شماره‌ی خبر : ‌64033 | تعداد بازدید : 4574
یکشنبه 9 تیر ماه 1398 ساعت 14:37

ثبت رسمی قرارداد ده بازیکن با تیم فوتبال مس کرمان(معرفی بازیکنان و عکس)

ده بازیکن به طوررسمی قرارداد خود را با تیم فوتبال مس کرمان برای فصل پیش روی رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور امضا کردند.

ثبت رسمی قرارداد ده بازیکن با تیم فوتبال مس کرمان(معرفی بازیکنان و عکس)

ده بازیکن به طوررسمی قرارداد خود را با تیم فوتبال مس کرمان برای فصل پیش روی رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس کرمان؛ ده بازیکنی که قرارداد خود را با تیم فوتبال مس کرمان امضا و یا تمدید نموده اند شامل: فرهاد سالاری(تمدید)، حسین حیدری(تمدید)، بهرام رشید فرخی(تمدید)،امین جهان کهن(تمدید) مجتبی مقتدایی (ذوب آهن)، حسین شنانی(سپیدرود) میثم تهی دست(سپیدرود) مجید بهروزی (سپاسی) یاسر فیضی (اکسین) محمدرضا نقدی پور (ملوان) می باشند.

این  بازیکنان در کنار سایر بازیکنان کرمانی تیم های پایه مس که در لیست این فصل مس حضور دارند تمرینات خود را با این تیم پشت سر می گذراند.

همچنین کار مذاکره و جذب بازیکن برای تیم مس کرمان ادامه دارد و لیست تیم مس با توجه به روند مذاکرات در لیگ برتر و لیگ یک، با بازیکنان مدنظر باشگاه کامل خواهد شد.

حسین حیدری: بازیکن فصل قبل مس کرمان که در پست دفاع میانی وهافبک دفاعی بازی می کند و فصل قبل 1640 دقیقه برای تیم مس به بازی پرداخت و 3 گل زده و 1 پاس گل نیز در کارنامه خود دارد.

بهرام رشیدفرخی: این مهاجم در نیم فصل دوم فصل قبل به تیم مس کرمان اضافه شد و400 دقیقه برای این تیم بازی کرد و 1 گل زده و 1 پنالتی برای این تیم ثبت کرد. رشیدفرخی در نیم فصل اول سال فصل قبل و تا پیش از مصدومیتش در تیم اروند بازی می کرد که یک گل برای این تیم نیز زده بود.

امین جهان کهن: این بازیکن که در پست هافبک دفاعی بازی می کند، فصل قبل برای تیم مس کرمان به میدان رفت و 1850 دقیقه برای این تیم بازی کرد و3پاس گل و 1گل زده در کارنامه خود ثبت کرد.

فرهاد سالاری: کاپیتان سابق تیم فوتبال مس کرمان که به دلیل مصدومت و مشکلات لیست تیم فوتبال مس نتوانست فصل قبل در بازی های تیم مس شرکت کند، پس از حضور در تمرینات تیم مس موفق شد با آمادگی خود نظر کادر فنی این تیم را برای بازی در پست دفاع چپ جلب کند.

مجتبی مقتدایی: مدافع راست فصل قبل تیم ذوب آهن اصفهان متولد 1375 می باشد که در بازی های فصل قبل لیگ برتر 720 دقیقه به میدان رفت. این بازیکن سابقه بازی در تیم نفت آبادان را نیز در کارنامه دارد.

میثم تهی دست: مدافع وهافبک میانی فصل قبل تیم سپدرود رشت که 2100دقیقه در بازی های لیگ برتر برای این تیم بازی کرد وبا نمره 59/3 جزو هشت بازیکن برتر تیم سپیدرورد قرار گرفت. تهی دست که متولد 1375 می باشد یک گل زده را نیز از بازی های فصل قبل در کارنامه خود دارد و سابقه بازی در تیم داماش گیلان را نیز دار می باشد.

حسین شنانی: وینگر راست تیم فوتبال سپدرود رشت که 1350 دقیقه درلیگ برتر برای تیم خود در فصل قبل بازی کرد. شنانی  متولد 1372 می باشد و در بازی های فصل قبل 2 گل زده و3پاس گل را برای خود در لیگ برتر به ثبت رساند. فولاد خوزستان وملون انزلی از تیم های سابق او محسوب می شوند.

مجید بهروزی: مدافع فصل قبل سپاسی شیراز 1750 دقیقه برای تیم خود در بازی های فصل قبل به میدان رفت و در 10 بازی به عنوان مدافع دروازه تیم خود را بسته نگه داشت. بهروزی سابقه بازی در تیم های برق شیراز و نساجی را نیز در کارنامه دارد.

یاسر فیضی: مهاجم 26 ساله سابق تیم مس کرمان فصل پیش درتیم اکسین البرز توپ زد که در این تیم 1900 دقیقه به میدان رفت و8 گل زده به همراه 4 پاس گل و گرفتن 3 پنالتی آمار او در این تیم بود. او به غیر از مس و اکسین سابقه بازی در تیم ذوب آهن اصفهان را نیز دارد.

محمدرضا نقدی پور: این بازیکن متولد 1374 که در پست هافبک نفوذی بازی میکند، یکی از بازیکنان خوب وچهره لیگ یک به خصوص در نیم فصل دوم رقابت های لیگ یک با پیراهن تیم ملوان انزلی بود. او که فیکس تیم خود در دور برگشت رقابت ها بود 1450 دقیقه برای ملوان بازی کرد و دو پاس گل و یک پنالتی برای تیم خود ثبت کرد و یک گل نیز به ثمر رساند.


دوشنبه 10 تیر ماه 1398 ساعت 11:17
مجتبی حسینی مربی با دانشیه انشالله میریم با این بازیکنان لیگ برتر
دوشنبه 10 تیر ماه 1398 ساعت 13:12
بازیکن سرشناسی نگرفته ک
چهارشنبه 19 تیر ماه 1398 ساعت 15:35
باعرض سلام وخسته نباشید خداوکیلی حیف نیست مس بااین همه بنیه مالی نتونه چندتا بازیکن مطرح وسرشناس خریداری کنه وکمرهمت ببنده بعدازسالهاانتظاربتونیم یکباردیگه شاهدقدرت وهنرنمایی نارنجی پوشان مس کرمان درلیگ برترباشیم ماهمون تیمی بودیم که تونستیم سهمیه آسیابگیریم وبدراون بازیها تیمهارانقره داغ کنیم به امیدصعودتیم همیشه محبوب ماکرمانیها صنعت مس کرمان
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو