شماره‌ی خبر : ‌74304 | تعداد بازدید : 1188
یکشنبه 7 مهر ماه 1398 ساعت 11:40

مس نوین و تمایل برای عادت به پیروزی/دستگرمی محکم در ماهشهر

شکست در همدان شاید یک تلنگر جدی به مس نوین بود که هر چقدر در زمین بهتر از حریفش بازی کند اما نتواند امتیاز بگیرد، اصلا جلوه خوبی نخواهد داشت.

مس نوین و تمایل برای عادت به پیروزی/دستگرمی محکم در ماهشهر

شکست در همدان شاید یک تلنگر جدی به مس نوین بود که هر چقدر در زمین بهتر از حریفش بازی کند اما نتواند امتیاز بگیرد، اصلا جلوه خوبی نخواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ این تیم اما به جای بازی در هفته سوم مقابل کاسپین قزوین به مرحله یک شانزدهم جام حذفی و بندر ماهشهر سفر می‌کند تا بتواند نتیجه غیرمنتظره در همدان را به دست فراموشی بسپارد.

مس نوین در حالی در این مرحله از جام حذفی به مصاف استقلال ماهشهر می‌رود که کادرفنی مس نوین ترجیح می‌داد این تیم از جام حذفی انصراف بدهد اما جریمه سنگین مالی و محرومیت دو ساله در پاسخ به استعلامی که از سوی باشگاه مس گرفته شد، باعث می‌شود رضا ترکزاده انگیزه سایر شاگردانش را هم محک بزند.

یک موقعیت مناسب برای مس نوین که در همدان نیز با وجود غیبت چند بازیکن کلیدی، اما بازیکنان جایگزین هم نشان دادند رقابت برای حضور در ترکیب اصلی و نمایش آن در تمرینات پیش فصل بیراه نبوده است و بدین ترتیب مس نوین در جام حذفی شرکت خواهد کرد تا علاوه بر قرار دادن سایر بازیکنان در شرایط بازی، شانس تقابل‌های جذاب‌تر را هم برای خود حفظ کند.

رضا ترکزاده سرمربی مس نوین هم در خصوص آخرین شرایط تیمش می‌گوید: ابتدا باید شکست در همدان را به عهده بگیرم و امیدوارم در بازی‌های آینده این شکست را جبران کنیم. چند موقعیت خوب ما تبدیل به گل نشدند و در بازی که شایستگی بیشتری داشتیم، شکست خوردیم. اما بعد از این شکست تمرینات خود را برای بازی جام حذفی انجام داده‌ایم و در ابتدا قصد داشتیم با انصراف از جام حذفی تمرکز خود را بر روی بازی‌های لیگ و ادامه حرکت به سمت بالای جدول قرار بدهیم اما به خاطر جریمه سنگینی که باشگاه متحمل می‌شد، به ماهشهر می‌رویم و با نگاه به این بازی به عنوان یک بازی تدارکاتی قصد داریم از بازیکنانی که در دو هفته اول کمتر بازی کرده‌اند استفاده کنیم.

وی در مورد اشتباهات داوری در بازی همدان هم گفت: این طبیعی است و من در مصاحبه قبلی هم گفته بودم ما باید به چنین اشتباهاتی عادت کنیم. البته نباید همه چیز را به اشتباهات داوری ربط بدهیم و خودمان هم باید در گلزنی دقت می‌کردیم.

گفتنی است تیم مس نوین بازی جام حذفی خود را برابر استقلال ماهشهر روز دوشنبه هشتم مهر ماه در زمین حریف و از ساعت 17 و 30 دقیقه برگزار خواهد کرد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز