شماره‌ی خبر : ‌74328 | تعداد بازدید : 1177
سه‌شنبه 16 مهر ماه 1398 ساعت 10:47

ماموریت مهم مس نوین برای رسیدن به بالای جدول

ماموریت مهم مس نوین برای چسبیدن به بالای جدول برای مس نوین که در دو بازی گذشته در لیگ و جام حذفی با وجود شایستگی کامل برای پیروزی، در خانه حریفانش شکست خورد، هیچ چیزی جز سه امتیاز حساس بازی هفته چهارم نمی‌تواند این تیم را راضی کند.

ماموریت مهم مس نوین برای رسیدن به بالای جدول

ماموریت مهم مس نوین برای چسبیدن به بالای جدول برای مس نوین که در دو بازی گذشته در لیگ و جام حذفی با وجود شایستگی کامل برای پیروزی، در خانه حریفانش شکست خورد، هیچ چیزی جز سه امتیاز حساس بازی هفته چهارم نمی‌تواند این تیم را راضی کند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ جدول لیگ دسته دوم رفته رفته در حال شکل گیری است و تیم‌ها هدف از حضور خود را در این فصل با شفافیت بیشتری به نمایش می‌گذارند. در حالی که سطح تیم‌ها تفاوت فاحشی ندارد و نتایج نزدیک در سه هفته اول باعث می‌شود هر تیمی به دنبال رقم زدن اتفاقات جذاب باشد و طبیعتا حضور در رده‌های بالای جدول، مرز خودباوری و موفقیت را به هم نزدیک می‌کند.

مس نوین یکی از همین دست تیم‌هایی است که با مشکلاتی در یکی دو هفته اخیر روبرو بوده اما انگیزه و عملکرد خوب بازیکنان این تیم فعلا محکم‌ترین سد مقابل حواشی و مشکلات است.

زمانی که نوع بازی یک تیم حاوی نظم و امید باشد، سرانجام بدشانسی و تصمیمات بحث برانگیز داوری هم تا جایی می‌تواند تلاش کلی تیم را نیمه کاره بگذارد و به همین دلیل است که کادرفنی مس نوین نیز نسبت به بالانشینی این تیم خوشبین است.

هفته چهارم شاید یکی از مهمترین بازی‌ها برای مس نوین باشد که باید با فتح سه امتیاز خانگی مقابل آوالان کامیاران 6 امتیازی، خیلی زود به جمع بالانشینان برسد. این در حالی است که مس نوین یک بازی معوقه هم باید انجام دهد و با احتساب یک بازی کمتر، پیروزی در بازی آوالان کاملا حیاتی و در واقع برگ برنده برای چسبیدن به بالای جدول است.

نکته‌ دیگری هم که باید به آن اذعان داشت، طرح مسائل عجیب با سو استفاده از نام مس نوین و بازخوانی اتفاقات فصل گذشته در فاصله دو روز تا بازی مهم این تیم است که به هر حال وارد کردن کوچکترین خدشه به تمرکز مس نوین قطعا جای پاسخ‌های تندتر را باقی می‌گذارد اما کادرفنی و بازیکنان مس نوین بی توجه به اینگونه شیطنت‌های غیرحرفه‌ای، مصمم به دنبال نگه داشتن امتیازات کامل از بازی هفته چهارم است.

 امیرحسین امیرطاهری یکی از این چند بازیکن است که در این فصل کلاس بازی خود را به واسطه سابقه بازی در رده‌های سنی تیم ملی در سمت راست خط دفاع و هافبک مس نوین نشان داده است در مورد شرایطی که در فصل جدید با مس نوین پشت سر گذاشته، می‌گوید: در سال‌های گذشته من عضو تیم ملی بودم اما متاسفانه به من و امثال من توجه آنچنانی نشد. همیشه خودم را سرباز باشگاه بزرگ مس می‌دانستم و تمام تلاشم این بود که نماینده خوبی برای شهرم در تیم ملی باشم. بعد از بازی‌های آسیایی و صعود به جام جهانی جوانان از من حمایت خوبی نشد اما با وجود پیشنهاداتی که داشتم، در کرمان ماندم تا بتوانم برای تیم محبوبم بازی کنم. به هر حال الان شرایط خوبی دارم و کادرفنی مس نوین هم از عملکردم راضی است؛ البته در فصل گذشته فرصت بازی پیدا نکردم و به همین دلیل هنوز با فرم ایده آل کمی فاصله دارم اما مطمئنم در ادامه فصل بهتر می‌شوم.

مدافع راست کرمانی تیم نوین با بیان اینکه تمام تلاش بازیکنان مس نوین پاک کردن دو شکست قبلی است، گفت: کادرفنی ترجیح داده در بازی‌های این فصل به همه بازیکنان فرصت بدهد و این مسئله‌ای است که در کمتر تیمی رخ می‌دهد. در دو بازی گذشته آنطور که باید از موقعیت‌ها استفاده نکردیم و تصمیمات داوران هم علیه ما بود اما کسب تجربه از این شکست‌ها قطعا مهمتر از خود شکست بوده است و از آن‌ها در ادامه برای بهتر شدن استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: بازیکنان مس نوین با همدلی به دنبال شادی مردم کرمان هستند. امسال شاید برخی مسائل انتظارات را هواداران را برآورده نکرده باشد اما مس نوین می‌خواهد به لیگ یک صعود کند. امیدوارم باشگاه حمایت‌های لازم را انجام دهد تا از دغدغه فکری که نتایج را تحت الشعاع قرار بدهد دور بمانیم. در زمین طبیعی تمرین نمی‌کنیم و تاکنون درصدی هم از قراردادهایمان را دریافت نکرده‌ایم اما این مسائل باعث نمی‌شود دست از تلاش برداریم و برای یک هدف مشترک مصمم هستیم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا