شماره‌ی خبر : ‌64155 | تعداد بازدید : 1755
یکشنبه 20 مرداد ماه 1398 ساعت 11:24

بزرگداشت پیشکسوتان و تجلیل از خبرنگاران توسط باشگاه مس کرمان(عکس)

در نشستی صمیمانه باشگاه صنعت مس کرمان ضمن بزرگداشت برخی از بزرگان و مو سفیدان ورزش کرمان، به مناسبت 17 مرداد و روز خبرنگار، از خبرنگاران ورزشی و ورزشی نویسان کرمانی تجلیل کرد.

بزرگداشت پیشکسوتان و تجلیل از خبرنگاران توسط باشگاه مس کرمان(عکس)

در نشستی صمیمانه باشگاه صنعت مس کرمان ضمن بزرگداشت برخی از بزرگان و مو سفیدان ورزش کرمان، به مناسبت 17 مرداد و روز خبرنگار، از خبرنگاران ورزشی و ورزشی نویسان کرمانی تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در این جلسه برخی از پیشکسوتان ورزش کرمان در کنار خبرنگاران ورزشی به بیان دیدگاه ها و ذکر خاطراتی از فعالیت های ورزشی خود پرداختند.

در این نشست آقای ابولحسن مهدوی رئیس هیات مدیره باشگاه مس به اهمیت جایگاه پیشکسوتان و اصحاب رسانه اشاره کرد و آن ها را از همراهان اصلی باشگاه برای کسب موفقیت برشمرد.

به نقل از ایرنا، آقای مهدوی در این مراسم گفت: تیم فوتبال مس کرمان طلایه دار ورزش استان است لذا برای صعود به لیگ برتر باید مورد حمایت تمامی مردم و مسئولان این استان قرار گیرد.

رئیس هیات مدیره باشگاه فرهنگی، ورزشی مس کرمان گفت: در زمانی که امتیاز باشگاه شهرداری به مس کرمان واگذار شد، این باشگاه شکل گرفت و امروز این باشگاه با حمایت از ورزش در تمامی نقاط استان، طلایه دار ورزش کرمان و جنوب شرق کشور نام گرفته است.

وی ادامه داد: صعود یک تیم فوتبال به لیگ برتر نگاه های میلیونی پشت سر خود دارد و امروز فوتبال در جای جای این استان، دنبال می شود.

مهدوی افزود: تیم فوتبال مس کرمان باید به لیگ برتر راه یابد و با این صعود ورزش های دیگر نیز ارتقا و توسعه می یابند و صعود به لیگ برتر حق مردم استان کرمان است.

وی عنوان کرد: رسانه ها واقعیت ها را بیان می کنند و خبرنگار نباید شرف و وجدان خود را بفروشد.

رئیس هیات مدیره باشگاه مس کرمان گفت: خبرنگار وظیفه بسیار سنگینی برعهده دارد و باید صحت، سلامت و صداقت را در فعالیت خبری خود رعایت کند.

وی تصریح کرد: موفقیت باشگاه مس کرمان با ایفای نقش پررنگ رسانه ها محقق می شود و رسانه های کرمان یار و یاور ورزش استان و باشگاه مس کرمان خواهند بود که باید استفاده مطلوب از این ظرفیت ها شود.

مهدوی اضافه کرد: 30 مرداد با حضور بیش از 500 نفر تفکری مثبت را روانه تیم های ورزشی مس کرمان می کنیم که امیدواریم این تیم ها سرامد ورزش استان کرمان شوند.

در ادامه این مراسم آقای محمود محودی نیا مدیرعامل باشگاه مس کرمان به صحبت پرداخت و بر نقش همدلی برای اهداف باشگاه تاکید کرد.

آقای محمودی نیا گفت:این نشست با حضور پیشکسوتان و نماینده های رسانه ها پیش درآمدی برای همایش همدلی لاله های نارنجی خواهد بود که این جشن در روز 30 مردادماه در دانشگاه خوارزمی کرمان برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: نیاز به همدلی، هم افزایی و اتحاد برای موفقیت در ورزش وجود دارد زیرا همدلی موجب نتیجه گرفتن موارد فنی در هر مجموعه ای از جمله باشگاه صنعت مس کرمان می شود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی مس کرمان گفت: مجموعه های بزرگ با اتفاق نظر و همدلی می توانند به هدف خود برسند لذا جشن همدلی لاله های نارنجی در این راستا طراحی شده است.

وی بیان کرد : تمامی رشته های حرفه ای باشگاه مس کرمان در کنار پیشکسوتان سوگند نامه ای منعقد می کنند که برای موفقیت مجموعه مس کرمان تاثیرگذار است.

محمودی نیا افزود: صنایع ملی مس ایران و باشگاه فرهنگی، ورزشی صنعت مس کرمان هزینه های بسیاری با رویکرد اجتماعی و برای پیشبرد اهداف ورزشی هزینه می کنند لذا باید مسیر را مشخص و برای وصول نتیجه برنامه ریزی کرد که کاری ارزشمند خواهد بود.

وی تاکید کرد: هدف ما بهینه سازی کارایی و افزایش بازدهی باشگاه مس کرمان است لذا احتیاج هم افزایی بیشتری در این زمینه وجود دارد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی مس کرمان گفت: با تفکر مدیریت ارشد صنایع ملی مس ایران در برهه کنونی اتفاقات مطلوبی در حوزه ورزش کرمان و باشگاه مس کرمان رخ می دهد.

وی با بیان اینکه ریاست هیات مدیره باشگاه به ابولحسن مهدوی سپرده شده که می تواند راهنمای خوبی برای باشگاه باشد افزود: فعالیت خود را با فرهنگسازی و همدلی در قالب لاله های نارنجی آغاز کردیم.

محمودی نیا تصریح کرد: به تنهایی نمی توان فعالیت بزرگی رقم زد لذا پیشکسوتان، هواداران، مربیان، بازیکنان، رسانه ها با مثبت اندیشی و ایجاد موج همدلی تا وصول نتیجه برای موفقیت تیم فوتبال مس کرمان تلاش کنند زیرا این هم افزایی در نهایت به نفع تمامی مردم استان خواهد بود.

وی ادامه داد: موفقیت تیم فوتبال مس کرمان و صعود به لیگ برتر با افزایش بودجه باشگاه به نفع ورزش استان و تمامی رشته های ورزشی خواهد بود.

وی گفت: رسانه ها همیشه موج آفرینی مثبت در حوزه انگیزشی ورزش ایجاد کردند و حضور پررنگ رسانه ها برای موفقیت باشگاه لازم است.

(عکس ها:فاضل حبیبی)


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو