شماره‌ی خبر : ‌75148 | تعداد بازدید : 1063
یکشنبه 8 تیر ماه 1399 ساعت 11:02

ال مسینو در کوچه سیزدهم خود

تیم های فوتبال مس رفسنجان و مس کرمان با بازی هفته بیست و هفتم لیگ یک برابر هم، رنگ مسابقات این هفته را به رنگ مسی در می آورند و در سیزدهمین مصاف رسمی به دیدار یکدیگر می روند.

ال مسینو در کوچه سیزدهم خود

تیم های فوتبال مس رفسنجان و مس کرمان با بازی هفته بیست و هفتم لیگ یک برابر هم، رنگ مسابقات این هفته را به رنگ مسی در می آورند و در سیزدهمین مصاف رسمی به دیدار یکدیگر می روند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ دو تیم مس کرمان و مس رفسنجان از سال 93 در رقابت‌های لیگ یک بارها به مصاف هم رفتند و تقابل تمام مسی لیگ یک به دربی ال‌مسینو نیز شهره شده است که روز سه شنبه دو تیم مس کرمان و رفسنجان سیزدهمین پرده از تقابل رسمی برابر یکدیگر را برگزار خواهند کرد.

در داوزده مسابقه قبلی، تیم مس کرمان با 5 پیروزی در مقابل چهار شکست از حریف خود پیش است و سه بازی دو تیم نیز به تساوی رسیده است. 11 بازی دو تیم نیز به تقابلات آن ها در لیگ دسته اول و یک بازی نیز به رویارویی آن ها در جام حذفی برمی‌گردد.

مس کرمان در دوازده بازی ال مسینو قبلی 10 بار دروازه مس رفسنجان را باز کرده است و در مقابل 9 گل را نیز در این بازی ها دریافت کرده است.

اولین مصاف دو تیم به پائیز سال 87 برمی‌گردد که در چارچوب رقابت‌های جام حذفی، تیم مس رفسنجان در ورزشگاه نوش‌آباد رفسنجان با یک گل مس کرمان را شکست داد.

دو تیم دیگر در بازی‌های رسمی به مصاف هم نرفتند تا بازی رفت پلی‌اف لیگ یک فصل 93 که در اردیبهشت ماه سال 94 برگزار شد و در بازی رفت دو تیم در رفسنجان به تساوی بدون گل رضایت دادند. در بازی برگشت در همان سال مس کرمان موفق شد با تک گل روح‌الله باقری مس رفسنجان را شکست دهد تا با حذف این تیم به دور بعد صعود کند.

دو تیم در بازی‌های لیگ یک سال 95 نیز دو بار به مصاف یکدیگر رفتند که در بازی رفت که در ورزشگاه شهدای رفسنجان برگزار شد، مس کرمان موفق شد با دو گل سعید صادقی و میلاد پورصف‌شکن در رفسنجان مس این شهر را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.

اما در بازی برگشت مس رفسنجان در ورزشگاه باهنر این شکست را جبران کرد و موفق شد با همان نتیجه دو بر یک در کرمان مس را شکست دهد که دو گل رفسنجانی‌ها را بهرام رشید فرخی و مدافع مس به اشتباه برای این تیم به ثمر رساندند و علی مرزبان نیز برای مسی‌های کرمان گلزنی کرد.

در پایان آن فصل تیم مس رفسنجان با 58 امتیاز در رده‌ی پنجم جدول قرار گرفت و مس کرمان با 55 امتیاز در جایگاه هفتم جدول ایستاد.

دو تیم در دیدار رفت سال 95 لیگ یک در ورزشگاه باهنر به مصاف هم رفتند  که مس کرمان در خانه موفق شد مس رفسنجان را با تک گل مهدی دغاغله شکست دهد.در بازی برگشت آن سال نیز دو تیم در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان به مصاف هم رفتند که تلاش دو تیم به تساوی بدون گل رسید.

در پایان آن فصل، مس کرمان با 49 امتیاز در جایگاه هشتم قرار گرفت و مس رفسنجان با 43 امتیاز در جایگاه یازدهم جدول قرار گرفت.

در ال‌مسینو دور رفت فصل 96 تیم مس رفسنجان در خانه‌ی خود با گل دقایق پایانی رشیدفرخی موفق شد سه امتیاز این بازی را کسب کند اما در بازی برگشت لیگ یک آن فصل تیم مس کرمان این شکست را با نتیجه‌ی دو بر یک جبران کرد که اکبرخواه و فیضی گلزنان مس کرمان در این بازی بودند و سجاد حیدری تک گل رفسنجانی ها را به ثمر رساند  .

در پایان آن فصل مس کرمان با 52 امتیاز در رده‌ی هشتم جدول قرار گرفت و تیم مس رفسنجان نیز با 48 امتیاز در جایگاه دهم جدول ایستاد.

در بازی های سال 97 و در بازی رفت تیم مس با تک گل حمید کاظمی در رفسنجان موفق شد ال مسینو را به سود خود فتح کند و در بازی برگشت مس در کرمان با نتیجه دو بر یک بازی را به میهمان رفسنجانی خود واگذار کرد که مهدی تیکدری تک گل مس کرمان را در این بازی به ثمر رساند.

در پایان آن فصل نیز تیم مس کرمان با 47 امتیاز در رده پنجم قرار گرفت و مس رفسنجان با 36 امتیاز در جایگاه دهم ایستاد.

در بازی رفت دو تیم در لیگ این فصل بازهم بهرام رشیدفرخی به عنوان بهترین گلزن بازی های رودروی دو تیم، این بار برای مس کرمان گلزنی کرد تا آخرین مصاف این دو تیم در رفسنجان به تساوی یک بر یک برسد.

باید دید در سیزدهمین بازی رودروی مس کرمان و مس رفسنجان که از ساعت 19 و 15 دقیقه در ورزشگاه باهنر کرمان آغاز خواهد شد چه نتیجه ای برای دو تیم ثبت می گردد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو