شماره‌ی خبر : ‌691 | تعداد بازدید : 2043
چهارشنبه 1 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 10:46

سرمربی هندبال مس: تعطیلات روی توان فنی تیم‌ها اثر گذاشته است

انجام بازی بعد از 40 روز تعطیلی بسیار سخت است و تعطیلات بلند مدت بین رقابت‌های لیگ قطعا روی توان فنی تیم‌ها اثر می‌گذارد و این بازی نیز تحت تاثیر همین تعطیلات بلند مدت بود.

سرمربی هندبال مس: تعطیلات روی توان فنی تیم‌ها اثر گذاشته است

سرمربی تیم هندبال مس کرمان پس از پیروزی تیمش برابر هپکو در اراک از بازی شاگردانش تمجید کرد و این پیروزی را بسیار مهم ارزیابی کرد.

محمد موسوی در این باره گفت: بازی بسیار سختی بود. تیم هپکو با توجه به اینکه میزبان بازی بود و به نوعی این دیدار آخرین فرصتش برای رسیدن به جمع تیم‌های صعود کنندخ محسوب می‌شد با تمام توان برابر ما حاضر شد ولی بازیکنان ما با غیرت و تلاش زیاد بازی بسیار خوبی را انجام دادند و با توجه به اشتباهات کمی که در این بازی مرتکب شدیم موفق شدیم امتیاز کامل بازی را کسب کنیم.

موسوی افزود: انجام بازی بعد از 40 روز تعطیلی بسیار سخت است و تعطیلات بلند مدت بین رقابت‌های لیگ قطعا روی توان فنی تیم‌ها اثر می‌گذارد و این بازی نیز تحت تاثیر همین تعطیلات بلند مدت بود.

وی ادامه داد: بهرشکل ما قصد نداشتیم کار خود را برای صعود از این مرحله در دو بازی آینده سخت کنیم و از همین رو می‌بایست در این بازی به پیروزی برسیم که خوشبختانه همین اتفاق افتاد.

سرمربی هندبال مس به بازی‌های بعد این تیم اشاره می‌کند و می‌گوید: متاسفانه با توجه به حکم کمیته‌ی انضباطی تماشاگران ما را از یک بازی خانگی محروم کردند که این به واسطه‌ی گزارش غلطی بود که به این کمیته ارسال شده بود. ما در این باره با مقامات فدراسیون از جمله حاج آقا مهدوی صحبت کردیم و منتظر نتیجه‌ی آن هستیم و امیدواریم که این محرومیت ناعادلانه لغو شود.

موسوی با اشاره به بازی بعد تیم هندبال مس برابر تیم منیزیم گفت: بهرشکل این تیم در رده‌ی دوم جدول قرار دارد و قطعا بازی ساده‌ای پیش روی ما نیست ما اگر در این بازی به پیروزی برسیم تقریبا صعود خود را قطعی می‌کنیم و از همین رو با تمام توان تا آخرین لحظه‌ی این بازی تلاش خواهیم کرد تا در این بازی نیز امتیاز کامل را کسب کنیم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو