شماره‌ی خبر : ‌720 | تعداد بازدید : 1960
یکشنبه 12 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 09:26

مربی هندبال مس: صعود سخت و دلچسبی بود

مربی تیم هندبال مس کرمان پس از صعود تیمش به جمع چهار تیم برتر و نهایی رقابت‌های لیگ برتر این فصل از شاگردان خود تمجید کرد.

مربی هندبال مس: صعود سخت و دلچسبی بود

مربی تیم هندبال مس کرمان پس از صعود تیمش به جمع چهار تیم برتر و نهایی رقابت‌های لیگ برتر این فصل از شاگردان خود تمجید کرد.

محمد موسوی در این باره گفت: بازی های لیگ برتر امسال واقعا فرسایشی و سخت دنبال می‌شد و تعطیلی بلند مدت بین بازی‌ها واقعا شرایط کار را برای تیم‌ها سخت کرده بود و در این شرایط فقط تیم‌های خوب و بزرگ می‌توانستند تا روز آخر شرایط خود را برای صعود حفظ کنند که خوشحالم بازیکنانم در تیم مس، بزرگی خود را تا روز آخر حفظ کردند.

موسوی در رابطه با بازی تیمش برابر شهرداری کاشان گفت: بهرشکل شکست هفته‌ی قبل از نظر روحی روی تیم ما تاثیر داشت اما با اتحاد و همدلی تیمی اجازه ندادیم که این شکست موجب شود از هدف ناامید شویم و در بازی آخر با تمام وجود جنگیدیم و خوشحالیم که لطف خدا شامل حال ما شد و نتایج سایر بازی‌ها نیز به گونه‌ای رقم خورد که تیم ما جزو چهار تیم صعود کننده قرار گیرد.

وی در رابطه با مرحله‌ی نهایی این رقابت‌ها گفت: ما به عنوان تیم چهارم برابر تیم اول گروه یعنی منیزیم بازی می‌کنیم که در دور دوم رقابت‌ها این تیم را یکبار در زمین خود شکست دادیم و البته در کرمان هم برابر آن‌ها شکست خوردیم و شناخت بسیار خوبی از این تیم داریم. بهرشکل دو نیمه‌نهایی بازی‌ها جدا از دور گروهی است و تیم‌ها با انگیزه و توانی متفاوت برابر یکدیگر قرار می‌گیرند و من امیدوارم که بعد از این صعود روحیه‌بخش، بازیکنان ما با تمام قدرت در این دو بازی به میدان بروند و به فینال بازی‌ها صعود کنیم.

سرمربی مس با اشاره به اینکه احتمال تغییر تاریخ بازی وجود دارد گفت: فعلا طبق برنامه‌ی اعلامی روز بازی پنجشنبه این فهته اعلام شده است که شاید این برنامه تغییر کند ولی در هر صورت ما امیدواریم که هواداران مس در روز بازی ما برابر منیزیم با تمام وجود تیم هندبال مس را تشویق کنند تا با یاری از آن‌ها کار صعود ما به فینال در همین بازی رفت تثبیت شود.


یکشنبه 12 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 13:01
باعرض سلام .مدیران مس خواهشا سطح شهر بنر بزنید ساعت و تاریح بازی اعلام کنید تا همه بیان
یکشنبه 12 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 22:19
درود بر شیران مس
دوشنبه 13 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 10:57
تبریک به هندبالیستها و کادر فنی تیم هندبال صنعت مس . با آرزوی موفقیت در دور دوم مسابقات
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز