شماره‌ی خبر : ‌64141 | تعداد بازدید : 1533
دوشنبه 14 مرداد ماه 1398 ساعت 11:51

مشخص شدن میزان مصدومیت آرتا تا ساعات آینده

در دقیقه 80 بازی دوستانه مس برابر سپاسی علیرضا آرتا مدافع تیم مس کرمان با مصدومیت مواجه گردید و مجبور به ترک زمین شد.

مشخص شدن میزان مصدومیت آرتا تا ساعات آینده

در دقیقه 80 بازی دوستانه مس برابر سپاسی علیرضا آرتا مدافع تیم مس کرمان با مصدومیت مواجه گردید و مجبور به ترک زمین شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در این دقیقه از بازی و در حالی که مهاجم تیم سپاسی در موقعیت تک به تک با دروازه مس قرار داشت، علیرضا آرتا با تکلی بلند توپ را از برابر پای این بازیکن زد تا دروازه مس تهدید نشود اما از بدشانسی آرتا پای چپ او در چمن گیر کرد تا این بازیکن با مصدومیت روبرو شود.

دکتر مداحی معاونت پزشکی باشگاه مس در رابطه با آخرین شرایط مصدومیت این بازیکن گفت: در حال حاضر به دلیل تورم پای این بازیکن نمی توان نظر قطعی در رابطه با میزان مصدومیت او داد و باید صبر کرد تا در ساعات آینده با خوابیدن ورم و انجام آزمایشات دقیق ام آر آی میزان مصدومیت آرتا مشخص شود.

وی افزود: تشخیص اولیه ما پارگی مینیسک داخلی این بازیکن است و امیدواریم که در آزمایشات عدم پارگی رباط صلیبی پای آرتا تائید شود.

دکتر مداحی در رابطه با میزان دوری آرتا از میادین نیز گفت: اگر مصدومیت تنها به مینیسک ختم شود که در حدود یک ماه این بازیکن دور از میادین می باشد اما در صورت آسیب به رباط صلیبی زمان دوری او بیشتر خواهد بود که منتظر نتیجه آزمایش او هستیم.

معاونت پزشکی باشگاه مس با بیان اینکه بلافاصله پس از مصدومیت آرتا کارهای درمانی برروی پای وی آغاز شده است گفت: برای تشخیص دقیق میزان مصدومیت آرتا او را به مجهزترین کلینیک برای آزمایش ام آر آی در تهران منتقل خواهیم کرد و با پزشکان مطرح از جمله دکتر رادمهر و دکتر کیهانی و دیگر متخصصان سرشناس زانو در تهران برای بررسی میزان مصدومیت و روند درمانی او صحبت خواهیم داشت.

(لحظه مصدومیت علیرضا آرتا در بازی برابر سپاسی)


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو