شماره‌ی خبر : ‌63895 | تعداد بازدید : 1331
چهارشنبه 11 اردیبهشت ماه 1398 ساعت 10:43

مربی تیم فوتبال مس: مهمترین اصل موفقیت ثبات با برنامه است

زمانی که شما سه سال زمان در اخیار یک مربی و یا یک مدیر قرار می دهی و به استراتژی های آن ها اعتماد می کنی قطعا به موفقیت نزدیک تر هستید تا دائما در حال تغیرات مداوم باشید.

مربی تیم فوتبال مس: مهمترین اصل موفقیت ثبات با برنامه است

مربی تیم فوتبال مس کرمان در پایان بازی با بادران که باپیروزی 4بر2 مس خاتمه یافت، این بازی را فرصتی برای اثبات بیشتر توانمندی تیم مس عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ حمید حسین خانی در پایان این بازی گفت: در این بازی به دنبال اعاده حیثیت خود بودیم و اینکه تاکید کنیم که در این فصل تیم شایسته ای داشتیم که به حق و حتی اذعان مربیان حریف شایسته صعود به لیگ برتر بودیم.

وی افزود: در مجموع از زمانی که کار به دست آقا فرزاد سپرده شد از نظر میانگین امتیازی بد عمل نکردیم اما وضعیت جدول به گونه ای شده بود که میبایست در تمامی بازی ها برنده باشیم که این موضوع در دنیای فوتبال امری غیر طبیعی است.

حسین خانی با بیان اینکه چه در زمان دست نشان و چه در زمان بعد از آن عوامل خارج از زمین نقش مهمتری در از دست رفتن امتیازات مس در این فصل داشتند گفت: من امیدوارم در فصل جدید فارغ از شعار همه برای موفقیت مس متحد باشند و ما دیگر شاهد خودزنی برای این تیم نباشیم. من فکر می کنم ثبات با برنامه در این زمینه خیلی به ما کمک خواهد کرد چراکه می توانیم از تجربه های کسب شده که حاصل ثبات و شناخت است در این زمینه استفاده کامل را ببریم.

مربی مس با اشاره به باشگاه های گل گهر و پرسپولیس موفقیت آن ها را ناشی از ثبات مربی و مدیریت آن ها دانست و گفت: زمانی که شما سه سال زمان در اخیار یک مربی و یا یک مدیر قرار می دهی و به استراتژی های آن ها اعتماد می کنی قطعا به موفقیت نزدیک تر هستید تا دائما در حال تغیرات مداوم باشید.

حسین خانی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه فرصت کافی در اختیار مدیریت باشگاه و کادر فنی تیم برای فصل بعد گذاشته شود گفت: قطعا آقای ابراهیمی با برنامه جدی کار فصل بعد را آغاز خواهد کرد و من امیدوارم زمینه موفقیت در باشگاه مس فراهم شود.

مربی تیم مس به فصل بعد رقابت ها اشاره کرد و گفت: برنامه ما حفظ اسکلت تیم این فصل است و اضافه کردن 4تا5 مهره برای تقویت تیم تا با شرایط مطلوب در لیگ یک فصل اینده حاضر باشیم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز