شماره‌ی خبر : ‌712 | تعداد بازدید : 3391
چهارشنبه 8 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 10:59

تهدید رسمی سرمربی مس از سوی پیج‌های متعلق به باشگاه خونه به خونه+عکس

در آستانه‌ی بازی تیم‌های خونه به خونه بابل و مس کرمان در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور، پیج رسمی هواداران باشگاه خونه به خونه در اینستاگرام به صورت رسمی اکبر میثاقیان سرمربی مس کرمان را تهدید کرده است و برای وی پیام‌های ناخوشایند ارسال می‌کند.

تهدید رسمی سرمربی مس از سوی پیج‌های متعلق به باشگاه خونه به خونه+عکس

در حالی که  خاطرات بسیار تلخ بازی تیم‌های فوتبال استقلال اهواز و پرسپولیس که هفته‌ی قبل در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد، هنوز از ذهن فوتبال کشور پاک نشده است و بررسی‌ها در این باره ادامه دارد، اتفاقاتی نشان می‌دهد که فضای فوتبال کشور همچنان می‌تواند دستخوش اتفاقاتی از این دست باشد!

در آستانه‌ی بازی تیم‌های خونه به خونه بابل و مس کرمان در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور، پیج رسمی هواداران باشگاه خونه به خونه در اینستاگرام به صورت رسمی اکبر میثاقیان سرمربی مس کرمان را تهدید کرده است و برای وی پیام‌های ناخوشایند ارسال می‌کند.

در متن این پیام‌ها که عکس آن نیز در همین خبر موجود است صحبت‌هایی مطرح شده است که نشان می‌دهد برخی درصدد هستند فضای این بازی را به شدت ملتهب کنند.

از همین رو کاملا لازم است که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ دقت و نظارت بیشتری بر این بازی داشته باشد و اجازه ندهند که در این بازی نیز اتفاقات تلخی رقم بخورد.

همچنین لازم است مقامات باشگاه خونه به خونه نیز به عنوان میزبان نظارت بیشتری بر فعالیت عوامل مرتبط با تیم خود داشته باشند و فضای پیش از بازی را اسیر جو مسموم و ناپسند نکنند.


چهارشنبه 8 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 11:41
هواداران خونه به خونه هیچ غلطی نمیتونن بکنن.دورودبراکبرآقای میثاقیان
:: پاسخ خوانندگان به این نظر ::
1) داریوش  1395/02/13 ساعت 18:06
غلط خودت میکنی
چهارشنبه 8 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 14:46
هستند کسانی که در سازمان لیگ هوای خونه به خونه رو داشته باشند
پرسام امینی
2
5
چهارشنبه 8 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 21:37
تنها خواسته امسال من به عنوان هوادار مس با دل شکسته از نتایج افتضاح در این چند وقت اخیر از باشگاه ،برد مقابل تیم خونه به خونه بابل ست.واقعا ناراحت کننده ست ،امسال برای اولین بار در تاریخ سه تیم مستقیم به لیگ برتر صعود می کنند و با وجود سوم شدن در نیم فصل، متاسفانه برای صعود به معجزه نیاز داریم.
پنج‌شنبه 9 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 02:03
هیچ غلطی نمیتوانند بکنند اگر در کشور ما قانون وجود داشته باشد و اگر نیروی انتظامی کنترل لازم را بر روی کسانیکه به ورزشگاه میایند انجام بدهد اینها که میخواهند شکستهای اخیر تیمشان را به این وسیله توجیح کنند اگر خونه به خونه در بازیهای اخیر امتیازهای لازم را نگرفته به اکبر چه ارتباطی داره کسانیکه درخشان را به تیمشان اورده اباید در مقابل مردم بابل پاسخگو باشند نه اکبر میثاقیان
پنج‌شنبه 9 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 09:08
چه تهدیدی ؟ اینا تا حالا تیم تیم توی لیگ یک نداشتن جو گرفتتشون , مثلا میخوان چکار کنن ؟ خیلی هم شلوغ کنن و بازی رو بهم بزنن 3-0 بازنده میشن
جمعه 10 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 06:21
درصورت پیروزی درهرسه بازی شایدصعودکنیم که البته بعیداست مس هرسه بازی راببریم
جمعه 10 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 06:49
مس شانس صعود داره ولی به نظرمن صعودنمیکنه چون سبک بازیش خیلی داغونه وتیمهای شایسته ترازمس وجوددارند که صعودکنندبنابراین باعدم صعودمس خودمونه نارحت نکنیم.
جمعه 10 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 16:52
چندین بار درخواست کردم نسبت به داوری ها در نامه رسمی اعتراض کنید .الان اگر اعتراض نکنید در زمین خونه به خونه چوبش میخورید ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ در چند نوبت این اعتراض رسما به کمیته داوران انجام گرفته است
شنبه 11 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 19:06
کرمون بیان یه چلوگوشت زرندی بدیم بخورن حالشو ببرن
شنبه 11 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 19:14
ما آبگوشت بزمچه نمی خوایم در ضمن من یک آنالیزورم اگه مربی مس خواست از نظرات همشهریهاش و هوادارانش مطلع بشه یک ایمیلی هم به ما بزنه بد نیست متنی رو آماده کردم شاید به دردش بخوره
یکشنبه 12 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 21:04
مس خخخخخخخخخخخ
دوشنبه 13 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 00:23
این بازی هم مثل بقیه بازیها سه امتیاز داره و بس حالا این وسط اگر عده ای بخواهند ناکامیهای اخیرشان را در این بازی جبران کنند بدانند از نظر مردم طرد شده هستند چه اسمشان حسن زاده باشه چه ماجدی و غیره . به نظرم رعایت تمام و کمال قانون تنها راه برون رفت از این شرایطی است که بابلیهاخودشان را در ان غرق کرده اند
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا