شماره‌ی خبر : ‌75171 | تعداد بازدید : 1692
شنبه 14 تیر ماه 1399 ساعت 13:25

صیانت از سلامت مسابقات لیگ یک به طور جدی در دستور کار قرار بگیرد

اکثریت باشگاه های حاضر در این مسابقات از جمله باشگاه صنعت مس کرمان که همواره در جهت فوتبال پاک گام برداشته اند، از فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و تمامی نهادهای نظارتی، صیانت از سلامت این مسابقات را خواستار می باشند.

صیانت از سلامت مسابقات لیگ یک به طور جدی در دستور کار قرار بگیرد

در حالی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور به هفته های حساس و سرنوشت ساز خود نزدیک می شود، اکثریت باشگاه های حاضر در این مسابقات از جمله باشگاه صنعت مس کرمان که همواره در جهت فوتبال پاک گام برداشته اند، از فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و تمامی نهادهای نظارتی، صیانت از سلامت این مسابقات را خواستار می باشند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ متاسفانه در برنامه فوتبال یک این هفته که به صورت اختصاصی به مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور می پردازد، مواردی در رابطه با یک مسابقه طرح شد که جای نگرانی و شبهه را باز می گذارد و این انتظار می رود که با ورود و نظارت بیشتر مقامات مربوط، برخی تیم ها که درصدد کسب نتایج از مواردی خلاف موازین اخلاقی و فوتبال پاک می باشند، از رویه خود منصرف گردند.

با توجه به مسائل طرح شده در این برنامه که مدیریت عامل یکی از باشگاه ها به صراحت نحوه بازی بازیکنان تیم خود را مشکوک دانست و حتی از گزارش این موضوع به کمیته اخلاق فدراسیون صحبت کرد، قطعا با ورود هرچه سریعتر نهادهای نظارتی به بحث سلامت بازی ها و صیانت از فوتبال پاک و جوانمردانه در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، زمینه را برای برگزاری هرچه پاک تر و بدون شبهه مسابقات فراهم نمایند.

تصمیمات اشتباه و اثرگذار در بازی های قبل به سود یک تیم که در امتداد اتفاقات همین بازی ارزیابی می شود نیز دلیل دیگری است که لزوم نظارت و بررسی را کاملا آشکار می سازد.

باشگاه مس کرمان همانند اکثریت تیم های لیگ دسته اول این فصل کشور قاطعانه خواهان رسیدگی به مسائل شبهه ناک لیگ دسته اول فوتبال کشور می باشد و در کنار تمامی تیم هایی که در مسابقات لیگ یک به فوتبال پاک تعظیم کرده و از راه های سوء به دنبال کسب نتیجه نمی باشند، برای سلامت بازی ها و عدم تعیین نتایج در جایی خارج از زمین مسابقه، آمادگی کامل خود را جهت همکاری با نهادهای نظارتی فوتبال اعلام می دارد.

امید است که با حضور و بررسی نهادهای نظارنی در رابطه با اتفاقات عجیب یکی از مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور که موارد مبهم و شائبه برانگیز آن در برنامه تلویزیونی فوتبال یک به صراحت مطرح گردید، از تداوم اتفاقاتی از این دست در مسابقات حساس و سرنوشت ساز هفته های آتی به طور کلی جلوگیری شود و اگر در این بازی نیز مواردی خلاف فوتبال پاک و سلامت مسابقات اثبات شد، شدیدا با خاطیان امر برخورد گردد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو