شماره‌ی خبر : ‌745 | تعداد بازدید : 3037
دوشنبه 20 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 10:03

میثاقیان: باید اول در بازی خود برنده باشیم و بعد منتظر اتفاقات بمانیم

ما در همین فوتبال ایران بارها اتفاقاتی تجربه کرده‌ایم که ثابت می‌کند شیرین‌ترین لحظات در زمانی رخ داده است که هیچکس فکرش را هم نمی‌کرده است.

میثاقیان: باید اول در بازی خود برنده باشیم و بعد منتظر اتفاقات بمانیم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان تاکید کرد که در فوتبال هیچ اتفاقی قابل پیش‌بینی نیست و بارها در دنیای فوتبال ثابت شده است که بزرگترین اتفاقات در لحظاتی رخ می‌دهند که هیچکس انتظارش را ندارد.

اکبر میثاقیان پیش از بازی تیمش برابر پیکان گفت: شاید اکنون خیلی‌ها در کرمان نسبت به صعود تیم مس کرمان ناامید باشند. البته من تاکید می‌کنم که شانس ما نسبت به تیم‌های بالای سر کمتر است ولی تیم ما ناامید از صعود نیست. ما در همین فوتبال ایران بارها اتفاقاتی تجربه کرده‌ایم که ثابت می‌کند شیرین‌ترین لحظات در زمانی رخ داده است که هیچکس فکرش را هم نمی‌کرده است.

وی افزود: مردم فوتبال دوست ما هنوز خاطره‌ی بازی ایران و استرالیا را در خاطر دارند که چطور در زمانی موفقیت حاصل شد که همه آن را دست نیافتنی می‌دیدند... بهرشکل خدا کمک کرد و ان اتفاق در بعیدترین زمان ممکن رخ داد و این نشان می‌دهد که در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست.

میثاقیان ادامه داد: حالا نیز شانس ما کمتر از همه‌ی تیم‌های مدعی بالای سر است اما اگر خدا بخواهد و ما نیز از رحمتش ناامید نباشیم اتفاق خوب می‌تواند برای ما رخ دهد و ما باید از آخرین شانس خود برای صعود در بازی با پیکان نهایت استفاده را بکنیم.

سرمربی مس می‌افزاید: البته قبل از توجه به سایر اتفاقات، بازیکنان ما باید اصلی‌ترین وظیفه‌ی خود که همان کسب سه امتیاز در بازی با پیکان است را انجام دهند. ما با تمام قوا و امیدواری کامل در این بازی به میدان می‌رویم و پس از کسب سه امتیاز در این بازی منتظر سایر نتایج می‌مانیم و امیدواریم که نتایج دیگر نیز سبب شود که ما در جدول صعود داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید در بازی با پیکان فقط سه امتیاز را کسب کنیم ادامه می‌دهد: تیم ما می‌داند که فقط با برد است که شانس خود را در هفته‌ی آخر حفظ می‌کند و از همین روست که در این بازی خانگی فقط و فقط باید ببریم.

او با دعوت از هواداران مس به ورزشگاه برای دیدن این بازی گفت: این آخرین بازی ما در ورزشگاه باهنر در این فصل است و از همین رو فارغ از هر اتفاقی بازیکنان ما تمام تلاش خود را می‌کنند که با یک خاطره‌ی خوش در کرمان لیگ این فصل را به اتمام برسانند و آن پیروزی بر پیکان در آخرین بازی خانگی مس است.


دوشنبه 20 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 11:49
جناب اقای میثاقیان همه ما وخود شما و مسوولین تیم مس که بهشون خسته نباشید میگیم پذیرفتیم که فصل اینده هم مهمان لیگ یک هستیم اما خواهشا اگر با مسوولین به توافق رسیدید تیمی بسازید که لیاقت لیگ برتر رو داشته باشه چون از لحاظ مالی مشکل خاصی ندارید فقط جذب بازیکن مهمه . واقعا تو فصل جاری توان وکشش این بازیکنان بیش از این نیست فرزاد 35ساله ما گل میزنه ما خط حمله مطمعنی از ابتدای فصل نداشتیم وتغییرات وجذب بازیکنان جدید در نیم فصل هم اثری نداشت .باز هم از مسوولین کمال تشکر رو داریم !!!!!
دوشنبه 20 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 17:52
لطفا اگر در هر صورت صعود نکردیم اکبر میثاقیان رو حفظ کنید تا دوباره حسرت رفتنش نخوریم همینطور که بابلیا پشیمون هستن
دوشنبه 20 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 17:52
لطفا اگر در هر صورت صعود نکردیم اکبر میثاقیان رو حفظ کنید تا دوباره حسرت رفتنش نخوریم همینطور که بابلیا پشیمون هستن
سه‌شنبه 21 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 06:48
هراتفاقی درفوتبال ممکن است امابعیدمس بتواندازآن استفاده کند.امیدواریم مس فصل آینده درلیگ یک موفق باشد
سید احمد مهدوی
1
0
سه‌شنبه 21 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 19:13
تموم شد اینم از میثاقیان اخه اینم مربی بود اوردید اخه من نمیفهمم که چرا این مربی که حتی برای زمین خاکی هم اضافه هست ودر شان مربیگری مس نیست
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا