شماره‌ی خبر : ‌75361 | تعداد بازدید : 1418
دوشنبه 24 شهریور ماه 1399 ساعت 09:27

صحبت های شروین بزرگ و آرتا در فصل نقل و انتقالات و جدایی از مس

شروین بزرگ و علیرضا آرتا دو بازیکن فصل قبل مس کرمان هستند که در ایان نقل و انتقالات عزم لیگ برتر کرده اند تا فصل آینده در این مسابقات بازی کنند.

صحبت های شروین بزرگ و آرتا در فصل نقل و انتقالات و جدایی از مس

شروین بزرگ و علیرضا آرتا دو بازیکن فصل قبل مس کرمان هستند که در ایان نقل و انتقالات عزم لیگ برتر کرده اند تا فصل آینده در این مسابقات بازی کنند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ این بازیکنان در گفتگو با ورزش سه در رابطه با تصمیم خود و بازی در کرمان به این شرح صحبت کردند:

صحبت های ما با شروین بزرگ از خاطرات تلخ این مهاجم گیلانی که به همراه مس کرمان از صعود به لیگ برتر بازماند، شروع شد و او حرف هایش را اینطور آغاز کرد:« ما فصل را خوب شروع نکردیم و کسی به تیم ما که جوان هم بود، امیدوار نبود. رفته رفته ولی بهتر شدیم. طوری شده بودیم که دیگر همه باور داشتند که این تیم صعود می کند. چه در خانه و چه در بازی های بیرون از خانه خوب نتیجه می گرفتیم. رسیدیم به بازی اراک که ما فقط یک مساوی می خواستیم. به نظرم گل زودهنگامی  که خوردیم، شیرازه تیم ما را به هم ریخت و تمرکزمان را از دست دادیم. آقا مجتبی خیلی روی دقایق ابتدایی بازی به ما تاکید کرده بود ولی آن بازی بدشانس هم بودیم. در آخرین دقایق بازی یک توپ را هم از روی خط درآوردند.»

بزرگ سپس به آخرین بازی مس کرمان اشاره کرد که تیمش با سه گل موفق به شکست شهرداری تبریز شد ولی به دلیل تنها یک گل کمتر نسبت به آلومینیوم اراک از رسیدن به لیگ برتر جاماند. او در رابطه با این بازی اضافه کرد:« بعد هم به بازی تبریز رسیدیم. بعد از بازی با اراک انگار همه چیز تمام شده بود. ولی آقا مجتبی گفت فکر کنید این بازی آخر و شانس آخر ماست. با این حال همه خیلی ناراحت بودیم. در بازی تبریز که دیگر نگویم. در طول بازی خودشان را می انداختند و همه‌ش در دفاع بودند. سه بر هیچ جلو بودیم، دقیقه 95 یک توپ برای من آمد. اصلا باورم نمی شود که آن توپ گل نشد. یک لحظه محوطه جریمه شلوغ شد و نمی دانم چطور شد که ضربه میثم تهی دست گل نشد. آنالیروز ما می گفت روزی 50 بار این صحنه را می بینم. همانجا که این توپ گل نشد، گفتم یعنی ما نمی توانیم صعود کنیم. یکی از بدترین و تلخ ترین شب های زندگیم بود. نمی دانم شاید قسمت نبود. مدام خاطرات بد به ذهنم می آید؛ اینکه ای کاش گل ما مقابل آلومینیوم را قبول می کردند یا آن شوت گل نمی شد یا اینکه یک گل دیگر هم می زدیم. تا 50 سال دیگر هم کسی این پایان تلخ را یادش نمی رود.»

حرف های بعدی مهاجم فصل گذشته مس کرمان تشکر از هواداران این تیم بود و عنوان کرد:« این دو سالی که کرمان بودم، همیشه به من لطف داشتند و خاطرات خوبی دارم. اگر مس به لیگ برتر می آمد، از نظر امکانات در میان شش، هفت تیم خوب لیگ برتر بود. ای کاش اگر من هم در مس کرمان بازی نمی‌کردم از بین مس و آلومینیوم این تیم مس بود که به لیگ برتر می رسید.»

علیرضا آرتا که فصل گذشته تا یکقدمی حضور در لیگ برتر با مس کرمان قرار داشت ولی در نهایت این آلومینیوم اراک بود که صعود کرد، حرف‌هایش درباره دلایل این ناکامی را اینطور آغاز کرد:« در ابتدا همه می گفتند تیم مس کرمان تیم خوبی نیست ولی رفته رفته نتیجه گرفتیم. بازی رفت با آلومینیوم اراک شروین بزرگ گل کاملا سالمی را زد ولی کسی متوجه نشد چرا داور سوت زد و گل را قبول نکرد.» 

مدافع 23 ساله سابق مس کرمان در رابطه با دیدار برابر آلومینیوم اراک در بازی برگشت که با شکست کرمان در ورزشگاه باهنر خاتمه یافت، اضافه کرد:« طبیعی بود تیمی که برای مساوی برود، اینطور می شود. تیم ما ذهنیت خوبی قبل از بازی نداشت و تمرکز خوبی نداشتیم و متاسفانه اول بازی گل خوردیم و در ادامه هر چقدر فشار آوردیم توپ هایمان به گل نرفت.»

حرف های بعدی آرتا درباره بازی علم و ادب بود و اضافه کرد:« بازی با علم و ادب خب دیدید که چه کاری کردند. بعد هم جالب اینکه از سازمان لیگ نامه زده اند و از این تیم به خاطر بازی جوانمردانه تشکر کرده اند. قبل از بازی با ما، اصلا 10 بازیکن تیم بازی نمی کردند و با تیم نبودند و از آلومینیوم اراک پاداش گرفتند و برای بازی با ما به اردوی علم و ادب اضافه شدند.»

آرتا در ادامه با اشاره به حرف های بازیکنان علم و ادب تاکید کرد و گفت:« بازیکنانشان واقعا به ما می گفتند، اگر شما پول خوبی به ما می دادید، ما برای شما بازی می کردیم و بازی را می باختیم. می‌گفتند اگر مس کرمان به ما یک سکه می داد، برای شما بازی می کردیم. می گفتند پول نقد را از آلومینیوم اراک گرفتیم. بعد از بازی هم تیم علم و ادب که سقوط کرده بود، شروع کرد به شادی ! شما به ما بگویید دلیلش چه چیزی می تواند باشد. ما در آن مسابقه هر چه زدیم نرفت توی گل و گلرشان هم که انگیزه زیادی گرفته بود، خیلی خوب کار کرد. واقعا امسال سخت گذشت و کلی زحمت کشیدیم. ما بازی رفت با همین تیم علم و ادب و داماش را از دست دادیم و اگر به کرمان می آمدند، در روزهای خوبمان قرار داشتیم و به آنها گل های زیادی می زدیم.» 

از آرتا در مورد آینده اش پرسیدیم که او در واکنش به این سوال گفت:« اگر خدا بخواهد به لیگ برتر می روم و دوست دارم کم کم لژیونر شوم. اگر خدا کمک کند و دستم را بگیرد.»

از مدافع میانی فصول گذشته مس در رابطه با حضورش در لیست برانکو پرسیدیم و او گفت:« در زمان برانکو در لیست بودم و با پرسپولیس مذاکره کردیم ولی متاسفانه آقای برانکو رفتند و آقای کالدرون آمدند. زمان آقای کالدرون هم مدیران باشگاه پرسپولیس می گفتند که تو رضایت بگیر و ما شما را به کالدرون توصیه می کنیم ولی دیگر باشگاه مس رضایت به جدایی ام نداد.» 

او در رابطه با پیشنهادات خود اضافه کرد:« پیشنهاد زیاد داشتم. از تراکتور پیشنهاد داشتم. از مس رفسنجان که خانواده ام آنجا هستند، پیشنهاد دریافت کردم. اما فعلا گل گهر را ترجیح داده ام که با آقای قلعه نویی شخصتی بسیار خوبی دارد. الان تهران هستم و اگر اتفاق خاصی نیفتد به زودی قراردادم را به صورت رسمی امضا می کنم.»

آرتا در پایان درباره جدایی از مس کرمان پس از هشت سال و ناکامی در راهیابی با ین تیم به لیگ برتر عنوان کرد: « خیلی دوست داشتم با تیم شهرم به لیگ برتر برسم. چه کسی بدش می آید پیش خانواده خودش باشد و در شهر خودش بازی کند. شرمنده هواداران تیم شدیم ولی امیدوارم در فصل جدید و با کادر فنی جدید، در لیگ برتر بیست و یکم شاهد بازگشت مس کرمان باشیم. واقعا از هر لحاظ جای خالی مس در لیگ برتر احساس می شود.»

حرف های پایانی آرتا تشکر از باشگاه مس کرمان بود و افزود:« باید تشکر ویژه ای از باشگاه مس کرمان داشته باشم. باشگاهی که از رده نوجوانان در آن بازی کرده ام و حالا پس از هشت سال جدایی برایم خیلی سخت بود ولی برای اینکه پیشرفت کنم و به آرزوهایم برسم، چاره ای جز جدایی نداشتم. امیدوارم باشگاه مس و هواداران کرمانی به زودی به جایگاه واقعی خود در فوتبال ایران بازگردند.»

در همین رابطه محمودمحمودی نیا مدیرعامل باشگاه مس کرمان به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: در جریان مذاکره آرتا با گل‌گهر هستم. با خود این بازیکن هم صحبت کردم. به هرحال او یک پدیده و بازیکن خیلی خوبی است که در تیم امید بازی کرده و پرسپولیس و تراکتور هم سال گذشته خواهان او بودند. ما او را راضی کردیم که در مس بماند و کمک کند تا به لیگ برتر صعود کنیم اما بدشانسی آوردیم و این اتفاق نیفتاد.

مدیرعامل مس کرمان تصریح کرد: الان هم در تلاشیم تا اورا حفظ کنیم تا در مسابقات فصل جدید به ما کمک کند. با او تلفنی صحبت کردم و خواستم که در مس کرمان بماند. در قرارداد آرتا بندی وجود دارد که بر اساس آن می‌تواند از تیم جدا شود.

وی در مورد اینکه این بند چگونه است، عنوان کرد: قرارداد او طوری تنظیم شد که تمرکز بالای او را در بازی‌ها داشته باشیم بنابراین بندی وجود دارد که اجازه می‌دهد در صورتیکه مس کرمان لیگ برتری نشد، با پرداخت مبلغی از تیم جدا شود. با اینحال ما مشغول مذاکره‌ایم که او را نگه داریم. به همین خاطر مذاکرات به جلسه دیگری موکول شده است. او بازیکن آکادمی مس کرمان است. اگر بتوانیم او را نگه می‌داریم در غیر این صورت برایش آرزوی موفقیت داریم.

محمودی‌نیا در مورد اینکه آیا رضا مهاجری لیستی را برای جذب بازیکن ارائه کرده، گفت: بله، لیست تهیه شده و به امیدخدا از امروز کارمان را شروع کردیم. سعی داریم تیم با کیفیتی را ببندیم و پس از آن برای برگزاری اردو و بازی تدارکاتی برنامه ریزی می‌کنیم. تمام تلاشمان این است که در این فصل به لیگ برتر صعود کنیم.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا