شماره‌ی خبر : ‌680 | تعداد بازدید : 2212
یکشنبه 29 فروردین ماه 1395 ساعت 19:46

لاله‌های نارنجی برای صید سه امتیاز به اراک آمدند

همچنین اکبر میثاقیان در پایان تمرین امروز در صحبت‌هایی پیرامون این بازی گفت: خوشبختانه تیم بسیار سرحال و آماده است و بازیکنان ما نیز آنقدر باتجربه هستند که اهمیت این بازی‌های هفته‌ی پایانی را درک کنند.

لاله‌های نارنجی برای صید سه امتیاز به اراک آمدند

تیم فوتبال مس کرمان برای انجام بازی دوشنبه‌ خود برابر آلمینیوم عصر امروز به اراک رسید و در هتل امیرکبیر این شهر مستقر شد.

بازیکنان تیم فوتبال مس کرمان بعد از انجام یک تمرین با نشاط و پرانگیزه که ظهر امروز در زمین چمن پردیس کرج انجام شد، با اتوبوس راهی اراک شدند.

در این تمرین بازیکنان مس به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند و آخرین دستورات اکبر میثاقیان برای انجام بازی در برابر آلمینیوم را مرور کردند.

در این تمرین کلیه‌ی بازیکنان مس در آمادگی بالا به سر می‌بردند و تنها غایبان مس محرومان این تیم هستند که در بازی قبل دو اخطاره شدند.

فرزاد حسین‌خانی، عباس کاظمیان، عبدالله حسینی و سعید صادقی بازیکنانی هستند که به دلیل محرومیت نمی‌توانند مس را در این بازی همراهی کنند و حسین حیدری نیز به دلیل مصدومیت غایب تیم مس برای این بازی محسوب می‌شود.

شب گذشته نیز بازیکنان مس کرمان با برپایی جشن تولد برای میلاد محمدی بازیکن جوان و آینده‌دار مس کرمان، روحیه‌ی بالای خود و اتحاد تیمی را به نمایش گذاشتند.

همچنین هواداران مس کرمان نیز با یک دستگاه اتوبوس امروز کرمان را به مقصد اراک ترک کردند تا در کنار تیم خود برای این بازی حساس باشند.

در رابطه با پخش مستقیم این بازی فعلا خبر خاصی مخابره نشده است و بعید به نظر می‌رسد که این بازی به طور زنده برروی آنتن برود.

همچنین اکبر میثاقیان در پایان تمرین امروز در صحبت‌هایی پیرامون این بازی گفت: خوشبختانه تیم بسیار سرحال و آماده است و بازیکنان ما نیز آنقدر باتجربه هستند که اهمیت این بازی‌های هفته‌ی پایانی را درک کنند.

وی افزود: تیم ما نه فقط برای این بازی که در دیدارهای بعدی نیز باید با تمام توان کار کند و دیگر جای ارتکاب هیچ اشتباهی نیست و ما باید بزرگی تیم مس را در این 5 بازی ثابت کنیم. با عنایت الهی و توسل به آقا امام رضا(ع) عصر فردا درصدد هستیم به بهترین شکل بازی کنیم و امتیاز کامل این بازی را کسب کنیم و رتبه‌ی خود را در جدول لیگ یک محکم کنیم.

تیم آلمینیوم اراک که همینک با 43 امتیاز در رده‌ی دهم جدول قرار دارد، در بازی رفت در کرمان برابر مس به تساوی صفر بر صفر رسیده بود.


یکشنبه 29 فروردین ماه 1395 ساعت 20:30
دم همه طرفداران تیم الومینیوم اراک گرم . شما را بخدا شما که خیلی به امتیازهای این بازی نیازی ندارید پس بیایید و مردانگی کنیدو خودتان را به اب و اتش نزنید و بگذارید تیم مس کرمان این سه امتیاز را که اتفاقا نیاز شدیدی بهش داره را بگیره در عوض ما هم چند کیلو کلمپه اعلا کرمانی براتون میفرستیم بخورید نوش جانتون . البته نگذارید درودگر خبر بشه !!!!؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یکشنبه 29 فروردین ماه 1395 ساعت 22:08
به امیدیه بردشیرین مقابل آلومینیوم اراک.
دوشنبه 30 فروردین ماه 1395 ساعت 09:47
پنج فینال رو پیش رو داریم , با حضورو حمایت هوادارا و تدابیر کادر فنی و مدیریتی باشگاه و جنگندگی و تعصب بازیکنهامون صعود خواهیم کرد
دوشنبه 30 فروردین ماه 1395 ساعت 20:20
واقعا نتایج افتضاحه دم رفسنجان گرم با هزینه خیلی کمتر پا ب پای بقیه میاد،مسولین یاد بگیرن!!!کانال کرمانیا @kermoniyaa
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو