شماره‌ی خبر : ‌71 | تعداد بازدید : 2312
پنج‌شنبه 9 مهر ماه 1394 ساعت 19:18

پیام‌های تسلیت و تبریک سرپرست باشگاه مس در رابطه با اتفاقات اخیر

سرپرست باشگاه صنعت مس کرمان در سه پیام جداگانه در رابطه با اتفاقات اخیر تسلیت و تبریک خود را اعلام نمود.

پیام‌های تسلیت و تبریک سرپرست باشگاه مس در رابطه با اتفاقات اخیر

سرپرست باشگاه صنعت مس کرمان در سه پیام جداگانه در رابطه با اتفاقات اخیر تسلیت و تبریک خود را اعلام نمود.

آقای مراد حاج‌جعفری در پیامی مراتب تسلیت خود را در رابطه با شهادت حجاج ایرانی در مکه اعلام نمود.

در این پیام سرپرست باشگاه صنعت مس کرمان با عرض تسلیت این اتفاق به رهبر معظم انقلاب و خانواده بازماندگان این حادثه، همدردی باشگاه صنعت مس کرمان با آسیب دیدگان این واقعه تلخ و دلخراش را اعلام نمود.

در این پیام ابراز امیدواری شده است که با تمامی عوامل دخیل در این ماجرای تلخ به شدت برخورد گردد و دولت عربستان سعودی با قبول مسئولیت خود در این زمینه، اقدامات لازم برای تسکین درد بازماندگان را انجام دهد.

در پیامی دیگر سرپرست باشگاه صنعت مس کرمان با ارسال پیامی به سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران واقعه‌ی تلخ درگذشت کاپیتان این تیم را تسلیت گفت.

آقای حاج‌جعفری در این پیام درگذشت ناگهانی هادی نوروزی را به جامعه‌ی فوتبال کشور، هواداران پرسپولیس و تک تک اعضای این تیم تسلیت می‌گوید و آرزوی صبر برای خانواده‌ و بازماندگان این فوتبالیست با اخلاق را می‌نماید.

همچنین سرپرست باشگاه صنعت مس کرمان در پیامی برای رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان قهرمانی تیم فوتسال دختران ایران را در رقابت‌های قهرمانی آسیا تبریک گفت.

مراد حاج‌جعفری در این پیام با بیان توانمندی‌های بانوان ایران زمین، از تلاش‌های فدراسیون فوتبال برای پرورش و شکل‌گیری این تیم به بهترین شکل ممکن که در نهایت با قهرمانی در آسیا برای همه‌ی بانوان ایران زمین افتخار آفرین شد، تقدیر و تشکر کرد.

در این پیام آمده است قطعا حمایت‌های مدیریت فوتبال کشور از بانوان و دختران غیور ایرانی، در سال‌های آتی افتخاراتی حتی بزرگ‌تر از این نیز برای فوتبال کشور در پی خواهد داشت.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز