شماره‌ی خبر : ‌676 | تعداد بازدید : 2597
شنبه 28 فروردین ماه 1395 ساعت 10:19

در سایت دی اسپرت به مدافع تیم فوتبال مس رای دهید

در این نظر سنجی نام عبدالله حسینی مدافع تیم فوتبال مس کرمان نیز به چشم می‌خورد که هواداران تیم مس کرمان برای دادن رای به این بازیکن شایسته‌ی تیم خود می‌توانند به این سایت مراجعه نمایند.

در سایت دی اسپرت به مدافع تیم فوتبال مس رای دهید

مرجع خبری دی اسپرت که به مرور اتفاقات رقابت‌های لیگ دسته اول کشور می‌پردازد، در بخش نظرسنجی خود اقدام به انتخاب بهترین دفاع میانی لین فصل از رقابت‌های لیگ یک کرده است.

در این نظر سنجی نام عبدالله حسینی مدافع تیم فوتبال مس کرمان نیز به چشم می‌خورد که هواداران تیم مس کرمان برای دادن رای به این بازیکن شایسته‌ی تیم خود می‌توانند به این قسمت مراجعه نمایند.

در بخش معرفی بازیکن تیم مس در این سایت می‌خوانیم: مدافع بیست و شش ساله و متولد شهرستان نور مس کرمان که از پدیده های این فصل مس بوده است.

حسینی فصل گذشته در تیم فولاد یزد توپ می زد و در این فصل برای پر کردن خلا نظیف کار در قلب دفاع مس به جمع کرمانی ها پیوست و توانست در کنار محمد مختاری خط دفاع مستحکمی در تیم نارنجی پوش کویر ایجاد کند.

وی فصل گذشته در تمرینات تیم لیگ برتری فولاد خوزستان هم شرکت کرده بود که در نهایت با فولادی ها اهواز به توافق نرسید.حسینی در این فصل در 23 بازی برای مس کرمان به میدان رفته است.


یکشنبه 29 فروردین ماه 1395 ساعت 11:28
عبدالله مدافع جنگنده و مستحکمیه که اینده بسیار روشنی داره ایشالا به همراه مس میره لیگ برتر و بعدشم تیم ملی
فریدون خالوی
1
3
یکشنبه 29 فروردین ماه 1395 ساعت 12:55
عبدالله حسینی
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو