبب می شود میزان اشتباهات در کرمان هم کمتر از آنچه که می بینیم شود.


دوشنبه 24 آذر ماه 1399 ساعت 06:05
بیا قوی بشو اگر عزم زندگی 0داری در نظام طبیعت ضعیف پایمال است. قوی شویم و قوی تر مانند لودر صخره ها و مونع را بر طرف کنیم و منهدم؟ اگر شد موافقیم وگرنه سال قبل فقط با یک گل ماندیم تو همین لیگ یک یعنی یه گل از آلومینیوم نمیخوردبمو یه گل دیگه تبریز و یا هر مسابقه دیگری بیشتر میزدیم و یا کمتر میخوردیم موفق. باشید. درس تاریخ یادمون نره.
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز