شماره‌ی خبر : ‌63924 | تعداد بازدید : 1352
سه‌شنبه 24 اردیبهشت ماه 1398 ساعت 10:52

آرتا و امیدهای ملی پوش از دوم خرداد استارت می زنند

دور جدید تمرینات تیم امید با حضور علیرضا ارتا مدافع تیم فوتبال مس کرمان از دوم خرداد آغاز می شود و احتمالا این تمرینات زیر نظر کادر فنی جدید برگزار خواهد شد.

آرتا و امیدهای ملی پوش از دوم خرداد استارت می زنند

دور جدید تمرینات تیم امید با حضور علیرضا ارتا  مدافع تیم فوتبال مس کرمان از دوم خرداد آغاز می شود و احتمالا این تمرینات زیر نظر کادر فنی جدید برگزار خواهد شد.

 دستیاران کرانچار به خصوص ایرانی ها به دلیل قراردادی که با فدراسیون فوتبال دارند در تمرینات حضور خواهند داشت. سهراب بختیاری زاده، رضا شاهرودی و فرشاد ماجدی دستیاران ایرانی کرانچار هستند که با حضور سرمربی جدید هم در کادر فنی تیم امید می مانند.

تیم امید بعد از پایان بازی های لیگ برتر تمرینات اصلی و بازی های دوستانه خود را برگزار خواهد کرد چرا که با شروع فصل جدید لیگ برتر تیم ها مانع از حضور بازیکنان در تمرینات تیم امید خواهند شد. امیدها یکی از 16 تیم شرکت کننده در بازی های قهرمانی زیر 23 سال آسیا خواهند بود. این بازی ها در سال جاری میلادی در تایلند برگزار می شود. امید ایران با توجه به حذف در مرحله گروهی قهرمانی زیر 23 سال آسیا در دوره قبل این بار در قرعه کشی در سید چهار قرار می گیرد و طبیعتا با حریفان سختی روبرو خواهد شد.

اما گمانه‌زنی‌ها درباره اینکه چه کسی سرمربی تیم امید می شود، ادامه دارد. یحیی گل محمدی با توجه به عملکرد خوب در پدیده و احتمال کسب سهمیه در لیگ قهرمانان آسیا تمایل زیادی برای حضور در تیم امید ندارد. بر اساس اعلام یک منبع موثق در فدراسیون فوتبال احتمال حضور امیرقلعه نویی در تیم امید هم ضعیف است. در تازه ترین گمانه زنی های صورت گرفته به نظر می رسد شانس عبدالله ویسی سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر برای حضور در راس کادر فنی تیم امید زیاد است.

علیرضا آرتا مدافع تیم فوتبال مس کرمان که با شماره پنج از بازیکنان فیکس زلاتکو کرانچار در خط دفاع تیم ملی امید کشورمان بود، پس از بازی های لیگ دسته اول، به صورت انفرادی تمرینات خود را برای حفظ آمادگی جهت تمرینات تیم ملی پشت سر می گذارد. 


پنج‌شنبه 26 اردیبهشت ماه 1398 ساعت 16:55
امیدواریم ک امسال آرتا تو ترکیب اصلی مس بازی کنه
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا