شماره‌ی خبر : ‌74315 | تعداد بازدید : 1953
چهارشنبه 10 مهر ماه 1398 ساعت 13:12

حضور رئیس هیات مدیره در باشگاه مس کرمان و تاکید بر روند صعودی تیم ها(عکس)

صبح امروز آقای مهندس نادعلی اسماعیلی رئیس هیات مدیره باشگاه مس کرمان در کنار آقای محمود محمودی نیا مدیرعامل باشگاه مس کرمان و آقای پاریزی رئیس اداره ورزش و جوانان استان کرمان، با حضور در این باشگاه با پرسنل اداری و سرپرست تیم های باشگاه دیدار و گفتگو

حضور رئیس هیات مدیره در باشگاه مس کرمان و تاکید بر روند صعودی تیم ها(عکس)

صبح امروز آقای مهندس نادعلی اسماعیلی رئیس هیات مدیره باشگاه مس کرمان در کنار آقای محمود محمودی نیا مدیرعامل باشگاه مس کرمان و آقای پاریزی رئیس اداره ورزش و جوانان استان کرمان، با حضور در این باشگاه با پرسنل اداری و سرپرست تیم های باشگاه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ آقای اسماعیلی که ریاست هیات مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران نیز می باشد، در این دیدار بر روند صعودی تیم های باشگاه مس کرمان به خصوص تیم فوتبال مس کرمان تاکید کرد.

آقای اسماعیلی با بیان اینکه شرکت ملی صنایع مس یکی از ستون های مهم اقتصاد کشور می باشد گفت: به عنوان مسئولیت اجتماعی و به عنوان یکی از برندهای معتبر شرکت مس، باشگاه های ورزشی تحت پوشش شرکت مس نیز باید بزرگی و عظمت این شرکت را بیان کنند و از همین رو باشگاه مس کرمان نیز باید در راستای بزرگترین و معتبرترین باشگاه های ورزش کشور باشد.

رئیس هیات مدیره باشگاه مس با بیان اینکه وضعیت تیم داری و گستردگی باشگاه در وضعیت قابل قبولی دارد گفت: تیم فوتبال باشگاه مس کرمان به عنوان یکی از مهمترین محل های بازخورد اجتماعی باید جایگاه سابق خود در سطح اول فوتبال کشور را به دست بیاورد و تاکید آقای سعدمحمدی در راس شرکت مس نیز بر همین اساس قرار دارد.

وی افزود: باشگاه مس کرمان نباید در ابعاد مختلف از باشگاه هایی مثل فولاد خوزستان و یا فولاد مبارکه سپاهان عقب بی افتد و باید با همدلی و استفاده مفید از همه امکانات، برند باشگاه مس را در راستای باشگاه های بزرگ کشور قرار دهیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه مس کرمان با تاکید بر این نکته که به همه تیم های ورزشی تحت پوشش در همه رشته های ورزشی نگاه حمایتی کامل داریم بر موفقیت تیم فوتبال مس تاکید ورزید و گفت: تجربه فوتبال دنیا و ایران تاکید دارد که صرفا با هرینه های مدیریت نشده به موفقیت نخواهیم رسید بلکه با یک همدلی واقعی و مدیریت صحیح منایعی که در دست داریم می توانیم استراتژی دقیقی برای رسیدن به موفقیت داشته باشیم که تفکر مدیریتی در باشگاه مس نیز بر همین موضوع قراردارد و انشاالله اثرات نتیجه بخش آن را مشاهده خواهیم کرد.

آقای اسماعیلی که از مدیران کرمانی شناخته شده و با تجربه در عرصه های مختلف مدیریتی شرکت مس محسوب می شود پیرامون حضور خود در ریاست هیات مدیره باشگاه مس گفت: هدف از حضور بنده کمک به موفقیت باشگاه می باشد و همیشه به عنوان یکی از علاقه مندان به حوزه ورزش بر این موضوع نظارت داشتم و پس از اینکه آقای سعدمحمدی اعلام کردند که به طور مستقیم در کنار هیات مدیره باشگاه باشم اطاعت امر کردم و خوشحالم که در یکی از پرانرژی ترین خانواده های مس حضور دارم.

آقای محمود محمودی نیا مدیرعامل باشگاه مس کرمان نیز در این نشست ضمن خیر مقدم به آقای اسماعیلی حضور ایشان را در راس هیات مدیره باشگاه مس بسیار با ارزش توصیف کرد و انتخاب رئیس هیات مدیره شرکت مس را به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه مس کرمان را نشانه ای بر اهمیت فوق العاده این باشگاه برای مدیریت شرکت مس دانست که بسیار نکته مهم و با ارزشی تلقی می شود.

آقای محمودی نیا حضور آقای اسماعیلی را در رسیدن باشگاه به اهداف والای خود بسیار مهم دانست و ابراز امیدواری کرد که با حضور ایشان و استفاده از تجربه ارزشمند مدیریتی آقای اسماعیلی، باشگاه مس کرمان روز به روز به این اهداف خود نزدیک تر شود.

آقای میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان کرمان نیز با تبریک به آقای اسماعیلی از نگاه وسیع آقای سعد محمدی در راس مدیریت شرکت مس به بحث ورزش تقدیر و تشکر نمود و گفت: با نگاه حرفه ای ایشان به بحث ورزش، خوشبختانه بسیاری از ورزشکاران و ورزش دوستان استان دغدغه های کمتری برای رسیدن به موفقیت دارند.

آقای پاریزی با بیان اینکه اگر به رسیدن روزهای خوب اعتقاد داریم باید به همکاری همه جانبه با نیت های خالص نیز معتقد باشیم گفت: مهمترین اصل رسیدن به موفقیت ثبات مدیریت به خصوص در عرصه ورزش می باشد که امیدواریم با برقراری این ثبات در عرصه مدیریتی باشگاه مس، شاهد موفقیت های روز افزون در تیم های مختلف این باشگاه و کسب افتخار برای ورزش کرمان باشیم.

در این جلسات پرسنل اداری باشگاه و مدیران تیم های مختلف این باشگاه، مسائل و دغدغه های خود را با رئیس هیات مدیره باشگاه مس مطرح کردند.

 

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا