شماره‌ی خبر : ‌75156 | تعداد بازدید : 992
سه‌شنبه 10 تیر ماه 1399 ساعت 22:39

مس کرمان0-0مس رفسنجان/جنس کرمانی مس شایسته تر بر طلا بودن در نبرد رودرو

تیم فوتبال مس کرمان در حالی بعد از حدود سه ماه تعطیلی رقابت های خود به دلیل ویروس کرونا در یک بازی حساس و سنگین به مصاف تیم صدرنشین مس رفسنجان رفت که نمایش این تیم به خصوص در نیمه اول با موقعیت های گل زیاد کاملا شایسته سه امتیاز این بازی بود که در نه

مس کرمان0-0مس رفسنجان/جنس کرمانی مس شایسته تر بر طلا بودن در نبرد رودرو

تیم فوتبال مس کرمان در حالی بعد از حدود سه ماه تعطیلی رقابت های خود به دلیل ویروس کرونا در یک بازی حساس و سنگین به مصاف تیم صدرنشین مس رفسنجان رفت که نمایش این تیم به خصوص در نیمه اول با موقعیت های گل زیاد کاملا شایسته سه امتیاز این بازی بود که در نهایت بدون گل مساوی به اتمام رسید.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ مجتبی حسینی در این بازی که بدون حضور تماشاگران در ورزشگاه باهنر برگزار می شد تیم خود را با ترکیب داوود نوشی صوفیانی، جلال عبدی، علی آرتا، مجتبی مقتدایی، مهرداد قنبری، مهران امیری، امین جهان کهن، حمید عسگری، ابوذر صفرزاده، یاسر فیضی و شروین بزرگ راهی میدان کرد.

سوت آغاز مجدد رقابت های لیگ یک پس از وقفه طولانی خود بسیاری را مطمئن کرده بود که دو تیم مس کرمان و رفسنجان از شرایط آمادگی خود به دور خواهند بود اما با شروع مسابقه این تیم مس کرمان بود که از همان ابتدا نشان داد آماده تر برروی دروازه حریف قدرتمند خود یورش می برد.

در دقیقه دو بازی بود که ضربه حمید عسگری از مس کرمان تیر افقی دروازه مس رفسنجان را در همان ابتدای بازی به لرزه درآورد تا بهترین موقعیت گل این بازی با بدشانسی محض نارنجی های کرمان از دست برود.

در حالی که بازی برتر تیم مس کرمان به این موقعیت بسنده نشد این تیم در دقایق 20 و 22 با دو شوت خطرناک جلال عبدی و ابوذر صفرزاده به شدت دروازه میهمان خود را تهدید کرد.

فشار حملات مس در دقیقه 25 با شوت محکم فیضی ادامه یافت که دروازه بان مس رفسنجان آن را راهی کرنر کرد که ارسال این کرنر هم با ضربه سر بازیکنان مس یکی دیگر از موقعیت های عالی گلزنی کرمانی ها در نیمه اول بود.

مس که با بازی برتر خود برای زدن گل در نیمه اول همچنان بی تاب بود در دقایق 43 و 45 دو موقعیت عالی گلزنی دیگر توسط شروین بزرگ خلق کرد که تبدیل به گل نشد تا مشخص شود دوری از میادین برروزی ضربات آخر بازیکنان مس در این بازی تاثیر منفی خود را گذاشته است.

در نیمه دوم به نظر می رسید هر دو تیم از نظر بدنی با افت روبرو شوند که با توجه به شرایط این بازی امر غیر طبیعی نیز نبود...

در دقیقه 56 اولین موقعیت جدی نیمه دوم توسط گلزاری برای مس رفسنجان خلق شد که نوشی صوفیانی درون دروازه مس واکنشی عالی روی این توپ داشت.

در دقیقه 60 مسابقه سرمربی مس کرمان دست به دو تعویض زد و بهرام رشیدفرخی را جانشین فیضی کرد و رضا صدری را نیز به جای صفرزاده به میدان فرستاد.

در دقیقه 70 مسابقه بود که از معدود موقعیت های خطرناک مس رفسنجان برروی دروازه مس کرمان در این بازی خلق شد که ضربه مهاجم تیم رفسنجانی با اختلافی کم از کنار دروازه مس به اوت رفت.

با نزدیک شدن بازی به دقایق پایانی خود هم دو تیم جانب احتیاط را بیشتر در دستور کار قرار دادند و هم مشکل بدنی در بین بازیکنان هر دو تیم در این بازی سنگین و پرفشار به چشم می آمد که موقعیت های گل آنچنانی را روی دروازه یکدیگر خلق نکنند.

 حسین شنانی که به دلیل فوت پدر خود چند روزی در تمرینات غایب بود و کادر فنی تیم به دلیل دوری از مصدومیت در این بازی او را تحت فشار قرار ندادند، در دقیقه 90 بازی به جای حمید عسگری برای مس به میدان رفت.

در نهایت در روزی که بازی خوب مس کرمان به خصوص در نیمه اول کاملا شایسته سه امتیاز بود، بازی با تساوی صفر بر صفر به اتمام رسید تا دو مس تک امتیازها را در این بازی همانند بازی رفت خود تقسیم کنند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز