شماره‌ی خبر : ‌75193 | تعداد بازدید : 1309
یکشنبه 22 تیر ماه 1399 ساعت 09:24

سرپرست مس کرمان: تلافی در شان مس و کرمانی ها نیست و فقط به سه امتیاز فکر می کنیم

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان، تلافی اتفاقات بازی رفت تیم مس در ارومیه برابر نود را در کرمان به دور از شخصیت باشگاه مس و کرمانی ها دانست و از تمرکز کامل این تیم برروی سه امتیاز خبر داد.

سرپرست مس کرمان: تلافی در شان مس و کرمانی ها نیست و فقط به سه امتیاز فکر می کنیم

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان، تلافی اتفاقات بازی رفت تیم مس در ارومیه برابر نود را در کرمان به دور از شخصیت باشگاه مس و کرمانی ها دانست و از تمرکز کامل این تیم برروی سه امتیاز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ احمد نخعی در گفتگو با تسنیم گفت: تمامی مسابقات باقیمانده برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. همه این مسابقات برای تیم و کادر فنی حکم فینال‌های جداگانه‌ای را دارند و برای تک تک این مسابقات حساب ویژه‌ای تدارک دیده‌ایم.

وی افزود: خوشبختانه تیم در دو بازی گذشته موفق ظاهر شده و حالا باید در سومین جدال برابر تیم جوان و جنگنده نود ارومیه صف آرایی کنیم؛ این بازی از جهاتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، پیروزی مس در این دیدار مسابقه جایگاه تیم را در بالای جدول به جایگاه اقتدار نزدیک می‌کند، از سوی دیگر نزدیک بودن امتیازات تیم‌های بالای جدولی حساسیت‌های این دیدار را برای ما و سایر تیم‌ها دو چندان کرده است.

مدیر تیم فوتبال مس کرمان بیان کرد: البته این حساسیت هیچ تاثیری بر روی کیفیت بازیکنان تیم ما نخواهد داشت و  بازیکنان ما مطابق  خواسته‌های کادر فنی و برنامه تمریناتی که در این روزها برگزار کرده‌اند تنها به دنبال پیروزی و کسب 3 امتیاز از این مسابقه هستند.

نخعی همچنین در پاسخ به سوالی در ارتباط با میزبانی ضعیف و پر حرف و حدیث تیم نود در دیدار رفت و تصمیم به اقدام تلافی جویانه باشگاه مس در بازی امروز گفت: ما به‌هیچ وجه قصد تلافی و جبران اتفاقات بازی رفت را نداریم، تیم مس در مدت زمانی که در ارومیه حضور داشت، با برخوردهای گرم و صمیمی مردم شریف این شهر روبه‌رو شد.

وی افزود: متاسفانه مشکل میزبانی در ارومیه برای همه تیم‌ها به یک معضل بدل شده است، بسیاری از تیم‌ها از شرایط رضایت ندارند، شما فیلم‌هایی که پس از بازی دور رفت در سطح فضای مجازی منتشر شده را ببینید، این اتفاقات اصلا در شان و شخصیت تیم ارومیه نبود.

مدیر تیم فوتبال مس کرمان در ادامه با بیان اینکه این سناریو و اتفاقات از روز قبل از برگزاری مسابقه با مصاحبه آقای بهاری آغاز شد، بیان کرد: ایشان خیلی راحت در جلسه هماهنگی پیش از برگزاری مسابقه همه را تهدید می‌کنند و دقیقا همان اتفاقات در هنگام برگزاری مسابقه رخ می‌دهد، اما ما و مردم خوب کرمان دنبال انتقام نیستیم و اگر هم به‌دنبال انتقامی باشیم تنها در زمین مسابقه و با گرفتن 3 امتیاز بازی آن را دنبال می‌کنیم چرا که اعتقاد داریم این 3 امتیاز گام بلندی در مسیر رسیدن تیم به لیگ برتر است.

نخعی همچنین با اشاره به پیروزی مهم هفته گذشته مس در برابر بادران گفت: بسیاری این بازی را بازی مهم هفته عنوان کرده بودند و بچه‌های ما با این پیروزی مزد تلاش و سخت کوشی خود را گرفتند.

وی با بیان اینکه تیم ما با ارائه یک بازی منطقی و با برنامه این پیروزی را به‌دست آورد و 3 امتیاز آن دیدار هم اهمیت فوق‌العاده زیادی در تثبیت موقعیت ما در جدول بازی‌ها داشت ادامه داد: باید از همین تریبون از کادر فنی، بازیکنان و مسئولان باشگاه تشکر کنم، بچه‌های ما واقعا کار بزرگی را انجام دادند.

مدیر تیم فوتبال مس کرمان بیان داشت: بازی‌ها هنوز تمام نشده است و ما کار خیلی سختی را در پیش داریم، بسیاری از رقبا و تیم‌های تعقیب‌کننده به انتظار لغزش مس نشسته‌اند و ما هنوز بازی‌های سخت و تاثیرگذار دیگری را در پیش داریم و باید با تلاش، همدلی و برنامه‌ریزی از این مسابقات هم امتیازات لازم را به‌دست آوریم تا آرزوی چند ساله اهالی فوتبال کرمان که همان بازگشت مس به لیگ برتر است را محقق کنیم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا