شماره‌ی خبر : ‌75011 | تعداد بازدید : 1178
یکشنبه 21 اردیبهشت ماه 1399 ساعت 01:26

مجتبی حسینی: تعطیلی مسابقات بیشترین ضرر را به امثال مس کرمان وارد کرد

سرمربی مس کرمان امیدوار است مسؤولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هرچه زودتر برای ادامه یا لغو بازی‌ها تصمیم‌گیری کنند.

مجتبی حسینی: تعطیلی مسابقات بیشترین ضرر را به امثال مس کرمان وارد کرد

سرمربی مس کرمان امیدوار است مسؤولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هرچه زودتر برای ادامه یا لغو بازی‌ها تصمیم‌گیری کنند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ سید مجتبی حسینی درباره وقفه طولانی مدت مسابقات فوتبال اظهار کرد: واقعیت این است ما شرایط خیلی خوبی تا قبل از تعطیلی لیگ بخاطر کرونا داشتیم و تیم ما واقعا از نظر شکل بازی و نتیجه‌گیری به روزهای خوبی رسیده بود، اما متأسفانه چنین اتفاقی افتاد و اجازه ادامه مسابقات را پیدا نکردیم.

او ادامه داد: هر اتفاقی که قرار است برای تعطیلی یا ادامه بازی‌ها گرفته شود، باید زودتر مشخص کنند و یک مسؤول این جرأت را داشته باشد که در این باره تصمیم نهایی را بگیرد. تمام کشورهای دنیا برای بازی کردن یا نکردن تصمیم‌گیری خود را انجام داده‌اند و ما هم باید مشخص کنیم اگر قرار است لیگ ادامه پیدا کند، به چه شکل باید این کار صورت بگیرد.

سرمربی مس کرمان تصریح کرد: باید هرچه زودتر با حضور اهالی فن، تصمیمات کارشناسی برای انجام مسابقات گرفته شود و آن را به باشگاه‌ها ابلاغ کنند. حرف زدن درباره این موضوعات دیگر لوث شده و سه ماه است این صحبت‌ها انجام می‌شود. تیم‌هایی مثل مس کرمان که از نظر شرایط ساختاری و سابقه‌ای در وضعیت خوب سخت‌افزاری به سر می‌برند و این نتایج را گرفتند، از چنین اتفاقی ضرر می‌کنند.

حسینی با تأکید بر اینکه باید در سریع‌ترین زمان وضعیت برگزاری مسابقات تعیین تکلیف شود، عنوان کرد: ما الان رتبه دوم جدول هستیم و باید دید قانون برای صعود به لیگ برتر یا ماندن ما در لیگ یک چه می‌گوید. اگر خواستار تعطیلی بازی‌ها باشیم و بگوییم همین دو تیم بالای جدول لیگ یک صعود کنند، تیم‌های پایین‌تر از ما نیز مدعی می‌شوند و به همین خاطر است که می‌گویم باید ببینیم قانون چه می‌گوید. ما تسلیم قانون هستیم و هر چیزی بگوید، اجرا و عملی می‌کنیم.

او یادآور شد: ما واقعا شرایط خیلی خوبی داشتیم و بیشترین ضرر را تیم‌هایی مثل ما کردیم و بدشانس هستیم که بازی‌ها به این شکل شده و نتوانستیم آن را ادامه دهیم. تمام تیم‌ها از این وقفه ضرر می‌کنند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم ولی اگر بازی‌ها برگزار می‌شود، نباید ناامید باشیم و باید بتوانیم به روند خوبمان برگردیم، اما واقعیت این است که همه‌ی تیم‌ها و به ویژه ما ضرر زیادی کردیم.

سرمربی مس کرمان در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه در صورت تصمیم به ادامه برگزاری بازی‌ها، باید چه مدت زمانی برای تمرین تیم‌ها در نظر بگیرند، گفت: شرایط امروز، اتفاقی است که تا به حال در دنیا و به ویژه ایران نیفتاده بود، اما در نظر بگیرید هوا رو به گرم شدن است و از طرف دیگر هم بازیکنان سه ماه هیچ تمرین گروهی نداشتند. باید کارشناسی درستی صورت بگیرد و به نظرم حداقل 25 الی 30 روز فرصت آماده‌سازی بدهند. ضمنا باید در نظر بگیریم که آیا ما می‌توانیم پروتکل‌های بهداشتی لیگ‌های خارجی در مبارزه با کرونا را اجرا کنیم یا خیر و ببینیم اصلا تیم‌های ما توانایی انجام این شرایط را دارند یا خیر.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو