شماره‌ی خبر : ‌74471 | تعداد بازدید : 1048
سه‌شنبه 28 آبان ماه 1398 ساعت 09:49

سرمربی فوتسال دختران مس: از عملکرد نیم فصل اول تیم راضی هستم/به قرعه کشی مجدد معترضیم

سرمربی تیم فوتسال دختران مس از عملکرد بازیکنان خود در نیم فصل او رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور رضایت دارد و بر ثمر بخشیدن پروژه این تیم بر استفاده از بازیکنان جوان و بومی تاکید دارد.

سرمربی فوتسال دختران مس: از عملکرد نیم فصل اول تیم راضی هستم/به قرعه کشی مجدد معترضیم

سرمربی تیم فوتسال دختران مس از عملکرد بازیکنان خود در نیم فصل او رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور رضایت دارد و بر ثمر بخشیدن پروژه این تیم بر استفاده از بازیکنان جوان و بومی تاکید دارد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ سعیده ایرانمنش در رابطه با نتایج نیم فصل اول تیم خود گفت: هرچند تیم ما در رتبه ششم بازی های دور رفت قرار گرفت اما من به شدت از عملکرد کلی بازیکنان تیم راضی هستم چراکه زمانی می بینم بازیکن متولد 81 تیم ما پابه پای بازیکنان ملی پوش تلاش می کند، متوجه می شوم که مسیر را اشتباه نرفته ایم.

وی افزود: تیمی که ما امسال در اختیار داریم از بازیکنانی متشکل شده است که عمدتا در سال قبل در مسابقات قهرمانی استان شرکت می کردند و تجربه کافی برای بازی هایی در سطح لیگ برتر را نداشتند از همین رو در نیم فصل اول برای ما کسب اعتماد به نفس تیمی و تجربه بازیکنان این تیم بسیار اهمیت داشت که خوشبختانه با کسب رده نیمه بالای جدول فکر می کنم این اعتماد به نفس در تیم ما به خوبی ایجاد شده است آن هم در حالی که خیلی ها گمان می کردند تیم ما جزو تیم های سقوط کننده باشد.

ایرانمنش با اشاره به برخی مشکلات تیم خود گفت: قطع و یقین بدانید که اگر بازیکنانی مثل زینب انجم شعاع را به خاطر مصدومیت از دست نمی دادیم و یا در برخی بازی ها مثل دیدار آخرمان با محرومیت نفراتی مثل نجمه کریمی روبرو نمی شدیم، حتی می توانستیم رتبه ای بهتر از ششمی نیم فصل اول را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان مس با اشاره به لزوم صبوری برای تیم دختران فوتسال مس در این فصل گفت: تیم ما با میانگین سنی 21 سال و جمعی از دختران جوان کرمانی همانند یک بذر تازه کاشته شده است که برای ثمر بخشیدن آن باید صبر کرد و با توجه به تلاش و پشتکاری که در تیم می بینم حتم بدانید این تیم در سال های آینده کارهای بزرگی با دختران جوان و کرمانی خود انجام خواهد داد.

سعیده ایرانمنش به مشکلات برگزاری بازی های لیگ فوتسال زنان کشور نیز اشاره می کند و می گوید: با وجود مشکلاتی که تیم ما داشت در نحوه برگزاری مسابقات نیز کمبودهای بزرگی دیده می شود که تیم ها را متضرر می نماید از جمله نحوه داوری مسابقات که بسیار ضعیف است و ما به غیر از دو داور خوب هیچ داور خوب دیگری در مسابقات نداریم و این تیم ها را به شدت متضرر می کند.

وی در رابطه با قرعه کشی مجدد مسابقات در نیم فصل دوم مسابقات نیز گفت: ما یکی از تیم هایی بودیم که به قرعه کشی مجدد این رقابت ها به شدت معترض بودیم و زمانی که برنامه جدید رقابت های نیم فصل دوم اعلام شد متوجه شدیم که قرعه کشی این مسابقات بدون حضور تیم ها تا چه اندازه ابهام برانگیز بوده است.

ایرانمنش در این باره گفت: برای ما بسیار عجیب است که چرا چهار تیم اول باید برنامه هایی متعادل داشته باشند و یک هفته درمیان میزبان و میهمان باشند اما از تیم های رده چهارم به بعد ناگهان چند بازی متوالی میهمان شوند و چند بازی پشت سر هم میزبان و این نشان می دهد که بازی ها نمی تواند با قرعه کشی بدین صورت برنامه ریزی شود.

سرمربی تیم فوتسال دختران مس تامین هزینه ها در این مسابقات را برای تیم ها به شدت مشکل عنوان کرد و گفت: زمانی که مسابقات نه تبلیغات محیطی دارد و نه بعد رسانه ای و از حضور مردان نیز برای پوشش مسابقات به طور کلی ممانعت شده است، مشخص است که هیچ توجیه اقتصادی برای حمایت مالی از تیم های این لیگ وجود نداشته باشد و تیم ها یکی پس از دیگری از شرکت در این بازی ها کنار بکشند و نظم مسابقات بهم بخورد.

ایرانمنش با بیان اینکه تیم فوتسال دختران مس می تواند در نیم فصل دوم نتایج بهتری بگیرد گفت: برای من مهمتر از کسب نتیجه همچنان عملکرد کلی بازیکنان اهمیت دارد و من امیدوارم روند کسب تجربه و پیشرفت فنی بازیکنان تیم روز به روز افزایش یابد. اما اگر در نیم فصل دوم مجموعه تیم ما با بازیکنانی مثل انجم شعاع کامل تر شود و یا سطح قضاوت ها بهتر گردد و مواردی از این دست، تیم ما با تجربه ای که در نیم فصل اول کسب کرده است بدون شک نتایج بهتری در دور برگشت بازی ها نیز می تواند کسب کند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو